#1
Bedankt voor je reactie.Succes! Hopelijk vinden jullie iets dat fijn is om samen te gebruiken. 🥰
Maar is het niet zo dat drugs zoals 3MMC en 6 APB een minder golfbeweging qua gevoel veroorzaken dan XTC/ MDMA?
Bedankt voor je reactie.Succes! Hopelijk vinden jullie iets dat fijn is om samen te gebruiken. 🥰
Thanks!Is xtc wel legaal verkrijgbaar dan?
Voor de rest zou ik zeggen 3mmc en 6apb eens proberen. Allebei rond de 100 a 120mg. Kan er weinig mis gaan. Mocht het te weinig zijn om echt wat te voelen kunnen jullie altijd nog bijpakken.
Of gewoon old school pep. Dat geeft een hoop positieve energie terwijl je wel volledig de controle houdt. En je wordt er super geil van, ook mee meegenomen, tochvan 3mmc ook trouwens.
Mijn vriendin gaat altijd super lekker op 3mmc, maar nooit goed op xtc. Hetzelfde geldt voor mn schoonzus. Maar de enige manier om het zeker te weten is het gewoon te proberen.
Dat ligt een beetje aan de dosering. Bij 3m kan ik ook wel een flinke rush (en soms behoorlijke onrust) ervaren als ik een stevige eerste dosis pak, maar het is inderdaad een ander gevoel dan x. Niet dan wause, maar meer zoals bij pep. Zelf ben ik met xtc en mdma gestopt (o.a. vanwege dat gevoel wat jij beschrijft) en voel ik me beter bij 3mmc. Van pep lig ik twee nachten wakker, dus dat neem ik sowieso niet meer. Afgelopen zomer nog eens een keer twee sleutelpuntjes gepakt. Ik kan je zeggen, dat werd een heeeeeeeele lange nacht. 😅Bedankt voor je reactie.
Maar is het niet zo dat drugs zoals 3MMC en 6 APB een minder golfbeweging qua gevoel veroorzaken dan XTC/ MDMA?
Poeder zelf afwegen en capsules vullen. Weegschaaltje kopen met 3 cijfers achter de punt voor accurate weging.Welke site is betrouwbaar voor het kopen van 6 APB? Zijn capsules of pallets beter?
Ik zie op de site's niet de hoeveelheid capsules staan. Is de prijs per capsule?
|
Die angstgevoelens ontstaan waarschijnlijk doordat haar hartslag omhooggaat. Heeft je vrouw onderliggende psychisch klachten wellicht?Beste iedereen,
Mijn vrouw heeft al enkele keren XTC gebruikt ( getest) op verschillende manieren van doseren. ( met 1/4 beginnen of 1/2 pil mee beginnen), maar elke keer wordt ze in het begin een tijdje angstig, op het moment dat de drugs " inkickt" en heeft ze een onprettig gevoel. ( zelfs in een vertrouwde thuissituatie)
Na een tijdje verdwijnt dit wel weer, maar wat kan ze het beste gebruiken ipv XTC, waar ze dus niet die angstgevoelens krijgt als de drug begint in te werken?
Ik dacht zelf aan 3MMC, maar dat is niet meer legaal Verkrijgbaar..
Zijn er nog andere opties?
Ik hoor graag van jullie!
Alvast erg bedankt voor de tips!
Gr
P.
Slik je medicatie toevallig?Hey P.
6APB heb ik ook al twee keer geprobeerd, maar helaas ook geen goede ervaringen mee. De eerste keer een milde dosis, maar daar heb ik niets van gevoeld, behalve heel even een tinteling in mijn armen. Mijn vriend met wat hogere dosis merkte wel meer. Echt jammer want we hadden er na goede recensies gelezen te hebben, echt veel van verwacht.
Later heb ik het nog eens geprobeerd en toen een vrij hoge dosis. Daar voelde ik wel duidelijk wat van, echt wazig alsof ik echt aangeschoten was zeg maar. Maar ik werd er niet blij van. Ook niet angstig ofzo. Maar gewoon niet blij en ook niet energiek. Mijn lijf voelde eerder moe en zwaar (wat ik overigens al gauw en veel heb met drugs), maar toen ik later wilde slapen kon ik dat toch niet en heb heel licht geslapen. Ook had ik de maandag (op zaterdag gebruikt) voor het eerst een dip ervaren toen. Echt depressief achtig gevoel, niets kunnen hebben, huilen, super onzeker over alles ineens.
5mapb heb ik een beetje dezelfde ervaring mee. Heel mild, maar niet het blije en energieke gevoel waar ik toch echt wel naar op zoek ben. Tot nu toe is 4fma nog steeds het leukst. Maar ik blijf proberen. Ik heb nu 3fea in huis om nog eens te proberen.
Wat bedoel je precies met is 4fma niet link? Niet linker dan andere rc's toch? Ik heb 4fma al in verschillende dosissen geprobeerd en mijn ervaring is dat je niet snel overdoseert. Ik kan het ook gewoon met niets anders vergelijken. De come up is mild maar wel dat je het merkt, maar gewoon prettig, lichaamseigen. Dat heb ik verder met niets anders ervaren. Of de come up is vrij heftig en daarna voel ik bijna niets meer, of ik voel vrijwel helemaal niets van de drug. Of ik word er gewoon niet blij van en dat straal ik dan meteen uit ook, ik kijk niet blij en zelfs als ik dat weet lukt het me niet om blij te kijken. Terwijl ik me met 4fma ALTIJD meteen goed voel. Echt al best vaak gedaan nu (wel alleen op feestjes natuurlijk) en het voelt gewoon altijd goed. Altijd dat ik denk 'ah, lekker, o ja, zo voelde het, zin in dat feestje!' Dat gevoel. En dus lekker in de energie. Wat ik bij heeeel veel drugs mis. Bij 6APB ook.
