Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNaar gevoel in maag/darmen na speed bommetjes

Naar gevoel in maag/darmen na speed bommetjes

7 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
G
GroteDoppeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Gister voor het eerst speed bommetjes gebruikt: 2x 60mg en 1x 100mg met ongeveer 2,5 uur tussen de innames. Nu heb ik sinds terugkomst in huis een vervelend gevoel in m'n maag/darmen, maar ik kan het gevoel niet goed plaatsen. Ik weet niet of het nou een honger, misselijk of kramp gevoel is.

Het gevoel kan ik wegwerken door diep in te ademen en daarna langzaam uit te ademen. Is dit nare gevoel in mijn maag/darmen een bijwerking door speed te slikken of is er iets anders aan de hand?
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#2
Het is zeker niet raar dat je een raar gevoel in je maag krijgt van Speed hoor :). Sinds gister nog wel wat gegeten?
G
GroteDoppeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Mezelf zei:
S gister nog wel wat gegeten?
Klik om te vergroten...

Ja genoeg!
S
Snelle peppieLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik herken het.

Het is logisch want je maag krijgt in 1x een goeie klap van dat onnatuurlijke spul.
Ik slikte eerst vaak met shag vloeitjes en toen hoorde ik van een maat dat je beter longvloei
Kan gebruiken, en Het hielp!
D
Dollie_13Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Als het echt pijnlijk word, neem een omaprazolletje vooraf... helpt wel aardig
P
PeppelijntjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Het bekende pep-maagje! Wist er zelf ook vaak geen raad mee, kreeg zelfs kokhalsneigingen als ik ging roken of moest gapen.
Goed eten is sowieso een oplossing, maar ook dat wil bij mij niet altijd helpen. Als ik het eruit geslapen krijg is het daarna ook eigenlijk altijd weg, maar als iemand andere tips heeft?
B
BasLid
01-01-2024, 00:00
#7
Snelle peppie zei:
Het is logisch want je maag krijgt in 1x een goeie klap van dat onnatuurlijke spul.
Ik slikte eerst vaak met shag vloeitjes en toen hoorde ik van een maat dat je beter longvloei
Klik om te vergroten...
Gelatine capsules zijn een betere oplossing, dat lost véél beter op in je maag en zorgt voor een minder grote aanslag. Goed eten is sowieso belangrijk, iets dat voedzaam is en niet 1,2,3 is opgenomen. Die pep moet namelijk niet direct op een lege maag ingenomen worden, dat gaat veel te snel en gaat geheid fout.

Andere dingetjes zoals kauwgum zou ik ook overslaan. Dan heb je al gauw veel lucht in je maag wat je er niet uit kan boeren. Dan gaat het maagzuur en alles richting je slokdarm (terwijl dat opgeblazen gevoel onderin je maag blijft) en moet je een klein beetje spugen.

Als je echt niet kan merken wat het nou is: buikkramp, misselijkheid of honger, gewoon iets kleins eten. Dan merk je vanzelf wat het nou is. Of je kotst het gelijk uit en je bent van het gevoel af, of je houdt en het binnen en voel je je gelijk wat fitter. (:
A
Amfitamientje PowerLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik heb er geen last van.

Bas zei:
Als je echt niet kan merken wat het nou is: buikkramp, misselijkheid of honger, gewoon iets kleins eten. Dan merk je vanzelf wat het nou is. Of je kotst het gelijk uit en je bent van het gevoel af, of je houdt en het binnen en voel je je gelijk wat fitter. (:
Klik om te vergroten...

Kotsen van speed? Echt? Dat heb ik nog nooit meegemaakt.

Ik denk dat je een beetje een leeg gevoel hebt in je maag. Je verbrand je calorieën erg snel als je speed gebruikt. Gewoon even lekker iets eten helpt vast wel.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."