#1
Hoi, ik zou dit weekend men eerste keer xtc willen gebruiken. Ik ga dit samen met mijn vrienden willen doen (zij hebben het wel al gedaan). Maar nu moet ik volgende week dinsdag men rijexamen (auto) doen. Denken jullie dat dit zal lukken? Misschien zal het niet lukken door de dinsdagdip?