Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Beste iedereen, Mijn vrouw heeft al enkele keren XTC gebruikt ( getest) op verschillende manieren van doseren. ( met 1/4 beginnen of 1/2 pil mee beginnen), maar elke keer wordt ze in het begin een tijdje angstig, op het moment dat de drugs " inkickt" en heeft ze een onprettig gevoel. ( zelfs in een vertrouwde thuissituatie) Na een tijdje verdwijnt dit wel weer, maar wat kan ze het beste gebruiken ipv XTC, waar ze dus niet die angstgevoelens krijgt als de drug begint in te werken? Ik dacht zelf aan 3MMC, maar dat is niet meer legaal Verkrijgbaar.. Zijn er nog andere opties? Ik hoor graag van jullie! Alvast erg bedankt voor de tips! Gr P."
"Jazz35 zei: Succes! Hopelijk vinden jullie iets dat fijn is om samen te gebruiken. 🥰 Klik om te vergroten... Bedankt voor je reactie. Maar is het niet zo dat drugs zoals 3MMC en 6 APB een minder golfbeweging qua gevoel veroorzaken dan XTC/ MDMA?"
"KoningToto zei: Is xtc wel legaal verkrijgbaar dan? Voor de rest zou ik zeggen 3mmc en 6apb eens proberen. Allebei rond de 100 a 120mg. Kan er weinig mis gaan. Mocht het te weinig zijn om echt wat te voelen kunnen jullie altijd nog bijpakken. Of gewoon old school pep. Dat geeft een hoop positieve energie terwijl je wel volledig de controle houdt. En je wordt er super geil van, ook mee meegenomen, toch van 3mmc ook trouwens. Mijn vriendin gaat altijd super lekker op 3mmc, maar nooit goed op xtc. Hetzelfde geldt voor mn schoonzus. Maar de enige manier om het zeker te weten is het gewoon te proberen. Klik om te vergroten... Thanks!"
"Beste medegebruikers, Is het waar dat suikers de werking van XTC beinvloed? en minder wordt?"
"Bedankt voor je hulp en reactie!"
"Beste allemaal, Ik lees vaak dat de dosering in een, ondanks geteste XTC pil niet evenredig/ gelijk is. Is dat echt waar? Ik heb dit eens aan een producent gevraagd en hij verzekerde me dat dit niet waar is. (Hij legde mie een technisch verhaal uit wat me niet geheel duidelijk was omdat ik niet in dat wereldje zit) Wie moet ik nu geloven?"
"ljuv zei: Houden jullie er wel voldoende tijd tussen? Je bouwt uiteraard ook tolerantie op. Uitgangspunt is 3 maanden ertussen. Is wellicht wat lang, maar twee weken zeker te kort. Niet voldoende tijd ertussen maakt het middel ook veel neurotoxischer dan het sowieso al is. Klik om te vergroten... Klopt. Ik gebruik alleen XTC in de zomer festivals. 1 keer in de 3 maanden is niet te doen. we zoeken specifieke festivals uit waar we naar toe willen gaan en gebruiken dan. Als we 1 keer in de 3 maanden volgens de "voorschriften" zouden moeten gebruiken zou dit betekenen dat we maar 1 keer per jaar in de zomer 1 festival kunnen bezoeken."
"dupont zei: Want een festival zonder drugs kan niet? Klik om te vergroten... Absoluut niet Ik kom niet los zonder XTC"
"ljuv zei: Of met andere middelen dan xtc haha... Klik om te vergroten... Nah. Designerdrugs lijken me helemaal niet gezond. Alcohol zou kunnen maar is toch anders dan XTC. Wiet is totaal niet mijn ding."
"Mevrouw Pløp zei: Is prima te doen, mits je liever ongefrituurde hersens hebt dan gefrituurde. Een festival eind vd lente begin van de zomer, eentje eind van de zomer. Heb je er al twee, met voldoende tijd ertussen Klik om te vergroten... Klopt. Meestal medio mei, medio juli en 2e week aug."