Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsFree Festival. Hard goan.

Free Festival. Hard goan.

5 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
P
PerrydiculousLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hier is mijn tweede trip-report. Ik zal proberen om het wat beter te omschrijven dan de vorige keer, maar ik kan niets beloven :P

Informatie Vooraf:
Bijnaam: R.S.
Leeftijd: 16
Drugs: XTC (MDMA)
Soort: Purple Tri-Force
Aantal: 2
Waar: Free Festival - The Harder Styles

Het verhaal:
Het zat eraan te komen, Free Festival! Ik had er al lang zin in en had ook al vooraf bedacht dat dit mijn tweede keer XTC zou zijn.
Ik was niet van plan om meer de gaan doen dan XTC en zou ook keurig water ernaast drinken.
Dit is me niet gelukt :tearsofjoy:
Ik zat in 1 van de 2 bussen die waren geregeld en in totaal over de 2 bussen waren 150 man verdeeld.
We gingen met een grote groep en de sfeer zat er dus al lekker in, in de bus.
De bus was 1 groot drank- & drugs-feest eigenlijk...
Zelf begon ik rustig met wat bier achterover gieten, wat ik dus al niet van plan was, maar voor mij zag ik lui snuiven en overal eigenlijk.
Een paar van mijn maten deed dit ook en ik kon aan ze zien dat ze toch iets meer genoten.
Ik dronk nog wat bier en ging m'n pilletje ophalen, bij een andere maat van me.
Toen ik naar boven ging in de bus (jah, dubbeldekker) kwam ik nog een maat van me tegen die ook lekker aan 't snuiven was. Hij bood mij ook wat aan, maar ik wees het af, omdat ik het niet zo bedoeld had.
Ik kreeg m'n pilletje, liep weer terug en dacht: Wat maakt 't ook eigenlijk uit! En huppa, snuifje.
Weer op m'n plek zei ik dat ik 't eigenlijk niet merkte, maar ik had wel best wat energie ineens, dus ik neem aan dat dat het was (ik had nog nooit eerder iets gesnoven.)

Toen we er waren was het dus al even begonnen voor ons. Top!

Ik had 't pilletje in plastic in m'n sok en liep zonder problemen door de beveiliging, behalve dan dat ik lenzen vloeistof mee had, omdat m'n lenzen aan 't einde van de dag nog wel 'ns droog willen worden, maar de beveiliging vertrouwde dat niet helemaal.
Hoe lossen ze dat op? "Doe maar in je oog."
Ik snapte het niet helemaal en zei: "Moet ik het daarna weggooien ofzo?"
"Nee hoor, als jij het in je oog durft te doen, zegt dat voor mij genoeg."
Nou, dat ging dus makkelijk.
Eenmaal binnen gingen we eerst naar Hardstyle.
Lekker stampen enzo. Heerlijk!
Om een uur of 3 begon ik toch wat moe te worden en heb ik het pilletje uit m'n sok gehaald, in m'n broekzak en nam ik mijn eerste halfje.
Het duurde best lang (een ruim uur) voordat hij insloeg en ik had maar een lichte trip.
Na twee uur ongeveer, nog steeds in die trip, merkte ik 'm iets lichter worden.
Ik nam de andere helft en ging met m'n maten mee, wat drinken.
De gast die het had geregeld zei: Je bent wel 'ns harder gegaan, of niet?
Ja, zei ik en woesh... Hij viel helemaal weg. Ik had geen energie meer.
Op dat moment besloten ze te gaan lopen, naar Hardcore.
Ik liep er erg sloom achteraan en voelde me best wel moe.
Toen we bij Hardcore aankwamen, sloeg die ander vrijwel meteen in. Heerlijke timing!

Deze helft was toch iets zwaarder en het was heerlijk!
Ik praatte met iedereen, iedereen was vriendelijk, ik had ook de nodige aandacht van wat meiden :rolleyes: Heerlijk voelde het!
Deze hield het ook heel wat langer vol en ik weet lang niet alles meer van wat er hier gebeurde...
Toen hij iets minder werd, was ik met iemand aan 't praten die even wat door de neus werkte.
Hij bood mij ook aan en met de hoeveelheid drank enzo die ik ophad, nam ik het aan.
Dit kan heel stom zijn, maar er is niets verkeerds gebeurt.
Ergens op de avond, heb ik ook nog van iemand nog een purple tri-force gekregen, die ik in 1 keer innam, maar ik heb geen idee meer van wie en wanneer...

Ik was best wel helemaal leip kun je wel stellen...

Het gevoel was heerlijk! Super! Geweldig!

