Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDosering 6- APB voor een vrouw van 54 kg

Dosering 6- APB voor een vrouw van 54 kg

11 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
P
PamoSpanjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoi Hoi,

Mijn vrouwtje wil een keertje 6-APB gaan uitproberen.
Van XTC wordt ze, wanneer het gaat inwerken angstaanvallen door het overweldigend gevoel. Dat vind ze onprettig. (1/2 XTC pil)

Nu wilt ze op aanraden van mij 6-APB eens gaan proberen.

Ik lees dat lichte/ milde dosering ongeveer ligt tussen de 50-75 mg.
Omdat ze 54 kg weeg lijkt mij 75 mg wel OK voor een eerste keer.
Hoe denken jullie hierover?

Alvast bedankt.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik gebruik meestal 100, dat is voor mij precies goed!

Ik ben ongeveer rond de 60 kilo, dus ik denk dat 75 niet verkeerd is om te proberen voor de eerste keer. Ietsje hoger zou naar mijn idee prima kunnen 😊
M
MarcieMarcLid
01-01-2024, 00:00
#3
Spyro zei:
Ik gebruik meestal 100, dat is voor mij precies goed!

Ik ben ongeveer rond de 60 kilo, dus ik denk dat 75 niet verkeerd is om te proberen voor de eerste keer. Ietsje hoger zou naar mijn idee prima kunnen 😊
Klik om te vergroten...
En dat is dus het lastige met dat goedje. Ik ben 82kg en zit op 160mg. Scheelt nogal... Gewicht is van minder belang dan bij MDMA. Wat dan wel van echt belang is, geen idee....
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#4
MarcieMarc zei:
En dat is dus het lastige met dat goedje. Ik ben 82kg en zit op 160mg. Scheelt nogal... Gewicht is van minder belang dan bij MDMA. Wat dan wel van echt belang is, geen idee....
Klik om te vergroten...
Ik ben ook wel enorm gevoelig voor sero slupers!

Maar ik denk dat je pas de “juiste” dosis voor jezelf uitvogelt na een paar keer spelen met de dosering.

Ik denk dat ergens tussen de 75-100 prima te doen is voor haar
M
MarcieMarcLid
01-01-2024, 00:00
#5
Spyro zei:
Ik ben ook wel enorm gevoelig voor sero slupers!

Maar ik denk dat je pas de “juiste” dosis voor jezelf uitvogelt na een paar keer spelen met de dosering.

Ik denk dat ergens tussen de 75-100 prima te doen is voor haar
Klik om te vergroten...
Beter te laag beginnen dan te hoog en je hele eerste ervaring, die overigens ook best lang duurt, te verkloten. Als 75-100 niets is dan weer je dat voor over een maand of 3. Ne*ken was in het begin ook wat onwennig maar de reis naar wat je prettig vindt is toch ook wel erg leuk!
K
KoningTotoLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik zou in haar geval voor 100 gaan. Zoals hier gezegd is het minder afhankelijk van gewicht dan bij mdma.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#7
75 lijkt me verstandig. Voorzichtig aftasten zoals hierboven ook wordt gezegd.

Het is maar een licht vermoeden, maar ik heb een klein beetje het idee dat sommige mensen ook wel wat hoog gaan zitten met 6-APB omdat ze het gevoel vergelijken met MDMA en 6-APB is nu eenmaal subtieler. Als je accepteert dat het effect gewoon subtieler is, is het lekker op een wat andere manier (imo).

Ze weegt ook niet veel. Ik weeg zelf zo'n 80KG en voor mij is 100 mg een goede dosering en zelfs ik ga daar soms nog wat onder zitten.
M
MarcieMarcLid
01-01-2024, 00:00
#8
Spyro zei:
Ik ben ook wel enorm gevoelig voor sero slupers!

Maar ik denk dat je pas de “juiste” dosis voor jezelf uitvogelt na een paar keer spelen met de dosering.

Ik denk dat ergens tussen de 75-100 prima te doen is voor haar
Klik om te vergroten...
Even gewoon nieuwsgierig. Welke dosering hou je voor jezelf aan bij MDMA dan? Omdat je zelf aangeeft nogal gevoelig te zijn voor sero goedjes.
J
Justin vriezerLid
01-01-2024, 00:00
#9
PamoSpanje zei:
Hoi Hoi,

Mijn vrouwtje wil een keertje 6-APB gaan uitproberen.
Van XTC wordt ze, wanneer het gaat inwerken angstaanvallen door het overweldigend gevoel. Dat vind ze onprettig. (1/2 XTC pil)

Nu wilt ze op aanraden van mij 6-APB eens gaan proberen.

Ik lees dat lichte/ milde dosering ongeveer ligt tussen de 50-75 mg.
Omdat ze 54 kg weeg lijkt mij 75 mg wel OK voor een eerste keer.
Hoe denken jullie hierover?

Alvast bedankt.
Klik om te vergroten...
Heey, ik las ergens dat er in een 6-apb pil minder mg zit dan in een Xtc pil. Het heeft als het goed is te maken met de mg. Het beste is om te beginnen met een halve. Mijn vraag aan jullie is waar halen jullie dit?
V
VJ_LSD72Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Justin vriezer zei:
Heey, ik las ergens dat er in een 6-apb pil minder mg zit dan in een Xtc pil. Het heeft als het goed is te maken met de mg. Het beste is om te beginnen met een halve. Mijn vraag aan jullie is waar halen jullie dit?
Klik om te vergroten...
Dat heb je verkeerd gelezen. Niemand weet precies hoeveel mg 6-apb er in de verschillende pillen zit die online verkocht worden. De webshops hebben net als de echte straatdealers altijd mooie praatjes die je met een korreltje zout moet nemen. Je bent op zoek naar goede vendors en zo te zien en hebt er al eerder eentje genoemd in een eerder topic (foei! , mag niet). Gebruik de zoekfunctie rechtsboven in beeld maar eens en typ naar de naam van de vendor nogmaals in.
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#11
Justin vriezer zei:
Heey, ik las ergens dat er in een 6-apb pil minder mg zit dan in een Xtc pil. Het heeft als het goed is te maken met de mg. Het beste is om te beginnen met een halve. Mijn vraag aan jullie is waar halen jullie dit?
Klik om te vergroten...
Één vendor noemen, er twee keer om vragen...

Dat lijkt me voldoende voor een permanente ban.
P
PamoSpanjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Spyro zei:
Ik gebruik meestal 100, dat is voor mij precies goed!

Ik ben ongeveer rond de 60 kilo, dus ik denk dat 75 niet verkeerd is om te proberen voor de eerste keer. Ietsje hoger zou naar mijn idee prima kunnen 😊
Klik om te vergroten...

75 was toch te veel voor mijn vrouwtje klaarblijkelijk:(

Zie mijn nieuwste post.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."