#1
maak dan een paar daagjes lol![:wink:]()
nergens last van hierMarla Singer zei:Caffeine pep waarschijnlijk, de markt is er momenteel zeer vervuild mee en goede pep lijkt vrij schaars op dit moment (omg A'dam, weet het niet v/d rest van NL eigenlijk...).
Een nachtje goed slapen doet wonderen en waarschijnlijk ben je dan weer helemaal van je klachten af!
SperSIZEboon zei:nergens last van hierMarla Singer zei:Caffeine pep waarschijnlijk, de markt is er momenteel zeer vervuild mee en goede pep lijkt vrij schaars op dit moment (omg A'dam, weet het niet v/d rest van NL eigenlijk...).
Een nachtje goed slapen doet wonderen en waarschijnlijk ben je dan weer helemaal van je klachten af!![]()
SperSIZEboon zei:waarom in godsnaam bier drinken om in slaap te komen

Tsja iedereen reageert anders op benzo's, van oxazepam wordt ik meestal rustig maar niet slaperig, van temazepam slaap ik snel in maar wordt ook gauw wakker en van valium slaap ik juist goed en lang en ben ik ook rustig. Helaas heb ik nu geen valium.psychopsychedelic zei:xD
wel van biertjes en niet van oxazepam?
vreemd
en zie ik ineens mn hand in 2stukken liggen ofzo ?

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."