Bij de afsluiting raakte ik iedereen kwijt (dat heb ik eigenlijk best vaak, dat ik iedereen kwijt raak) maar ik vond gelukkig een gast van 24 die super aardig was :P
Hij had hetzelfde op ongeveer en we hadden facking lol om niets...
Vlak voor het einde van de avond was eigenlijk alles uitgewerkt, maar ik had nog wel energie van de snuiverij.
Ik weet niet wat het was, maar ik ga ervan uit dat het pep was en ik weet niet of het gewoon energie geeft zonder love-gevoel en dat soort dingen, maar dat is wat ik nog had.
Mijn normale energie niveau had ik nog ongeveer.

Ik liep naar de uitgang en tadaa, daar vond ik een paar maten.

We liepen naar de bus en ik was verbaasd over de grote van de bus. Ik stond te kijken van: Nee, dat is niet de onze. Die is veel kleiner!
Het was wel onze bus.
Ik had best pijnlijke kaken en toen ik ging zitten was ik helemaal licht in m'n hoofd.
Het was een raar, maar fijn gevoel. Ik wilde eigenlijk dat iedereen even z'n kop hield zodat ik ervan kon genieten, maar dat gebeurde niet.
We moesten naar de andere bus van de twee bussen.
M'n benen waren vrij licht, maar het lopen was te doen.
In de andere bus was alles wel chill.
Nog steeds licht in m'n hoofd, maar al m'n maten weer gevonden en de gast die naast me zat was best aardig.
Ik was helemaal kapot, dat wel.
De bus ging rijden, iedereen was er en na ongeveer een half uur, was ik weer normaal.
Ik had m'n eigen energie niveau weer terug.
Perfect allemaal!
Wat doe je op zo'n moment?
AFTERPARTY!

Ik ging nog een maat van me opzoeken die in 'n club was in de stad waar de bus uitkwam.
Namen van plaatsen of personen zal ik niet noemen, omdat ik weet dat sommige mensen die ik ken hier ook wel op zitten.
Het was super daar.
Ik had niet meer super veel energie, maar nog wel genoeg.
Ik dronk een paar biertjes en praatte wat tot slot nog even stampen, want ja, dat moet je toch afleveren! :P
Wat ik wel merkte was dat ik een ongelofelijk chemische smaak in m'n mond had die ik er niet uit wist te spoelen.
Ook waren m'n pupillen erg groot.

Uiteindelijk ben ik nog even een vrij ruim uur naar huis gefietst, door de regen, waar ik 'n maat tegenkwam die 'n overdosis had gehad, maar er nu weer helemaal bij was...
Het voelde voor mij wel beter nu ik hem weer normaal zag, want de laatste keer dat ik hem hiervoor zag (een paar uur terug) was hij helemaal opgekropen en bang voor alles...

Samenvatting:
Het was super en uiteindelijk is alles goed gekomen. Ik heb er zelf meer dan een maand tussen gela
ten. Top! :grin:

Ik heb nog wel even een vraagje:
Ik heb gerookt als een ketter (wat ik normaal niet doe) en dit allemaal gedaan en de volgende ochtend had ik een stekende borst.
Als ik stond of opgekropen lag, had ik er geen last van, waar komt dit van?
Alles bij elkaar of 1 van de dingen? Iemand die 't zelf ook eens heeft gehad?

Ik hoop dat jullie hebben genoten van de report.
Het was leuk te schrijven :)
u
urtinriZLid
01-01-2024, 00:00
#2
Leuk om te lezen :tearsofjoy:

Ergens op de avond, heb ik ook nog van iemand nog een purple tri-force gekregen, die ik in 1 keer innam, maar ik heb geen idee meer van wie en wanneer...
Klik om te vergroten...

:openmouth: Als ik dat had gedaan op dreamfields (mijn 2e keer xtc) haha, zou ik denk ik echt mega strak staan, en mijn maten zeiden dat ik na mijn 2e halfje al strak stond, hoe was dat bij jou dan? :P Ik had ook triforce :)

Ik heb nog wel even een vraagje:
Ik heb gerookt als een ketter (wat ik normaal niet doe) en dit allemaal gedaan en de volgende ochtend had ik een stekende borst.
Als ik stond of opgekropen lag, had ik er geen last van, waar komt dit van?
Alles bij elkaar of 1 van de dingen? Iemand die 't zelf ook eens heeft gehad?
Klik om te vergroten...

