#1
Dat is wel echt een speed dingetje inderdaad. Ik had eens op een feest.. Multigroove in hemkade volgens mij.. ook eens teveel speed genomen en toen begon ook iedereen mij aan te kijken. Iedereen had het over mij en roddelde over me. Dit had ik zo erg dat ik erg vroeg weer buitenstond en in de auto ging zitten wachten tot mijn maten uitgefeest waren. Was evengoed wel iets van 04:00uur in de ochtend ofzo, toen ik buiten stond, maar dat kwam echt omdat ik mega paranoia werd. Of dat echt zo is? nee voor 90% niet. Iedereen kijkt altijd iedereen wel eens aan. Maar als je mega veel speed op hebt, ben je mega scherp en gefocust. Je ziet dan alles en als je dan even denkt dat ze bewust naar je kijken dan ga je dat van iedereen ook zien en opvallen.
Echt jo... iedereen had het over niks anders dan over mij. Hoe kan ik dat nou denken? zo speciaal ben ik nou ook weer niet.
Echt jo... iedereen had het over niks anders dan over mij. Hoe kan ik dat nou denken? zo speciaal ben ik nou ook weer niet.