#1
Gister voor het eerst speed bommetjes gebruikt: 2x 60mg en 1x 100mg met ongeveer 2,5 uur tussen de innames. Nu heb ik sinds terugkomst in huis een vervelend gevoel in m'n maag/darmen, maar ik kan het gevoel niet goed plaatsen. Ik weet niet of het nou een honger, misselijk of kramp gevoel is.
Het gevoel kan ik wegwerken door diep in te ademen en daarna langzaam uit te ademen. Is dit nare gevoel in mijn maag/darmen een bijwerking door speed te slikken of is er iets anders aan de hand?
Het gevoel kan ik wegwerken door diep in te ademen en daarna langzaam uit te ademen. Is dit nare gevoel in mijn maag/darmen een bijwerking door speed te slikken of is er iets anders aan de hand?