Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Spichtig."
"De oorzaak weet ik er niet van, klinkt eigenlijk als je allereerste pil ooit nemen en daarna datzelfde gevoel nooit meer kunnen evenaren. Ben zelf vorig jaar cold turkey afgekickt van pep voor 8 maanden en bij terugkomst precies hetzelfde als jij, het lijkt of het niet meer werkt zoals “vroeger”.."
"Heb zelf regelmatig de koude rillingen en kippenvel ook al is het bloedheet. Persoonlijk kan ik er wel van genieten, voelt alsof je klinker in slaat terwijl ik die al tijden niet meer gebruik."
"Het bekende pep-maagje! Wist er zelf ook vaak geen raad mee, kreeg zelfs kokhalsneigingen als ik ging roken of moest gapen. Goed eten is sowieso een oplossing, maar ook dat wil bij mij niet altijd helpen. Als ik het eruit geslapen krijg is het daarna ook eigenlijk altijd weg, maar als iemand andere tips heeft?"
"Als je jouw verslaving onder controle lijkt te hebben dan ben je in mijn ogen goed bezig. Ben wel benieuwd hoe het je lukt om die weekenden niet tóch door te laten schieten naar de rest van de week? In mijn geval lijkt complete abstinentie de enige oplossing, maar ben nog niet bereid me daaraan toe te geven. Tips zijn welkom!"
"Zijn er hier ook mensen die last hebben gehad van zorgverzekeraars die zich bemoeien met je aanmelding? In mijn geval is het niet mogelijk te worden opgenomen bij de kliniek van mijn keuze omdat mijn zorgverzekeraar niet bereid is een machtiging te doen."