Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums4fmp

4fmp

9 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
r
rasta_manLid
01-01-2024, 00:00
#1
hallo dit is me eerste topic dus als mensen niet kut zouden willen gaan doen en gewoon een normaal antwoord willen geven op mijn

oke vorige week vrijdag kreeg ik een bericht van een lokalen dat die vanaf 4fmp had ik had er nog nooit van gehoord 1 vriend van me had geprobeerd maar die is nu op vakantie en heb niet zo veel zin om 2 weken te wachten dus als mensen ervaring hebben met 4fmp of weten wat het precies inhoud alvast bedankt :stoned:
P
PandanLid
01-01-2024, 00:00
#2
4-FA/4-FMP is een amfetamine. Het zit qua effect tussen XTC en speed in, dit komt omdat het meer serotonine released dan speed. Het werkt ongeveer 6 uurtjes, een dosis van rond de 150 mg is wat ik zelf altijd neem. Ik vind het zeer fijn spul, fijner dan XTC zelfs, je blijft er helder van terwijl je toch een beetje die 'love' feeling krijgt, al duurt die niet zo lang.

viewtopic.php?f=21&t=51753
Hier heb je een reportje over 4-FA.
r
rasta_manLid
01-01-2024, 00:00
#3
oke bedankt en is het effect qua ogen het zelfde als bij xtc dat hele groten pupillen krijgt ?
D
DeamonLid
01-01-2024, 00:00
#4
Zoals Pandan zegt, zit het effect tussen speed en XTC in. Als je actief bent krijg je vooral de speedeffecten en als je van de muziek geniet of ergens gaat zitten of liggen krijg je vooral de XTC-effecten. Ik vind het ook fijner dan XTC, je kunt lekker doen wat je wilt, lekker wegdromen of juist een beetje helder blijven. Herdoseren is af te raden, je kunt het beste in één keer een goede dosis nemen (150-180 mg oraal), anders wordt de kater aanzienlijk zwaarder. Het enige nadeel vind ik dat slapen vrijwel onmogelijk is en dat de kater niet echt licht is.
P
PandanLid
01-01-2024, 00:00
#5
rasta_man zei:
oke bedankt en is het effect qua ogen het zelfde als bij xtc dat hele groten pupillen krijgt ?
Klik om te vergroten...

Ik heb het nu 2x gebruikt, ik had beide keren geen grote pupillen.

Deamon zei:
Het enige nadeel vind ik dat slapen vrijwel onmogelijk is en dat de kater niet echt licht is.
Klik om te vergroten...

Vreemd, als het is uitgewerkt bij mij kan ik altijd prima slapen. Ik word ook redelijk rustig er van, misschien komt dit door mijn ADD. Wat betreft de kater heb je wel redelijk gelijk.

Ik kan je ook aanraden om magnesium van te voren te slikken, ik had de eerste keer dat wel gedaan, geen pijn aan mijn kaken, de 2e keer was ik het vergeten, 3 dagen last gehad.
I
INeedSomethingLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik wist ook niet wat dit was :confused: maar lijkt me wel tof om een keer te gebruiken , krijg van x enorme stijve kaken en heb zelf niet meer in de hand wat ik doe en sinds me septum is snuiven voor mij niet z'n tof idee meer.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Je kan ook hier nog even kijken, staat ook het een en ander aan info over 4-FA:
http://www.unity.nl/drugs-abc/4-fa-4-fluoramfetamine

INeedSomething zei:
en sinds me septum is snuiven voor mij niet z'n tof idee meer.
Klik om te vergroten...

4-FA moet je ook niet snuiven. Doet ontzettend pijn en het is funest voor je neus. Bijna iedereen stopt het in bommetjes/capsules.
D
Daniel-slangLid
01-01-2024, 00:00
#8
Is 4-fa/4-fmp nou eigenlijk illegaal want het licht toch in de smartshops ( sorry voor de vraag)?
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Jep is nog legaal, valt nu nog onder de geneesmiddelen wet.
Maar volgens mensen hier op het forum is het veel te populair en zal het binnen nu en 2 jaar wel op de opiumlijst komen te staan wat in houdt dat het vanaf dan niet meer legaal is :cry:

Ga ik trouwens komende zaterdag wel proberen waarschijnlijk :grin:
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Het is niet helemaal legaal dus. Als het valt onder de geneesmiddelenwet heb je een recept nodig om het te mogen bezitten. Je zult er (als ze weten dat het 4-FA is) niet snel op bekeurd worden maar ze kunnen je wel gewoon uit een festival zetten, omdat het gewoon een poeder is en je dus niet kunt zien wat erin zit.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."