Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums1e keer 6 ABP , nooit meer. Liever MDMA.

1e keer 6 ABP , nooit meer. Liever MDMA.

6 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
P
PamoSpanjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Beste allemaal,

Mijn vrouwtje (52 jaar- 53 kg) besloot eens een lichte milde dosering 6 APB uit te gaan proberen omdat ze de opkomst van MDMA te heftig vind en de golfbeweging ook hiervan niet fijn vind.
Afgelopen dondag nam ze (alleen maar) 70-75 mg 6apb (succolinaat) in.

Haar ervaring:

- Het duurde 2 uur voordat het begon te werken
- Ze heeft ruim 5 uur lang plezier aan beleefd. Veel love feeling en zich goed voelen.
- Gedurende de werking van 6APB voelde ze ook regelmatig dat ze het koud kreeg en tintelingen kreeg in haar ledematen.
-Ze had het idee dat haar nekspieren en haar onderrugspieren verkrampte, niet super hinderlijk maar toch niet geheel prettig.
-Toen het begon uit te werken kreeg ze wat last van haar maag/ ingewanden. Ook totaal geen honger en dorst.
- Haar smaak veranderde toen ze toch iets probeerde te eten.
- In de nacht werd ze wakker met barstende hoofdpijn en meer last van haar maag/ ingewanden.
- De volgende dag was ze futloos, totaal geen energie en toch nog wat hoofdpijn. Haar maag/ ingewanden waren nog niet geheel herstelt.
- de 2e dag ging het al beter. nog niet 100% maar 75% herstelt.
- SInds de 3e dag (vandaag) is ze weer helemaal de oude.

Conclusie: Voor haar nooit meer 6APB of andere desginer drugs.
Dan toch maar liever MDMA aangezien ze daar veel sneller van herstelde zonder al die vervelende bijwerkingen.

Zijn er meer mensen met deze ervaring?

Ze had alleen maar 70-75 mg 6 APB ( succonaat) op!!
M
MarcieMarcLid
01-01-2024, 00:00
#2
Gek. Ik heb van MDMA al niet zoveel last van een kater, ook niet bij net even iets te forse dosering maar van 6apb (160mg succinaat poeder) had ik nog minder last. Ja moe en suf maar je verbruikt dan ook een truckload aan energie dus dat is niet zo gek.
Heb je zelf ook ervaring met dat goedje? En zo ja, hoe is die dan?
P
PamoSpanjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
MarcieMarc zei:
Gek. Ik heb van MDMA al niet zoveel last van een kater, ook niet bij net even iets te forse dosering maar van 6apb (160mg succinaat poeder) had ik nog minder last. Ja moe en suf maar je verbruikt dan ook een truckload aan energie dus dat is niet zo gek.
Heb je zelf ook ervaring met dat goedje? En zo ja, hoe is die dan?
Klik om te vergroten...

Nee ik heb zelf geen ervaring met 6APB en ga dat ook niet gebruiken. Ik hou het lekker bij MDMA wat toch al langer bestaat en bekend is.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#4
PamoSpanje zei:
Beste allemaal,

Mijn vrouwtje (52 jaar- 53 kg) besloot eens een lichte milde dosering 6 APB uit te gaan proberen omdat ze de opkomst van MDMA te heftig vind en de golfbeweging ook hiervan niet fijn vind.
Afgelopen dondag nam ze (alleen maar) 70-75 mg 6apb (succolinaat) in.

Haar ervaring:

- Het duurde 2 uur voordat het begon te werken
- Ze heeft ruim 5 uur lang plezier aan beleefd. Veel love feeling en zich goed voelen.
- Gedurende de werking van 6APB voelde ze ook regelmatig dat ze het koud kreeg en tintelingen kreeg in haar ledematen.
-Ze had het idee dat haar nekspieren en haar onderrugspieren verkrampte, niet super hinderlijk maar toch niet geheel prettig.
-Toen het begon uit te werken kreeg ze wat last van haar maag/ ingewanden. Ook totaal geen honger en dorst.
- Haar smaak veranderde toen ze toch iets probeerde te eten.
- In de nacht werd ze wakker met barstende hoofdpijn en meer last van haar maag/ ingewanden.
- De volgende dag was ze futloos, totaal geen energie en toch nog wat hoofdpijn. Haar maag/ ingewanden waren nog niet geheel herstelt.
- de 2e dag ging het al beter. nog niet 100% maar 75% herstelt.
- SInds de 3e dag (vandaag) is ze weer helemaal de oude.

Conclusie: Voor haar nooit meer 6APB of andere desginer drugs.
Dan toch maar liever MDMA aangezien ze daar veel sneller van herstelde zonder al die vervelende bijwerkingen.

