Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Domino Beste pil die ik ooit gehad heb. ik had eerst een halfje genomen en het sloeg in alsof ik een volledige pil ophad. Ze zijn in belgie de laaste tijd al vaak ik het nieuws geweest. Op die zelfde avond heb ik ook nog batterijtjes gehad (groene Li-ion). Ook wel een heel goede pil maar vond de domino toch wat beter."
"Waar je ookwel moet opletten is dat als je mdma ophebt je niet zo makkelijk meer emoties kan herkennen (dit is getest). Dus mss lijkt het alsof die mensen het heel erg leuk vinden maar het in werkelijkheid niet zo is"
"Onthou wel de eerste keer is de kater altijd het kutst, was toch bij mij (ookal had ik niet veel genomen) zo en ook bij mijn vrienden. Je moet idd opletten dat je niet teveel slikt, best begin je eerst altijd met een halfje... als je de pillen van te voren hebt doe ze al in 2 van te voren dat is veel makkelijker. Als je na een half uurtje nog niets voelt slik niet onmiddellijk bij. Het beste wat je dan kan doen, heb ik tog gedaan de eerste keer is (als je de pillen de avond zelf hebt gekocht) terug bij je dealer gaan en andere pillen kopen. En wacht min een uur voor je bijslikt. Waar je ook moet voor opletten en waar eigenlijk de meeste ongelukken mee gebeuren is oververhitting en uitdroging... Dus probeer om het uur een glas water of cola ofzo te drinken en af en toe eens wat afkoeling op te zoeken in de buitenlucht ofzo. en laat de pillen hun werk doen! loop niet te panikeren maar laat het gewoon over u komen... je zal de beste avond van je leven beleven De kater moet je er nu eenmaal bijnemen, nu waar je ookwel last kan van hebben is de vermoeidheid dus slaap gewoon de dag erna of leg je op de sofa en kijk wat tv en eet wat fruit en drink veel water! dan zal de kater wel snel over zijn Als je hier allemaal rekening mee houd zal alles wel goed komen . Laat ons even iets weten hoe het gegaan is. Het is altijd leuk om mensen hun eerste ervaring na te lezen. AND HAVE FUN"
"Hey, Ik ben een jongen van 18. En nu ik heb eigenlijk al 2 keer xtc gebruikt. De eerste keer was op een feestje en de tweede keer (een week gelden) was samen met een vriend thuis en buiten wat gewandeld. Nu de eerste keer was voor mij de leukste ervaring omdat ik het leuker vindt om op een feestje te doen (omwille van de muziek, het contact met mensen enz). Nu de eerste keer dat ik X gebruikte had ik wel wat visuele effecten maar niet echt overdreven mooi ofzo (ik heb toen een halve rolex genomen maar ik voelde na een uur nog niets dus zijn we nieuwe pillen gaan kopen rode superman en daar ook een halfje van bijgenomen). Hele leuk avond gehad, het voelde wel lekker en warm en de muziek was ook zalig maar ik miste het visuele wat van de lichten. De tweede keer was bij een vriend thuis en we zijn ook buiten gaan wandelen. opnieuw ik voelde me wel lekker en kreeg ook een praatkick maar de verlichting van bijvoorbeeld buiten in het parkje dat we gezeten hebben was niet super speciaal wel wat feller maar dat was het. Weet iemand hoe dit komt? ik denk dat ik gewoon de bijde keren te weinig genomen heb. Ik weeg ongeveer 75 kilo. Nu ik weet dat iemand gaat zeggen laat je pillen testen. Maar als wij X gebruiken beslissen we dit meestal op het moment zelf. Wij wonen in een middelgrote stad in Belgie en X is er redelijk moeilijk te vinden (wat je wel heel veel vind is coke maar coke doe ik liever niet omdat het niet echt iets voor mij is)."
"Hey, ik ga donderdag voor de 2de keer xtc gebruiken . Nu mijn vraag is ik neem momenteel medicatie tegen een lage bloeddruk, ik weet dat xtc de bloeddruk doet stijgen dus is dit verstandig om dit te combineren? Ik neem ook nog vitaminen (wat waarschijnlijk geen kwaad kan) en medicatie tegen een maag infectie. Nu mijn vraag is of het verstandig is om dit te combineren?"
"Bedankt voor de reactie's. Echt trippen is niet iets wat ik zoek. Ik veronderstelde dat de kleuren gewoon wat mooier zouden worden en de lichten wat mooier. Xtc vind ik juist zo leuk door het love gevoel dus ik denk dat ik 2cb even oversla ook omdat het hier heel moeilijk te vinden is, en het niet echt iets voor mij is lijkt me."
"catootje zei: Als je een lage bloeddruk hebt is het toch juist goed om een middel te gebruiken dat je bloeddruk doet stijgen? Lijkt mij hoor; als ik iets stoms zeg moet je het maar zeggen. Klik om te vergroten... Klopt maar ik neem medicatie om mijn bloeddruk te verhogen. Dus misschien stijgt mijn bloeddruk te fel als ik die medicatie om mijn bloeddruk te verhogen neem in combinatie met xtc."
"lolly's eten lekkerste dat ik ooit gegeten heb als ik xtc had genomen. en roken natuurlijk"
"Ik denk dat ik mijn medicatie gewoon een dag niet ga nemen en het er tog op ga wagen. Het is nu al 4maand gelden sinds ik een pilletje heb genomen en heb er wel wat zin in om het nog eens te doen"
"onlypills zei: Hier op het forum ga je ook geen betrouwbaar antwoord krijgen (kan ook niet, je vermeldt niet eens je medicatie). Klik om te vergroten... De medicatie heet effortil 5mg. Ik gebruik het nu ongeveer een week. Omdat ik me regelmatig duizelig voelde, de dokter heeft mijn bloeddruk gemeten en die was blijkbaar te laag. Nu is het een klein beetje beter maar ik ben soms nog wel duizelig dus ik denk dat de medicatie niet zo sterk is. Je kant het ook krijgen zonder een voorschrift van de dokter. Je kan het gewoon zo kopen bij de apotheker dus ik denk dat het niet zo een sterke medicatie is. Ik zal mijn vraag ook zeker eens stellen op die andere site."