Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Psychedelibee zei: Ja ik denk dat de dosis zeker relevant is. Bij een gemiddelde dosis vind ik zelf DMT veel intenser dan bijvoorbeeld een gemiddelde dosis LSD. Maar als je LSD heel hoog doseert denk ik dat je een vergelijkbare intensiteit als bij DMT kunt krijgen, alleen duurt het dan uren ipv minuten wat het in dat geval zeker een stuk intenser zou maken. Klik om te vergroten... precies heb beide gedaan, De dmt in gemiddelde dosering was zo heftig dat ik er niet nog een keer echt zin in had, wel ging dit snel over (kwartier ofzo) een keer LSD in hele hoge dosering gepakt, kwam niet in de buurt van de dmt maar duurde zo lang. dat ik hoopte dat het stopte maar het stopte niet en bij dmt was het al gestopt voordat ik dacht dit moet stoppen."
"More life Free smoke free smoke"
"Het gaat niet om kwartjes en halfjes? Klopt, het gaat om mg maar jij neemt ook altijd een weegschaaltje mee. En ja is dat zo bij een beetje, verbruik je al je serotine? Als je het afbijt gebruik wel een zakje om de pil anders kan je je tand afbreken."
"Fool zei: Wat vinden veganisten hier van eieren die van kippen komen, die gewoon kunnen scharrelen bij iemands prive boerderij/huis? mile: Klik om te vergroten... Ik zie een gat in de markt, kleuren we ze ook nog goud. #mooi #niceegg #goodlife #healthyegg"
"Mudita zei: Hiernaast zouden we allemaal wel eens met kleine regelmaat een dagje geen vlees kunnen gaan eten, alle kleine beetje helpen. Klik om te vergroten... doen we allemaal hier als we aan de drugs zitten, dus dat zit wel goed."
"Ejuuh kev, over dat open en bloot snuiven, dat moet je ook gewoon een beetje stiekem doen, anders is de charme er ook een beetje van af toch. Als zelfs sigarette roken tegenwoordig verboden is langs de zijlijn bij voetbalclubs,, dan kan je die punten of lijnen ook wel ff op een wctje pakken toch? Snuiven enzo allemaal leuk maar het is niet iets wat we zomaar voor iedereens gezicht moeten doen. En over die vrienden, denk eigenlijk ook dat het drugsvrienden zijn en ook net zo goed met iemand anders aanpappen als de mogelijkheid er is. Zijn gewoon van die typetjes, ken ze zelf ook. Maar als jij nog veel weg te geven hebt wil ik wel je maatje zijn ;p"
"als je maar niet zoveel als yams doet dan is het goed"
"ik wil iets off-topic half on-topic zeggen omdat ik dit zo lees en ik elementen herken van mensen die ik persoonlijk ken. IK BEDOEL ER NIKS MEE EN BEDOEL HET NIET VERKEERD MAAR HET KOMT SOMS VOOR. Soms kan drugsgebruik ook een duivel wakker maken die helemaal niet bij de persoon past en een persoon veranderd (onbewust/bewust). ik zie soms mensen die ik ken zich anders gedragen dan normaal, ze pakken andere standpunten in dan voorheen en gedragen zich gewoon totaal anders met momenten (dit herkennen velen denk ik wel), maar soms heb je extremere vormen dat mensen in hun eigen leugens gaan geloven omdat ze een leugen hebben bedacht om iets voor elkaar te krijgen (en ik zeg niet dat je vriendin liegt). Het gebeurt wel eens dat iemand de hele omgeving voor de gek houd..... houd daar ook rekening mee, je zegt bijvoorbeeld ze zit thuis geen werk geen school. sommigen vinden dit heel kut en zouden super graag weer naar school/werk willen maar der zitten er ook een paar die dit niet willen. Maar wat is je excuus dan als je niet naar school/werk gaat? en gewoon thuis lekker op de bank hangen? En die vraag moet je jezelf soms stellen. (mensen kunnen heel ver gaan in leugens) en nee nogmaals ik heb het niet over je vriendin. Derealisatie/leugens gaan denk ik best wel makkelijk hand in hand, goedschiks of kwaadschiks. Denk dat dit wel een soort van aanvulling is op de post van MINDLESS (over gedachtes en doordraaien)"
"Ja een trip kan zeker een shock opleveren, vooral als je erin gaat denkend dat hoe je op dat moment voelt in de trip niet veranderd. Stel je zit op je kamer en je klereb liggen op bed er liggen een paar glazen en een bord van gister. Gewoon een beetje rommel wat je normaal niet zoveel boeit, op het moment dat die klapt word het een nachtmerrie dat je zo rommelig bent. Het beetje rommel word een vuilnisbelt en je hele leven staat in teken als een vuilnisbelt. Zo iets onschuldigs kan je totaal shockeren, dit kan met alles gebeuren echt letterlijk alles. Probeer voordat je erin gaat de dingen te fixen die niet te veel moeite kosten. Ik noem maar wat op : Opruimen boodschappeb doen Brief webrengen die je nog moest brengen Je fietsband plakken Kan heel random zijn maar probeer de dingen te doen die je hebt uigesteld voordat je zo iets heftig gaat doen, zodat je alleen maar hoeft te focussen op de essentie. Ik trip ook liever bij een vriend dan thuis, niet dat ik het thuis niet fijn vind. Maar dan neem ik weinig invloeden van huis mee. Fotos aan de muur etc etc etc... En ja het kan zeker vette openbaringen geven, probeer ook een agenda te maken voor het trippen. Want je tript 6-8 uur lang hard en drna is het meer uitzitten vind ik. Maar de eerste 6 uur is gewoon heftig en als je een beetje gaat vervelen dan kan je makkelijker bad gaan dan dat je je totaal kan focussen in iets wat leuk of boeiend is. Een trip film kijken op het moment dat je tript is echt bizar. Moest hem na de trip nog een keer kijken van begin tot eind om te checken of ik het wel ervaarde zoals het was. Hahaha Mijn eerste dosis was 350-450 ugl ongeveer Zou het niet aanraden maar het was wel echt heel apart en vet (ook de bad trip was vet)."
"Jup, zolang je maar niet in staat bent om hele gekke te doen. Depressief zie ik niet als een gevaar maar wel paranoide, schizofrne gedachtes etc. Edit: De depressie kan erger worden maar ook totaal verdwijnen. In een lsd trip kan je letterlijk ervaren dat je tussen hemel en hell zit. Intenste geluk en duister. Wie weet zie je die trip wel een deel van je leven die je nooit hebt bekeken en voel je je geroepen om wel klaar te staan voor je vrienden. Maar je narsistische eigenschap zoals mind zegt kan je misschien wel heel op dat moment veel beter zien en het zelfs veranderen. Ik ben een vaste blow gewoonte gedurende 8 jaar in een klap afgekomen na een lsd trip. Heel raar maar vond daarna het draaien te veel moeite, voor de effecten ervan. Haha super raar maar ik draai dus zelf bijna nooit meer terwijl ik het gewoon heel goed en makkelijk kan. Jointjes weigeren gaat me ook makkelijker af. Maar nu is het wel zo dat ik bijvoorbeeld op chill weekenden eerder aan de bier zit ipv wiet en met de bier ook coke bij komt kijken. Dat is wel de verandering helaas. Iniedergeval doe niet blowen in de heftige deel van de trip, echt een afrader. Als je echt wil blowen draai dan een hasj joint met een paar keutels en heel veel tabak. Dan smoke je wel maar dan moet je wel heel veel hijsen haha."