Zijn er meer mensen met deze ervaring?

Ze had alleen maar 70-75 mg 6 APB ( succonaat) op!!
Klik om te vergroten...
Altijd goed om vervelende ervaringen en bijwerkingen te melden! Dus dank daarvoor.

Persoonlijk vind ik de bijwerkingen niet enorm verrassend. Een bepaalde receptor (5HT2B) in het brein is betrokken bij (het remmen van) migraines, en juist 6-APB activeert die receptor sterk. Daardoor kun je misschien flinke hoofdpijn krijgen als 6-APB uitwerkt omdat dan die receptor ongevoelig is en een migraine niet meer goed geremd kan worden. Overigens activeert MDMA ook die receptor, maar wel minder sterk.

Spierkrampen, misselijkheid, verminderd hongergevoel, en achteraf futloos voor meerdere dagen, dat zijn allemaal vrij standaard bijwerkingen bij serotonine-agonisten zoals 6-APB en MDMA.

Dus ja, er zullen veel meer mensen zijn met dergelijke ervaringen. Wel kan het zijn dat je vrouw/vriendin er bij 6-APB meer last van heeft dan bij een andere stof. Dat kan aan 6-APB liggen, aan haar gevoeligheid voor 6-APB, maar ook aan dat de 6-APB een keer gewoon niet zo lekker viel.
P
PamoSpanjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Neo-Shulginist zei:
Altijd goed om vervelende ervaringen en bijwerkingen te melden! Dus dank daarvoor.

Persoonlijk vind ik de bijwerkingen niet enorm verrassend. Een bepaalde receptor (5HT2B) in het brein is betrokken bij (het remmen van) migraines, en juist 6-APB activeert die receptor sterk. Daardoor kun je misschien flinke hoofdpijn krijgen als 6-APB uitwerkt omdat dan die receptor ongevoelig is en een migraine niet meer goed geremd kan worden. Overigens activeert MDMA ook die receptor, maar wel minder sterk.

Spierkrampen, misselijkheid, verminderd hongergevoel, en achteraf futloos voor meerdere dagen, dat zijn allemaal vrij standaard bijwerkingen bij serotonine-agonisten zoals 6-APB en MDMA.

Dus ja, er zullen veel meer mensen zijn met dergelijke ervaringen. Wel kan het zijn dat je vrouw/vriendin er bij 6-APB meer last van heeft dan bij een andere stof. Dat kan aan 6-APB liggen, aan haar gevoeligheid voor 6-APB, maar ook aan dat de 6-APB een keer gewoon niet zo lekker viel.
Klik om te vergroten...

Geen dank.

Tja, het is alleen, ze had maar een doses op van 70-75 mg 6APB dus erg mild.
Wellicht is ze gewoon erg gevoelig voor 6apb.
Met MDMA had ze minder last en herstelde ze sneller.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#6
PamoSpanje zei:
Tja, het is alleen, ze had maar een doses op van 70-75 mg 6APB dus erg mild.
Klik om te vergroten...
Ja.. dat kan. Soms maakt het lichaam van mensen bijvoorbeeld minder van een bepaald enzym aan wat je nodig hebt om een drug zoals 6-APB af te breken. En dan ben je er een stuk gevoeliger voor.

Wel nog een vraag: hoe weet je dat het tussen 70-75 milligram zat?

M.a.w.: wat heb je precies gedaan om jezelf van de dosis te verzekeren? (Hoe) heb je het afgewogen bijvoorbeeld, was het getest, heb je een pil doormidden gebroken? Of..?
P
PamoSpanjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Neo-Shulginist zei:
Ja.. dat kan. Soms maakt het lichaam van mensen bijvoorbeeld minder van een bepaald enzym aan wat je nodig hebt om een drug zoals 6-APB af te breken. En dan ben je er een stuk gevoeliger voor.

Wel nog een vraag: hoe weet je dat het tussen 70-75 milligram zat?

M.a.w.: wat heb je precies gedaan om jezelf van de dosis te verzekeren? (Hoe) heb je het afgewogen bijvoorbeeld, was het getest, heb je een pil doormidden gebroken? Of..?
Klik om te vergroten...

Ik had capsules van 100 mg per stuk bestelt via een bekend staande vendor.

Ik heb 1 capsule opengemaakt. Het poeder op een heel dun stukje papier geschud en 1 kwart van het poeder weggevaagd. De rest (3/4) heb ik via een schuin afgesneden rietje weer terug in de capsule gebracht en de capsule weer "dicht gedraaid)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."