Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"citrobacter zei: ik zelf ben nog geen mcpp kristallen tegengekomen, in grootbritannie daarentegen: http://www.pillreports.com/index.php?pa ... l&id=16868 de mensen die het hebben over de markt werking, ok, maar dat is niet de hoofdoorzaak: der moet gewoon een probleem zijn met het verkrijgen van safrole of isosafrole (precursor van mdma). En volgens mij ligt die oorzaak in de importcontroles ( want in china en vietnam verkopen ze safrole of piperonal aan de lopende band: http://www.chemical-suppliers-china.com ... afras_oil/ scroll maar eens naar onder). Maar ben niet zeker. Een ander leuk gegeven: waarom meta chloor phenyl piperazine (mcpp), gewoonweg omdat het LEGAAL te bestellen is op internet voor een spotprijs,http://www.purebzp.com/html/buy_mcpp.html waarom zouden pillendrukkers (die alleen op het geld uit zijn) nog moeite doen om mdma te synthetiseren, wat niet eens zo gemakkelijk is als ze gewoon mcpp legaal kunnen kopen en in de pillen draaien. Gelukkig is het al illegaal in enkele en hopelijk binnekort ook in alle andere europese landen. Natuurlijk de echte mdma liefhebbende cooks verloochenen hun chemische liefde (hopelijk) niet voor dit geld, daarom dat er nog spelden in de hooiberg te vinden zijn. Persoonlijk heb ik moeite om nog goeie pillen te vinden NIeuwtje: nu duiken er ook al pillen op met 4fluoramphetamine. Niet slecht, maar lang geen mdma! waarom? ook legaal te kopen via internet: http://krayak.com/shop/index.php?act=vi ... oductId=81 CONCLUSSIE: de nationale regeringen van alle europese landen moeten 1. mcpp en 2. liefst alle andere rommel die ze in pillen kunnen steken ook verbieden/ als ze even illegaal zijn als mdma dan zal sowieso mdma weer de bovenhand halen. Als we de markt zen gang moeten laten gaan , gooien ze ons over tien jaar nog de kop in met pipperazines. groetjes Klik om te vergroten... ik had ook al gemerkt dat mcpp gewoon op internet te vinden is. echt enorm logisch (maar wel zwaar klote) dat 9 op de 10 pillen nu (zeker regio antwerpen) mcpp bevat ipv die lekkere mdma. binnekort heb je waarschijnlijk gewoon pillen met mcpp, 4fmp, methylone misschien ook nog, en nog vele andere RC's in. begin dan nog maar eens naar mdma te zoeken. pff waar is de mooie tijd, dolfijntjes in alle kleuren, of lekkere kristallen halen ik denk dat heel veel mensen heel veel zouden doen om nog eens een lekkere mdma flash te hebben! grtz Noize"
"Angramar Temenos zei: Het is ook zo lekker Klik om te vergroten... second that"
"mijn eerste keer waren 2 en halve pil eerst 2 grietjes, die ik per halfje , met elks een halfuur tussen, heb genomen maar die sloegen maar niet in , en na dus 2 uur te wachten op het effect heb ik een half jodesterretje () genomen en je raadt het al, 10 minuten later sloegen dan die 2 grietjes + die halve jodester in ! bam xD ogen trokken opeens open, kaken spanden op, en ik was weg naar de Hardcore room (Bassleader) lekkah maar heb dus wel spijt dat ik die halfjes naar binne heb gegooid ipv hele pillen, maarja ik had schrik voor het effect , zullen nog wel wat mense herkennen..."
"Lauu zei: maar 1 nuttige reactie in dit topic...het niveau daalt wel snel hier op DF Klik om te vergroten... toch niet waar.. het is zoals bijna iedereen zegt, van fruit en van die serotonine supplementen geraak je er snel bovenop. maar ik volg je wel i.v.m. die niveaudaling."
"kheb het vrijdag nog gehad van 3 mercedes'jes (medium level mdma pillen, 90mg ofzo?) ik keek naar een vriend zijn klein broertje en ik zag allerlei patronen kruipen over zijn gezicht, lijntjes die verbonden enz en ik zag de bekende leesbril bij een andere vriend"
"teebo zei: hallucineren op mdma: voordelen: prachtig en fascinerend om zien, zeer realitsich nadelen: je bent te vaag om er echt van te genieten als je je ogen sluit ben je ergens anders, ik begin mij dan te ergeren aan dingen die er zelf niet zijn het voelt niet juist aan, vies, duivels, bah je vergeet je avond je bent vaag vaag vaag vaag denken er nog mensen hier zo over? Klik om te vergroten... vooral die daar. als je naar een vette party gaat en je neemt lekker veel mdma kristallen/xtc, dan heb je een super vette nacht... maar je weet heel veel niet meer. ik weet bvb héél veel niet meer van Qlimax (BE) maar ik weet wel dat het héél goed was.."