Ik had naar dreamfields ook een pakje peuken meegenomen, en ik koop zelf nooit pakjes omdat het voor mij onmogelijk is om aan sigaretten verslaafd te raken om een of andere reden, maar ik rook omdat het leuk is af en toe, ik wou zien of ik hem in 1 dag op kon roken, en dat was op dat festival dus gelukt :tearsofjoy: Mijn stem was helemaal verrot naderhand. Maar last van mijn borst of longen had ik niet, je rookt normaal ook niet vast of wel? Denk dat het gewoon komt omdat je zo onwijs veel hebt gerookt :wink:
P
PerrydiculousLid
01-01-2024, 00:00
#3
Heeman, thanks voor de snelle reactie :)

Dit was ook mijn tweede keer en jah, ik stond super strak... Het was wel vet to be honest.
Als je 'n gesprek begon en vroeg of iemand ook iets op had, was de reactie vaak: Ja, maar niet zoveel als jij volgens mij XD
Tri-Force is heerlijk echt zo'n aanrader! :grin:

Tjah, ik rook niet vast, verslaafd zijn is iets mentaals vind ik...
Ik rookte de laatste tijd wel meer dan anders, omdat dat even kon (veel weg van huis)
Maar ik heb nu meer dan 'n extra groot pakje lucky strike opgerookt...
Was wel vreemd, die pijn, want 't was echt 'n steek als 't ware, die niet ophield :confused:
u
urtinriZLid
01-01-2024, 00:00
#4
Of het vet was betwijfel ik niet :grin: Ik wil op dance valley of decibel ook anderhalf of zelfs 2 stuks gaan gebruiken (q-dance en triforce), en aanstaand weekend een halfje proberen in een club :) Zien hoe veel nummers ik kan scoren als ik zo spraakzaam ben :tearsofjoy:

En ja met snoep op gaan die pakjes gewoon heel snel hoor, had echt niet door dat mijn pakje ineens nog maar 3 peuken had, schrok ik wel even van haha

EDIT:
Nu ik even goed lees, je zei chemische nasmaak? Dat moest ik dus een week lang hebben gehad... had mijn eerste halfje zonder water ingenomen omdat ik er achter kwam dat mijn flesje water leeg was toen hij al op mijn tong lag, en ik na 5 sec pas besloot hem door te slikken :tearsofjoy:
P
PerrydiculousLid
01-01-2024, 00:00
#5
Of het vet was betwijfel ik niet Ik wil op dance valley of decibel ook anderhalf of zelfs 2 stuks gaan gebruiken (q-dance en triforce), en aanstaand weekend een halfje proberen in een club Zien hoe veel nummers ik kan scoren als ik zo spraakzaam ben

Haha, klinkt leuk, zeker van dat club idee :P
Een maat van mij had besloten om toen we in Sans Souci waren naar de overkant te gaan, TDF. (Zonder het te zeggen ofzo en hij was ook vrij ver van de kaart :P)
Hij had een 18+ bandje gekregen en niet betaald... echt vet vaag allemaal :XD:
Iedereen in TDF keek 'm vet vaag aan, van: WTF is hij mee bezig?!
Hij lekker trippe. Vet grappig achteraf :P

En ja met snoep op gaan die pakjes gewoon heel snel hoor, had echt niet door dat mijn pakje ineens nog maar 3 peuken had, schrok ik wel even van haha

Ja, dat had ik ook. Ik zei zo: Heeman, moet je nog wat te roken hebbe? Pakje leeg... WTF?!

EDIT:
Nu ik even goed lees, je zei chemische nasmaak? Dat moest ik dus een week lang hebben gehad... had mijn eerste halfje zonder water ingenomen omdat ik er achter kwam dat mijn flesje water leeg was toen hij al op mijn tong lag, en ik na 5 sec pas besloot hem door te slikken


Dit heb ik ongeveer nog 2 dagen gehad. Maarjah, als dat alles is... who cares dan? :grin:
d
deugnietLid
01-01-2024, 00:00
#6
RavenStylez zei:
Heeman, thanks voor de snelle reactie :)

Dit was ook mijn tweede keer en jah, ik stond super strak... Het was wel vet to be honest.
Als je 'n gesprek begon en vroeg of iemand ook iets op had, was de reactie vaak: Ja, maar niet zoveel als jij volgens mij XD
Tri-Force is heerlijk echt zo'n aanrader! :grin:
Klik om te vergroten...


hahah ja maar niet zoveel als jou dat hoorde ik de eerste keer ook vaak :P.
ik had toen ook een tri-force op (dr zit geen breeklijn op :confused:)
geweldig was dat kan ze nu nergens meer vinden :P
maja super tof binnen kort ook weer eens een feestje zoeken:P

dat roken dat klopt komt van de pillen roken was ook fijn ofniet :P
de dag erna kan zowat niet van de pillen zijn (op de kaken na)
dat komt meestal 2 dagen later.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."