Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsRijexamen dinsdag na gebruik xtc

Rijexamen dinsdag na gebruik xtc

4 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
P
Partypeople123Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoi, ik zou dit weekend men eerste keer xtc willen gebruiken. Ik ga dit samen met mijn vrienden willen doen (zij hebben het wel al gedaan). Maar nu moet ik volgende week dinsdag men rijexamen (auto) doen. Denken jullie dat dit zal lukken? Misschien zal het niet lukken door de dinsdagdip?
J
Jeroen257Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Denk niet dat het erg is. Je kan ook helemaal geen dip hebben, hangt er een beetje vanaf hoeveel je nam. (hoe groter de dosis MDMA, hoe meer kans je hebt op een dip).
Gewoon zien dat je niet teveel naar binnen slikt dus
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Of natuurlijk zorgen dat je slaagt, dan creëer je zo'n golf serotonine dat je die dip niet kan voelen :grin:

Maar zonder grappen, ik denk dat het niet persé een probleem is. Belangrijkste is dat je naderhand goed uitrust en goed eet. Ik denk dat de vermoeidheid namelijk eerder parten kan spelen dan de dip
P
Partypeople123Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik zou beginnen met een halfje omdat het de eerste keer is en als alles goed gaat later op de avond nog een halfje bijnemen :).
P
PandanLid
01-01-2024, 00:00
#5
Partypeople123 zei:
Ik zou beginnen met een halfje omdat het de eerste keer is en als alles goed gaat later op de avond nog een halfje bijnemen .
Klik om te vergroten...

Hangt sterk van de pil af die je bij je hebt en je gewicht. Heb je een halve pil 200mg pil en weeg je 60 kilo kan hij echt heel sterk inkomen. Gezien het feit dat 200mg pillen de laatste tijd meer regel zijn als uitzondering zou ik met een kwartje beginnen. Maar dat hangt ook van je gewicht af natuurlijk.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."