Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Re: AD/HD en verslaving willemv zei: Verslaving is wel degelijk een ziekte en wie ben jij om te zeggen dat dat niet zo is. Je gebruik staat nog in kinderschoenen dus hoe kan jij weten hoe gemakkelijk stoppen is voor een doorgewinterde verslaafde/gebruiker. Het heeft na decennia gebruik niets meer te maken het niet willen stoppen of problemen vergeten. Nee de drugs is op een bepaald moment nodig om te functioneren. En dan spreek je wel degelijk van een ziekte in mijn ogen maar ook die van zoveel verslavingsdeskundigen etc. Klik om te vergroten... Je hoeft het niet zo persoonlijk op te vatten hoor willem, het is zijn mening. Ook al ben ik het ook niet bepaald met hem eens."
"Volgende keer ietsjes duidelijker typen a.u.b. Heb je tekst bij deze wat meer leesbaar gemaakt."
"TigerTank42 zei: niemand? Denk dat ik, qua tijd gezien, nu onderhand wel een keer moet beginnen toch? Klik om te vergroten... Er zijn helaas niet zoveel kwekers actief op 't forum. Daarom duurt het effe voordat je een reply krijgt."
"Inderdaad, gewoon laten testen. Dan pas weet je wat je in huis hebt. Kan ook zijn dat je dealer je rotzooi verkoopt. Je hebt geen idee wat je dan door je neus haalt. Kan zomaar poedersuiker zijn bij wijze van spreken."
"Nou, ik studeer nu aan de zeevaartschool, ik weet in ieder geval dat het aan boord zeker zero tolerance is. Nu is de offshore een andere branche, maar ik neem aan dat ze dezelfde regels hanteren. Een verslaving zal inderdaad sterker zijn, maar je moet er vreselijk mee uitkijken."
"Zo, wat een nare ervaring. Ik hoop zoiets nooit mee te maken. 3 gram coke is inderdaad wel veel, ik wens je veel sterkte met het verwerken van het geheel. Hoe is het met je maat? Is hij nog aangeslagen van het voorval? gen zei: verschiet er niet van dat je vriend bad ging op die fucking vergiftigde coke van europa. Klik om te vergroten... Gen, hier heeft hij dus echt helemaal niks aan. Om te gaan verkondigen dat het in Zuid Amerika beter is past totaal niet in dit topic. Om iemand die een traumatische ervaring te gaan adviseren om een reis te maken naar Zuid Amerika slaat kant noch wal."
"SmartieAndMe zei: Ik lees je verhaal al vanaf het begin mee. Alle goede adviezen zijn al gegeven dus daar kan ik niets meer aan bijdragen. Wel kan ik je heel veel sterkte en succes wensen met deze ellende Klik om te vergroten... Inderdaad, volg dit ook al een tijdje, niks aan toe te voegen helaas. Heel veel succes en sterkte, denk aan jezelf en je kleine!"
"agapios zei: Dit keer geen peperkoek of marsepein, maar het allergrootste cadeau dat je kunt krijgen. Ik geef je het licht en ik geef je het zijn en ik geef je het eind van elk gedicht. Ik geef je het zwijgen... Klik om te vergroten... Prachtig gedichtje!"
"Heb het al een keer gesnoven. Merkte dat ik veel meer kon gaan zuipen en wat meer energie had. Maar heb nog nooit speed gehad dus ken het verschil niet."
"In deze sticky staan alle topreports over LSD! Makkelijk en overzichtelijk, zodat je meteen de ervaringen van gebruikers kunt lezen. Alle tripreports kun je vinden in het subforum Tripreports: viewforum.php?f=21 Heb jij een tripreport gelezen wat ook in dit lijstje thuishoort? Stuur even een berichtje naar één van de moderators. De beste schrijvers krijgen voor een maand de status Topreporter, je naam krijgt dan een andere kleur op het forum en onder je naam komt de status Topreporter te staan! Topreports over LSD - Juli 2007 = Morning Glory Rave with Morrison drops... door chwoantal - Augustus 2007 = Adam en Eva in het Paradijselijke Universum van de LSD door lysergine25 - Februari 2008 = Een ode aan de LSD molecuul door lysergine25 - Februari 2009 = LSD in the fog, with a ray of sunlight door Dripptone - Juli 2009 = Drie zegels en een compleet ander mens door Marla Singer - Oktober 2009 = LSD - Wat wij toen even mee maakten (ego oplossing) door Twilight - November 2011 = Brought back to life, welcome to the other side.. (LSD) door 25tolife - Maart 2012 = Postzegels likken: Post naar een andere dimensie (LSD) door mrflame - Februari 2013 = LSD voor de 2de keer. door Carlos86 - Januari 2016 = 420mu LSD, hemels door Gerarddegekste - Mei 2016 = LSD trip report Thuis in de wereld door Mindless - November 2016 = ALD-52 trip report - Hello darkness, my old friend... door Mindless - Maart 2017 = ALD-52 report - Kiekeboe! door Mindless - Juli 2017 = Eerste keer LSD (+/- 165 ug): draaikolk, oorlog en telepathie door Roze Olifant - Februari 2018 = Eik & Olifant LSD trip door Eik - April 2018 = LSD - de relativiteit van geluk door Eik - September 2018 = Eerste ervaring kleine dosis (1p)-LSD door Game&Watch - November 2018 = LSD trip report: laat los door NiandraLades - Februari 2019 = LSD solo trip report door Rupsje Combinaties LSD en andere drugs - Juni 2007 = Het zou een avond worden zonder drugs-LSD/Keta/XTC/Speed door TechNora - Mei 2008 = Candyflip met 'n waarheidsserum:mijn meest persoonlijke trip ooit door ErnstJünger - Augustus 2008 = LSD> ego dead, NN-DMT> eerste breaktrough door Petrovic - Mei 2009 = Naar het nul punt en verder door DrippTone - Augustus 2009 = Naar de Cosmos en terug, LSD trip report door Nasica - Juni 2016 = Candyflip (LSD&MDMA) trip report - Ons gedeelde bestaan door Mindless"