Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Welhallodaar zei: Dat is de grootste bullshit ooit je mengt toch ook heel vaak met cola? denk je dat er een groot verschil tussen cola en energydrink zit? energydrink is mijn favoriet als het op het mixen van drankjes aan komt. Bij de Albert Heijn kun je bijvoorbeeld een 15% wodkamix kopen waarbij ze aanbevelen het met energydrink te mixen. Ik mix ook altijd mijn Grolsch kannontjes met energydrink. Klik om te vergroten... Je hebt het over de grootste bullshit maar je hebt zelf geen verstand waar je het over hebt. In energiedrankjes zit wel soms tot 10 keer zoveel caffeine als in cola en daarnaast bevat het vaak stoffen als taurine en guarana. Al deze stoffen kunnen hartkloppingen veroorzaken. Lees wat wetenschappelijk onderzoek voordat je onzin neerzet. Caffeine experts call for warning labels for energy drinks http://www.physorg.com/news141449079.html "The caffeine content of energy drinks varies over a 10-fold range, with some containing the equivalent of 14 cans of Coca-Cola""
"Aangeraden wordt om bij alcohol veel water te drinken om de volgende dag de kater dragelijker te maken. Nu lees ik echter dat de Romeinen wijn met water vermengden. Zou dat eigenlijk hetzelfde effect hebben? Ik heb het nu even geprobeerd, smaakt idd. wat "waterig""
"Martini, wodka en 7-up/Sprite, lekker zoet en het slaat heerlijk in, je proeft de alcohol bijna niet."
"Ik las toevallig wat artikels over de WOII en kwam de informatie tegen dat alle piloten amphetamine kregen om beter en langer te kunnen vliegen. Tot mijn verbazing worden deze pillen nog steeds gebruikt bij de Amerikaanse luchtmacht, ook nu in Afghanistan en Irak. Natuurlijk kunnen de piloten na deze GO-pills niet slapen en krijgen ze NO-GO-pills om in slaap te vallen. Deze pillen zijn temazepam (Restoril) en Ambient. De algemene opvatting is dat uppers en downers niet gecombineerd moeten worden, maar waarom doet de US Airforce dat dan? Ze zullen dit toch vast uitvoerig getest hebben. Heeft iemand hier wel eens temazepam geprobeerd om na speedgebruik in slaap te vallen? Waarschuwing: Het gaat mij puur om de combinatie speed en later temazepam als de speed begint uit te werken. Gebruik absoluut geen alcohol, xtc of ghb, die werken enorm slecht met temazepam, waarbij een (dodelijke) overdosis zo gebeurd is."
"Oh ja sorry, hier het artikel: http://www.globalsecurity.org/org/news/2002/020801-speed.htm"
"Lol behoorlijk wat onzin hier van beide kanten. Kijk eens naar de documentaire Bigger, Stronger, Faster. Geeft een objectief beeld over anabole steroiden en laat zowel de voor- als tegenstanders aan het woord. http://www.imdb.com/title/tt1151309/"
"Re: De onvermijdelijke meth-amfetamine epedimie. Ik zag toevallig een paar dagen terug bij SBS6 een shockdoc over de effecten van meth in de VS. Een politieagent die het bestreed, had een foto-database van mensen die voor meth waren gearresteerd in chronologische volgorde. Zo kon je aan hun gezichten zien, hoe erg de meth hun toetakelde, uitgevallen tanden, haren, opengekrabte gezichten en dat soms binnen een periode van een half jaar. Tieners, studenten, moeders, zakenmensen, ouderen, iedereen kwam voorbij. Zulke foto's zeggen meer dan duizend woorden."
"Ik wil absoluut niet ontkennen dat er geen tolerantie of ontwenningsverschijnselen bij benzo's ontstaan maar dat is zeker niet bij iedereen zo. Ik gebruik al 1,5 jaar diazepam en het is gemiddeld steeds dezelfde dosis, dus het is niet zo dat ik steeds meer nodig heb. Dat kan voor anderen heel anders zijn dus hoe dan ook, kijk uit met benzo's."
"Krijg net een aanbod 10 voor 20euro... Maar kan dit uberhaupt iets zijn gezien de huidige crisis behalve Dreft? Ik ga het zelf weggeven aan iemand anders maar moet toch tenminste 1 proberen om zeker te zijn? Wat kan ik het beste doen, ten eerste ik heb een fles wijn op sinds 18.00 en ga het pas om 24.00 ophalen, dus dat zou uitgewerkt moeten zijn. Eerst een halve of kwart pil proberen?"
"Ewie zei: Dat je een fles wijn op hebt is niet boeiend, 10 voor 20 kan best kloppen, dat verschilt heel erg. Het beste zou je je pilletjes kunnen laten testen, als je het toch wilt doen kan je inderdaad wel met een halfje proberen als je geen ervaring hebt, bijpakken kan altijd nog. En crisistijd? dat valt best wel mee... Klik om te vergroten... Doe ik dan idd. een halfje, ik zit zelf in een kredietcrisis en kan het morgen voor het dubbele kwijt Maar wil natuurlijk niet zelf door de mand vallen. Nog dingen waarop ik moet letten als het fout gaan, voor de zekerheid? Temperatuur, bloeddruk, verhoogde hartslag, hallucinaties etc?"