Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsxtc met een vriendin

xtc met een vriendin

8 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
P
PepnoizeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoi beste mensen!


er zijn sinds kort hier in de regio lekkere pilletjes in omloop, oranje hartjes :) krachtige pilletjes met een lekker zuivere en harde werking, ik heb al 2 x met 1 pilletje genoeg gehad. En ik ben er best ervaren in dus dat zegt al wel wat over die tabletjes :)


Nu ben ik van plan om samen met een vriendin van me, een pilletje te nemen. (te beginnen met ieders een halfje aangezien ze best veel mg's bevatten, ze zouden rond de 120-140 moeten zitten)
Ze heeft het nog nooit gedaan en ik heb het al meermaals met 1 persoon genomen en telkens was het een super gezellige avond, super vette diepe gesprekken gehad en een enkele keer wel iets meer dan dat :hearteyes: maar goed.

Die vriendin zit nu momenteel wel een beetje in een dipje omdat ze veel vrienden is kwijtgeraakt (niet dood of zo hoor) en dus is ze wel wat down daardoor... Het leek me daarom erg leuk om haar zinnen wat te verzetten en het wat gezellig te maken met een pilletje er bij.

Nu is dus de logische vraag; is het verstandig om te doen met die mindset ? Ik heb zelf wel vaker een pilletje genomen als ik iets minder vrolijk was en de uitwerking is altijd wel geweest dat ik lekker gelukkig werd en liep te feesten en lachen...
Het is algemeen ook wel geweten dat xtc je humeur en mindset versterkt en dat je dus droeviger zou worden als je dat al bent ...

Is het een groot risico van het toch gewoon maar te doen? Voortgaande op mijn persoonlijke ervaringen gaat het allemaal gewoon goed lopen en super cosy zijn, maar ik had graag nog even enkele second opinions.

alvast bedankt !
pepnoize
s
showiiiLid
01-01-2024, 00:00
#2
Uit ervaring zou ik zeggen, doe het als jullie je allebei goed voelen, als je je down voelt kan dat je trip ook beïnvloeden. dus ik zou het echt doen als je helemaal happy bent
j
jaapiLid
01-01-2024, 00:00
#3
ik zou het niet doen. Je krijgt een dip na het gebruiken van xtc, uit serotinetekort. Darom is het belangrijk dat het in general gewoon goed met je gaat, zodat je dat wel aankan.

Wanneer het al slecht gaat kan de dip weleens een probleem worden.

groeten,
P
PepnoizeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Bedankt voor jullie reacties so far.

jaapi zei:
ik zou het niet doen. Je krijgt een dip na het gebruiken van xtc, uit serotinetekort. Darom is het belangrijk dat het in general gewoon goed met je gaat, zodat je dat wel aankan.

Wanneer het al slecht gaat kan de dip weleens een probleem worden.

groeten,
Klik om te vergroten...

De dip is toch ook maar iets tijdelijks ? Het is niet het geval dat ze depressief is of zo... In general gaat het ook gewoon goed met haar hoor, ze zit gewoon met enkele dingen op haar lever en ik ben er ook voor haar als steun! Denk je echt dat de dip voor haar zo hard gaat aankomen? ook als we het in totaal bij ieders 1 pilletje houden?

grts!
s
showiiiLid
01-01-2024, 00:00
#5
dat is verschillend, je weet niet hoe ze erop reageerd, en zijn zat mensen die fout gaan van harddrugs, ik denk dat de meesten hier op dit forum wel een keer zijn fout gegaan van drugs, ik iniedergeval wel. je doet er niks aan maar het gebeurt.

ik zou zeggen, probeer het, wij kunnen niet over jou en je vriendin beslissen, ik ga het binnenkort ook met een vriendin doen, maar ik raad het haar niet aan, het is haar eigen keuze.

en je kan met xtc vaak een dip krijgen de week erna of misschien wel eerder of later. ben je gewoon een dagje of 2 down, en nergens zin in. tenminste dit had ik! ik heb zaterdag zelf wat te veel gehad, en ik ben nu nogsteeds aan het hallucineren, lees anders mijn tripreport is.
P
PepnoizeLid
01-01-2024, 00:00
#6
showiii zei:
dat is verschillend, je weet niet hoe ze erop reageerd, en zijn zat mensen die fout gaan van harddrugs, ik denk dat de meesten hier op dit forum wel een keer zijn fout gegaan van drugs, ik iniedergeval wel. je doet er niks aan maar het gebeurt.

ik zou zeggen, probeer het, wij kunnen niet over jou en je vriendin beslissen, ik ga het binnenkort ook met een vriendin doen, maar ik raad het haar niet aan, het is haar eigen keuze.

en je kan met xtc vaak een dip krijgen de week erna of misschien wel eerder of later. ben je gewoon een dagje of 2 down, en nergens zin in. tenminste dit had ik! ik heb zaterdag zelf wat te veel gehad, en ik ben nu nogsteeds aan het hallucineren, lees anders mijn tripreport is.
Klik om te vergroten...

ga ik zometeen doen. En ja ik heb toch besloten van het er op te wagen, het is inderdaad haar eigen keuze, en 9 kansen op 10 gaat het gewoon wel goed.

Ik heb inderdaad dat dipje ook al enkele malen ervaren maar dat is meestal dan vooral doordat ik het combineer met vrij veel alcohol en dan heb je een soort van gecombineerde dip... Uitdroging (kater) door de alcohol en wat down voelen door het serotoninegehalte dat opeens zo laag is.

Komt in orde :grin: als er nog mensen anders over denken ofzo, be my guest!

grtss
s
showiiiLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dan wens ik je bij deze alvast veel succes en plezier! :rock:

en voorzichtig aan doen, maak anders ook een tripreport als het gebeurd is, ben zeer benieuwd!
j
jaapiLid
01-01-2024, 00:00
#8
wat ik bedoel, de dip die je normaal hebt na het gebruik van x, kan weleens als een paar zwaar depressieve dagen omschreven worden door mensen waar het al niet zo goed mee ging.

Maargoed, je kent zelf de situatie het beste, veel plezier
P
PepnoizeLid
01-01-2024, 00:00
#9
dankjewel, en als ik er achteraf zin in heb komt er wel een klein reportje :) hoewel ik achteraf meestal geen zin heb daar in, als ik alles nog weet :grin: Maar ik zal wel zien!

grts :wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."