#1
Wow in weert toch ook geregeld moeten blazen, dat is hier in de buurt. Dan hebben de blauwe petten toch gelijk gehad denk ik. Wellicht heb ik ze dan gewoon niet gezien. Geluk noem ik het niet, want ik drink geen druppel als ik moet rijden!
Mijn rijbewijs is me net zo heilig als mijn hart
Mijn rijbewijs is me net zo heilig als mijn hart