Zelf ben ik 44 en weeg 65 kg. Maar hoe zwaar je weegt zegt niet altijd alles over hoe iets valt of hoeveel je nodig hebt, want bij iedereen valt het anders en ik heb al een aantal keer gehad dat ik dezelfde dosis deed als mijn vriend die veel langer en zwaarder is, maar dat ik niets voelde en hij wel wat. Of ik heel kort en hij wel heel lang. Dus het blijft nog een beetje een raadsel.
Succes op jullie zoektocht en ik hoor het graag wat jullie proberen en hoe dat gaat.
Groetjes, M.
​
​Geef geen antwoord op dit bericht. Je dient het forum te bezoeken om een antwoord te geven.
Je ontvangt dit bericht omdat jouw instellingen aangeven dat je een e-mail wilt ontvangen wanneer er een nieuw conversatiebericht is. Stop met het ontvangen van deze e-mails.
Nee, ze heeft niks van onderliggende mentale klachten gelukkig.Die angstgevoelens ontstaan waarschijnlijk doordat haar hartslag omhooggaat. Heeft je vrouw onderliggende psychisch klachten wellicht?
Nee helemaal niks qua medicatie.Slik je medicatie toevallig?
Hey P.
6APB heb ik ook al twee keer geprobeerd, maar helaas ook geen goede ervaringen mee. De eerste keer een milde dosis, maar daar heb ik niets van gevoeld, behalve heel even een tinteling in mijn armen. Mijn vriend met wat hogere dosis merkte wel meer. Echt jammer want we hadden er na goede recensies gelezen te hebben, echt veel van verwacht.
Later heb ik het nog eens geprobeerd en toen een vrij hoge dosis. Daar voelde ik wel duidelijk wat van, echt wazig alsof ik echt aangeschoten was zeg maar. Maar ik werd er niet blij van. Ook niet angstig ofzo. Maar gewoon niet blij en ook niet energiek. Mijn lijf voelde eerder moe en zwaar (wat ik overigens al gauw en veel heb met drugs), maar toen ik later wilde slapen kon ik dat toch niet en heb heel licht geslapen. Ook had ik de maandag (op zaterdag gebruikt) voor het eerst een dip ervaren toen. Echt depressief achtig gevoel, niets kunnen hebben, huilen, super onzeker over alles ineens.
5mapb heb ik een beetje dezelfde ervaring mee. Heel mild, maar niet het blije en energieke gevoel waar ik toch echt wel naar op zoek ben. Tot nu toe is 4fma nog steeds het leukst. Maar ik blijf proberen. Ik heb nu 3fea in huis om nog eens te proberen.
Wat bedoel je precies met is 4fma niet link? Niet linker dan andere rc's toch? Ik heb 4fma al in verschillende dosissen geprobeerd en mijn ervaring is dat je niet snel overdoseert. Ik kan het ook gewoon met niets anders vergelijken. De come up is mild maar wel dat je het merkt, maar gewoon prettig, lichaamseigen. Dat heb ik verder met niets anders ervaren. Of de come up is vrij heftig en daarna voel ik bijna niets meer, of ik voel vrijwel helemaal niets van de drug. Of ik word er gewoon niet blij van en dat straal ik dan meteen uit ook, ik kijk niet blij en zelfs als ik dat weet lukt het me niet om blij te kijken. Terwijl ik me met 4fma ALTIJD meteen goed voel. Echt al best vaak gedaan nu (wel alleen op feestjes natuurlijk) en het voelt gewoon altijd goed. Altijd dat ik denk 'ah, lekker, o ja, zo voelde het, zin in dat feestje!' Dat gevoel. En dus lekker in de energie. Wat ik bij heeeel veel drugs mis. Bij 6APB ook.
Zelf ben ik 44 en weeg 65 kg. Maar hoe zwaar je weegt zegt niet altijd alles over hoe iets valt of hoeveel je nodig hebt, want bij iedereen valt het anders en ik heb al een aantal keer gehad dat ik dezelfde dosis deed als mijn vriend die veel langer en zwaarder is, maar dat ik niets voelde en hij wel wat. Of ik heel kort en hij wel heel lang. Dus het blijft nog een beetje een raadsel.
Succes op jullie zoektocht en ik hoor het graag wat jullie proberen en hoe dat gaat.
Groetjes, M.
​
​Geef geen antwoord op dit bericht. Je dient het forum te bezoeken om een antwoord te geven.
Je ontvangt dit bericht omdat jouw instellingen aangeven dat je een e-mail wilt ontvangen wanneer er een nieuw conversatiebericht is. Stop met het ontvangen van deze e-mails.
Had het idd prive ontvangen van jeIk had bovenstaand bericht ook privé naar je gestuurd, maar kan het daar niet meer terug vinden, dus weet niet of het aan gekomen was. Vandaar hier nog maar een keer.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."