Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTrip Report: 4-fmp (overdose?)

Trip Report: 4-fmp (overdose?)

7 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wat was het nadeel van de alcohol hier dan?
P
ParelcouscousLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hey people!

Ik wil even een trip report maken over mijn eerste ervaring met 4fmp. De setting was een rustig feest in een kroeg met allemaal mensen die ik kende, op zich prima setting. Ook was ik met veel vrienden en ik was erg nieuwsgierig en vrolijk.

Ik begon lekker met een paar biertjes, een stuk of 7. Na deze biertjes vond ik het wel een prima moment om 4fmp te nemen, samen met een maat van me. We hadden vloeistofbuisjes en dronken het flesje samen op op de wc. We gingen weer dansen en socialisen.

De kick-in was veel minder dan bij xtc/speed/mdma. Ik voelde me gewoon steeds chiler, maar het was een natuurlijk gelijkend gevoel. Omdat ik me zo normaal voelde bleef ik biertjes drinken. Na een uur of 2 had ik wel zin om lekker hard te gaan dus besloot ik nog een half flesje te nemen. Hierna hield ik wel op met biertjes, ik vrees echter te laat.

De rest van de avond voelde ik me steeds hetzelfde, prettig energiek en goed vrolijk. Rond 3 uur heb ik nog een kwartje vn zo'n buisje genomen, de stomste fout.

Ik ben vanaf die 3 uur nog uren wakker geweest. Ik kon pas 11 uur snachts de dag erna slapen. Ik heb me in de tussenperiode erg warm opgefokt lusteloos en klam gevoeld. Erg onprettig.

Conclusie:
-4fmp is lekker en rustig, maar:
-MENG NIET MET VEEL ALCOHOL
-PAK NIET TE VEEL BIJ
-RUSTIG AAN MET DE DOSERINGEN.

Groetjes,
M.
P
ParelcouscousLid
01-01-2024, 00:00
#3
Fool zei:
Wat was het nadeel van de alcohol hier dan?
Klik om te vergroten...

Door 4-fmp voel je weinig van de alcohol waardoor je maar door kan blijven tanken zonder iets te voelen (en bier is belachelijk lekker).

Door de alcohol wordt de 4fmp ''rush'' ook minder.

Dus: Geen alcohol en uppers mengen. Het klinkt heel logisch maar soms is de verleiding toch groot. Niet doen!
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hangt af van persoon tot persoon. Ik drink zelden tot nooit met uppers terwijl vrienden er een hele biertank doorjagen..
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Bekend verhaal, hetzelfde geldt vooral voor coke en in mindere mate ook voor andere uppers. Je voelt je minder dronken waardoor je dus meer kunt drinken. Dat betekent dat de kater ook groter is.
P
ParelcouscousLid
01-01-2024, 00:00
#6
SmartieAndMe zei:
Bekend verhaal, hetzelfde geldt vooral voor coke en in mindere mate ook voor andere uppers. Je voelt je minder dronken waardoor je dus meer kunt drinken. Dat betekent dat de kater ook groter is.
Klik om te vergroten...

Yep. Het vreemde hier echter was dat bier echt belachelijk lekker was en ik ook een dringende behoefte had eraan! Als ik X/M neem dan wil ik een klein beetje water en lippenbalsem en voor de rest alleen dansjes, nu had ik gewoon verrekes veel zin in bier.

Achja, was redelijk lekker gegaan die avond, leuke verhalen gedeeld met mensen, goede gesprekken gehad. Beetje jammer dat ik door bleef drinken, maar kan niet alles hebben altijd!
D
DigitalismLid
01-01-2024, 00:00
#7
Persoonlijk vind ik het niet zo handig van je dat je eerst zeven biertjes drinkt en daarna pas de 4-FA gaat consumeren. Een paar (twee of drie) biertjes kan ik me nog wel in vinden, maar hoe kun je nou goed ervaren hoe een stofje is als je al duidelijk onder invloed bent van de alcohol? Zeker bij het consumeren van een voor jou nieuw stofje zou je juist extra voorzichtig moeten zijn.

Ook merk ik dat ik me een beetje stoor aan het feit dat je doet alsof je nu al weet hoe 4-FA werkt. Terwijl dit nog maar je eerste ervaring was en deze eigenlijk niet eens echt telt, gezien de hoeveelheid alcohol die je bij voorbaat hebt genuttigd. Je hebt echt nog nauwelijks ervaring en toch kom je op mij over als iemand die het al wel weet. Maar het zou natuurlijk ook kunnen dat ik je bericht verkeerd interpreteer.

Ik raad je hoe dan ook aan om de volgende keer minder te drinken zodat je de 4-FA kunt ervaren zoals hij hoort te zijn en een eerlijk beeld kunt vormen. Ook zou je je iets meer moeten verdiepen in de dosis die je wil nemen (hoeveel milligram 4-FA bevat zo'n buisje eigenlijk?). Dan kun je in een keer de juiste dosis nemen en hoef je ook niet bij te nemen. Slaap je na het gebruik ook eerder.
P
ParelcouscousLid
01-01-2024, 00:00
#8
Update: Ik heb eergisteren een normale dosis (150mg) gedaan, dit maal zonder erg veel alcohol. Ik ben een uur of 5-6 heel erg lekker gegaan en ik heb in bed (waar ik eerst 2 uur nog wakker lag) geen hartkloppingen gehad zoals vorige keer.

Conclusie: Doseer normaal, gedraag je niet als een idioot. En dan is dit een heel erg fijn spulletje. Persoonlijk vind ik het fijner dan XTC aangezien je niet het gevoel hebt dat je lol aan het creëren bent, je voelt je gewoon alsof je gewoon heel vrolijk en energiek bent.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."