Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsvreemde trip

vreemde trip

3 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
m
mrbigbudsmokerLid
01-01-2024, 00:00
#1
hoi
ik heb een vraagje :)
ik had even geleden n tripje gepakt een shiva
niet de eerste keer, met een hoop mensen die wel voor het eerst lsd namen.
alles ging lekker,op cafe een pintje gaan drinke , jointje roke,

tot mijn maat belde dat ik moest komen om de wiet te kome halen,
we hadde namelijk samengelegt voor 25gram te kopen.
ik kwam aan by zijn huis, alleen , (hij woont in een pik donker bos)
ik had geen gsm bij of iets dat licht gaf.ik heb daar staan roepe als n zot maar hij was niet thuis.
toen hij thuis kwam dacht ik dat dit de politie was ik ben toen beginne lopen door bossen over hekken door tuinen , het leek wel uren. toen ik eindelijk op een weg was werd ik achtervolgt door een groot zwart beest dat te groot was om een hond te zijn te klein om een beer te zijn.

ik heb me toen achter een auto verstopt in iemands tuin tot he weg was. echt heel eng , het grommen deed me helemaal rille. daarna gwn trug gelopen naar cafe iets later kwam men maat aan met de wiet , kwas maar een half uurtje weg geweest.
egt heel vaag x'D
heeft iemand dit nog al meegemaakt ?
peace :stoned:
P
PerrydiculousLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wow, klinkt vaag!
Echt heel raar...
Zelf nog nooit zoiets meegemaakt en ken ook niemand die dit wel heeft, maar ik weet wel dat je bij sommige trips bang kan worden...
Een maat van mij was midden in 'n club bang voor iedereen en ging zich verstoppen enzo, dus maybe dat je 'm tripte op iets anders dan de wiet & drank...
Iets in je drank?
T
TandenstokerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Wat bedoel je met shiva?
Verder wel vaag.... Je zal wel gewoon een beetje zijn gaan freaken!
P
PerrydiculousLid
01-01-2024, 00:00
#4
Oh, Shiva is LSD :P
Nou, dan lijkt 't me wel vanzelf sprekend...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."