Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums4-FMP met ADD

4-FMP met ADD

5 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
r
r0mmelp0tLid
01-01-2024, 00:00
#1
Beste forumleden,

Vrijdag ga ik met een paar vrienden weer eens snoepen!
Omdat de examens dan afgelopen zijn leek het ons wel weer een goed plan.
ik heb alleen 1 vraagje.
Een vriend van mij heeft ADD en wilt graag 4-FMP gaan gebruiken.
Nu vroeg ik me af of 4Fmp net zoals speed of dex andersom werkt bij mensen met ADD of ADHD?
Dus of hij er dan rustig van word ( wat niet de bedoeling is want het is een feest )

Alvast bedankt

R0mmelP0t
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#2
Mensen worden rustig doordat hun norefridrine-niveau op een 'normaal' niveau wordt gebracht, dat zal ook gebeuren met 4-FA. Misschien niet het beste idee, maar hij zou ook 'iets' meer kunnen nemen, waardoor het norefridrine-niveau boven dat 'normale' niveau wordt getild om wel hetzelfde effect te ervaren. Dit doen mensen met ADHD wel vaker, in ieder geval met amfetamine.


Veel plezier! :)
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#3
^ Dat van dat extra nemen wist ik niet, maar klinkt aardig logisch.
Ik denk ook dat hij er wel eens rustig van kan worden, is toch vrij vergelijkbaar. Gewoon proberen en je ziet het vanzelf right?
P
PandanLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik heb zelf ook ADD, ik had een dosis van 150mg. Ik werd er redelijk rustig van, maar had toch nog genoeg energie. Heerlijk spul, lekker helder en toch nog energie om te dansen. Extra nemen hoeft volgens mij niet perse, maar het is wel een manier om 'over de grens' te gaan. Maar ik had er geen behoefte aan toen ik 4-FA gebruikte.
D
DrokzLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb zelf ook ADD en ik heb nergens last van, werkt bij mij net als bij bekenden die het ook gebruiken zonder ADD.
r
r0mmelp0tLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dankjulliewel voor de reacties!
We gaan het inderdaad gewoon proberen met 150mg.
Zal vast wel goed komen!

Tripreportje kunnen jullie binnenkort verwachten :)

R0mmelP0t

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."