Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumstralalaala wat is dit ?

tralalaala wat is dit ?

16 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#1
maak dan een paar daagjes lol:wink:
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#2
Caffeine pep waarschijnlijk, de markt is er momenteel zeer vervuild mee en goede pep lijkt vrij schaars op dit moment (omg A'dam, weet het niet v/d rest van NL eigenlijk...).

Een nachtje goed slapen doet wonderen en waarschijnlijk ben je dan weer helemaal van je klachten af!
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#3
Marla Singer zei:
Caffeine pep waarschijnlijk, de markt is er momenteel zeer vervuild mee en goede pep lijkt vrij schaars op dit moment (omg A'dam, weet het niet v/d rest van NL eigenlijk...).

Een nachtje goed slapen doet wonderen en waarschijnlijk ben je dan weer helemaal van je klachten af!
Klik om te vergroten...
nergens last van hier :grin:
P
PaulusdeWodkabouterLid
01-01-2024, 00:00
#4
SperSIZEboon zei:
Marla Singer zei:
Caffeine pep waarschijnlijk, de markt is er momenteel zeer vervuild mee en goede pep lijkt vrij schaars op dit moment (omg A'dam, weet het niet v/d rest van NL eigenlijk...).

Een nachtje goed slapen doet wonderen en waarschijnlijk ben je dan weer helemaal van je klachten af!
Klik om te vergroten...
nergens last van hier :grin:
Klik om te vergroten...

Nou ik wel, pff vandaag slechts van 11 tot 16 uur geslapen, maar dat kwam door die oxazepam. Gelukkig waren toen ik opstond de hallucinaties en de paniek weg. Zit echter nog steeds tandeknarsend voor de pc. Ik denk niet dat ik gauw in slaap val, zal wel rond 7-8 uur zijn maar dan slaap ik weer een halve dag en word 's avonds weer wakker :(

Zo draait mijn ritme helemaal om! Enig idee iemand om dat op te lossen, zonder gebruik van pep natuurlijk want na de ellende van dit weekend heb ik het helemaal gehad. Misschien maandag 's avonds goed eten, veel vitamines en dan 's avonds heel wat biertjes om in slaap te vallen? Niet erg gezond natuurlijk en dinsdag vast een "gewone" kater maar dan zit ik tenminste weer in een normaal ritme.
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#5
waarom in godsnaam bier drinken om in slaap te komen
P
PaulusdeWodkabouterLid
01-01-2024, 00:00
#6
SperSIZEboon zei:
waarom in godsnaam bier drinken om in slaap te komen
Klik om te vergroten...

Uhmm, misschien omdat ik daarvan in slaap val :rolleyes:
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#7
laat maar..
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#8
xD
wel van biertjes en niet van oxazepam?
vreemd
P
PaulusdeWodkabouterLid
01-01-2024, 00:00
#9
psychopsychedelic zei:
xD
wel van biertjes en niet van oxazepam?
vreemd
Klik om te vergroten...
Tsja iedereen reageert anders op benzo's, van oxazepam wordt ik meestal rustig maar niet slaperig, van temazepam slaap ik snel in maar wordt ook gauw wakker en van valium slaap ik juist goed en lang en ben ik ook rustig. Helaas heb ik nu geen valium.

Zit trouwens nog steeds met een knarsende kaken, spierpijn en een pep-kater, inmiddels 48 uur na het laatste gebruik. :( Snap niet dat jullie dat kunnen nemen, die paar uurtjes lol zijn die die 2 dagen naar de klote zijn toch niet waard?
v
vinnetjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
nadat ik dus net mn 1e tripreport geplaatst heb lig ik dus in mn stinkende studentenbed

ik denk nou ik zou nu toch wel in slaap kunnen vallen... meestal kan ik na de pep nog wel aardig slapen, connectie met adhd ?

maar nu lig ik in mn bed en ineens beginnen die muren samen tevoegen ofzo wtf :beer: en zie ik ineens mn hand in 2stukken liggen ofzo ?
heb af en toe van die flashbacks, moet zelf denken aan crystal, maar lijkt me toch wel heeeeel sterk dat dat zo is !? dus heb mn laptop maar gepakt,

iemand ervaring hiermee ? lijkt me sterk dat me meth is verkocht terwijl ik had gevraagd om pep :rock: :stoned:
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#11
Mischien een beetje te veel op? Ik heb regelmatig na speed gebruik dat ik stemmen in m'n hoofd krijg wanneer ik in m'n bed lig. Dit zijn dan stemmen van mensen die ik eerder heb gesproken die dag. Bedoel je dat met flashbacks? Visuele dingen begin ik meestal pas te zien na meerdere dagen wakker geweest te zijn.
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#12
Hoe lang ben je al wakker?
v
vinnetjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
nog maar 9 uur, en in het weekeind geen middelen gebruikt, vandaar mijn vraag ook
v
vinnetjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
ja gewoon normale dingen die m ineens flippen, muren en mn handen dan zie ik ineens auto's en shit en voelt soms net of ik aan het praten ben met iemand in mn hoofd...

schyzo....
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#15
Als ik jou was zou ik me er geen zorgen over maken, Na een avondje slapen zal alles wel weer normaal zijn. :)
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#16
precies, ik denk dat je jezelf alleen maar gek loopt te maken
P
PaulusdeWodkabouterLid
01-01-2024, 00:00
#17
Hoe kwam je aan het spul? Ik had gisteren en eergisteren caffeine-pep gesnoven en gisterennacht/ochtend stortte ik helemaal in. Ik zag alles vloeien en bewegen, zachte stemmen en toen begon ik mezelf gek te maken door te denken dat het helemaal mis, wat weer paniek veroorzaakte etc. etc. Zelfs gewone speed kan een soort lichte psychotische/hallucinerende toestand veroorzaken, heb ik gisteren gelezen, en dat hangt puur van de persoon af. Maak jezelf dus niet gek zoals ik gisteren gedaan heb, het gaat vanzelf over.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."