"space scientist zei: DreamerOfDreams zei: ik ben gigantisch voorstander van mdma en tegenstander van xtc ik heb nog maar een keer of 10 gespaced op beide, dus ik weet niet of ik genoeg ervaring heb maar ik heb allesinds al een duidelijke mening: MDMA kristallen rush: *knip* boem paukeslag gevoel: oneindig veel love, helder in het kopke, soms actief soms zeer loom, weinig tandengeklapper coming down: *knip* gedaan, bedje in; of uren napraten hoe geweldig het wel niet was volgende dag: spring uit mn bed, voel me herboren, de rest van de dag last van mellow gevoel. gedurende een maand put ik energie uit deze ervaring. XTC: rush: langzaam aan, voelt wel goed, soms een beetje raar, waar gaat dit heen...? gevoel: beetje love, energie, soms wegdromen (vreselijk irritant) veel kauwen, naar het eind van de pil begin ik mij raar te voelen, vage mood, coming down: geleidelijk aan, weinig zin om nog veel te doen, 'ja kben dan keer naar huis é' volgende dag: brak, mottig... nu ja, mss ben ik wel te positief over kristallen en te negatief over xtc, maar dit is gewoon mijn ervaring en die van veel van mijn vrienden. Klik om te vergroten... zal ik je een geheimpje vertellen? als je gewoon normale xtc hebt, zit er alleen mdma in. Niks meer of minder. Dus zou gewoon het zelfde moeten werken. Wat wel kan is dat een pil langzamer opkomt, aangezien die slechter oplost/opgenomen wordt Klik om te vergroten... exactomundo zoveel mensen altijd met hun gezever dat kristallen beter zijn dan pillen... is hetzelfde als zeggen dat dafalgan in bruistabletvorm beter is dan pilvorm. je hebt natuurlijk wel veel meer rotpillen dan rotkristallen... dus regel zuivere pillen en je hebt hetzelfde!"
"Lauu zei: Pepnoize zei: exactomundo zoveel mensen altijd met hun gezever dat kristallen beter zijn dan pillen... is hetzelfde als zeggen dat dafalgan in bruistabletvorm beter is dan pilvorm. je hebt natuurlijk wel veel meer rotpillen dan rotkristallen... dus regel zuivere pillen en je hebt hetzelfde! Klik om te vergroten... niet helemaal... het % puurheid van de mdma kan verschillen bij de pillen en kristallen...en de manier waarop het inslaat verschilt ik vind bijvoorbeeld kristallen beter dan pillen omdat het zo lekker inslaat Klik om te vergroten... daar heb je inderdaad een punt! en heb ik zelf ook al ervaren. maar ik heb vorig weekend echt de lekkerste pilletje ooit gehad (roze dolfijntjes) en die waren zeker even lekker en goed als mdma kristallen... ook geen afkick de dag erna, net als bij kristallen ! (als je niet overdrijft qua hoeveelheid dan)"
"Lauu zei: sloegen ze hard in of kwamen ze langszaam op die dolfijnen? ik heb hier blauwe...ook heel lekker...en die kwamen rustig op met een lange piek Klik om te vergroten... ik was begonnen met een halfje, na halfuur nog een halfje dan kwam hij redelijk rustig op en ging ik al lekker dan nog 1 volledige bij en dan stond ik opeens nog een stuk strakker. dus combinatie eigelijk"
"ik MOET gewoon nooit plassen als ik x gebruikt heb. op bassleader had ik ook genomen, ik heb daar héél dankbaar gebruik gemaakt van het gratis water (prachtig toch, moet op elke party zijn!!) ik heb daar minstens 12 volle bekers water gedronken, + cola (2 flesjes ofzo) ik ben helemaal op het einde 1 x gaan plassen, toen was de x wel al redelijk uitgewerkt maar was nog wel goed wakker. ik heb dan ook volgens mij wel liters gezweet die nacht, kan niet anders!"