Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"PEP volgens mij is pep ook meer voor mensen die ook vaak andere drugs gebruiken en mensen die coke gebruiken die zijn minder experimenteel en drinken vaker??"
"Keeshond zei: HIj ging ook niet KO, hij kon zich gewoon niet bewegen, hij kon wel alles zien en horen. Soort van 'verlammingseffect.' En ja natuurlijk zal hij niet goed gedoseerd hebben, maar vind het toch link spul... En ook niet leuk genoeg trouwens om er verslaafd aan te kunnen raken, maar dat kan een kwestie van smaak en/of verstand zijn... Klik om te vergroten... ja of kwaliteit"
"Keeshond zei: Rotzooi, 1x gedaan, was wel leuk, maar de gevaren van deze drug overwinnen het niet van het prettige gevoel. Er zijn veel leukere dingen dan GHB die vele malen minder gevaarlijk zijn! Heb ook gasten helemaal gek zien worden omdat ze teveel GHB ophadden, een maat van mij kon zich zelfs niet meer bewegen na teveel gebruik, die kon buiten op straat alleen maar op de grond liggen... Maar als hij nog iets meer had gedaan had het ook zijn einde kunnen betekend. NIET DOEN dus deze drug. En gecondoleerd Ali! Klik om te vergroten... het moment dat jij dit bericht typt en jou ervaring deelt met ghb zitten inmiddels heel veel jongeren al wel 6 tot 8 jaar aan de G het kwam toen alleen nog niet in de media(dus geen aandacht) jij wistde gevolgen en hetgevaar va ghb al voordat je het nam,de meeste die al jaren verslaafd zijn wisten dit niet,en moeten het nu aan de lijve ondervinden.. het enge ervan vind ik dat het mij doet denken aan de jaren 70 dat iedereen aan de hero zat op zijn 14e,dat was toen ook niet bekend wat het met je doet.. ik vind het een schande dat het probleem nog steeds niet erkend is,de interesse is er ook niet vanuit de regering..en dan zeggen ze schijnheilig dat de jeugd de toekomst is?ze weten niet eens wat de jeugd nu is,wat hen bezighoud,wat hun problemen zijn..het enige waar zij op doelen zijn de zorgeloze studenten.. ik vind het sowiezo met alle drugs zo:verdiep je er in ,ken de gevolgen/risico's,en weeg dat voor jezelf af,want je weet zelf het beste hoe je zou kunnen reageren.. voor de een is ghb het lekkerste wat er is,een ander neemt liever een joint.. ieder zijn ding,gelukkig"
"Ali zei: JAAAA, nog steeds lees ik regelmatig mee op dit forum. Opvallend is wel dat de erste reacties na mijn vreselijke berichtje nogal negatief waren maar dat zo langzamerhand steeds meer mensen zich bewust worden van de gevaren van GHB en verslaving! ja nu eindelijk,omdat steeds meer mensen nu van dichtbij meemaken bij vrienden of familie hoe groot het probleem is Nooit, nooit zal ik dit verlies te boven komen...als ik alles hier zou moeten schrijven wat ik in die laatste periode allemaal mee heb gemaakt zou het pagina's vol zijn. Te vreselijk voor woorden. Het ergste was nog dat ik om hulp geschreeuwd heb, overal, vooral bij het CAD maar ik was "alleen maar"zijn moeder; hij was volwassen, woonde niet meer thuis en moest het zelf oplossen! schandalig toch?de artsen zijn zelf ook totaal niet bewust ervan!! ZELF oplossen kon hij echter niet meer daarvoor was het al te laat! ze worden zo onzeker,vol schaamte, en voelen zich zo nutteloos dat ze niet om hulp durven te vragen,maar van binnen schreeuwen ze erom.. Vreselijk machteloos voelde ik me en vooral woede toen na zijn overlijden het CAD WEL contact met mij opnam voor een gesprek....toen opeens wel, maar....te laat! terecht,eigenlijk zou je ze zelfs aan moeten klagen..in elk geval duidelijk maken dat ze heel fout bezig zijn Klik om te vergroten... Klik om te vergroten..."
"ALI met jouw verhaal heb je toch soziezo mensen aan het denken gezet,en wat ogen geopend.. ook zullen de ghb verslaafden hier erkenning in kunnen vinden en lezen wat zeniet alleen zichzelf maar ook hun dierbaren aandoen door te blijven zwijgen.. voor sommige helaas te laat,voor sommige net op tijd.. sterkte!!"
"xtc4fun zei: ik ben vorige week opgepakt met ongeveer 80-100 ml GHB bezit. weet iemand wat ik kan verwachten aan straffen/boetes? bedankt Klik om te vergroten... ja die hoeveelheid gooi je niet zo ff op eigen gebruik vrees ik... als het je eerste keer is zal je er waarschijnlijk met een boete van ongeveer 500 euro vanaf komen... Als ik jou was zou ik zeggen dat je verslaafd bent en elke dag zoveel nodig hebt bla bla ikzelf ben es met een flugel gepakt,en door mijn gebabbel ben ik eraf gekomen met 100 euro boete.. ik weet niet wat je in je verklaring hebt staan,maar dat is wel funest! nou,succes drmee"
"Flugeltje zei: Wat moet ik dan zeggen als met mijn 1l gepakt word ? En het is echt voor eigen gebruik Klik om te vergroten... Zorgen dat je daar niet mee gepakt word,je neemt toch geen liter mee op stap of voor een avondje?En als je met grote hoeveelheden gepakt word,je bent verslaafd"
"er staat ook veel informatie op de site:http://www.om.nl..hier staan de hoogte van de boetes en vragen over drugbezit..lees ditt even goed door dan weet je precies wat je hetbest zeggen kan.."
"insaneraver zei: en zou jij hartkloppingen een hart- of vaatziekte noemen? Klik om te vergroten... nou nou een ziekte is wel erg hard gezegt,het is meer een afwijking..gezien een 'gezond'hart hier geen last van hoort te hebben.. mijn ex is onlangs overleden aan de combinatie van langdurig ghb gebruik en (waarschijnlijk) aangeboren hartafwijking..hij was pas 24 gebruik het als je het al doet in elk geval niet in combinatie,vooral dan niet met speed o.i.d dit werkt namelijk tegenstrijdig met elkaar en zal voor jou dan idd fataal kunnen zijn.. beste tip is natuurlijk het helemaal niet doen"
"Addict zei: nog altijd speed daar ga je lekker lang hard van. van C heb je dat gevoel niet egt, en het werkt ook niet lang. het voordeel van C is dat je geen kater hebt de volgende dag. maar voor het effect van spé heb ik het er wel voor over. Klik om te vergroten... IDD!!! als speed duurder was...nou dan zou ik het niet minder om gebruiken maar net als een typisch cokeverslaafde zijn,dus...lekker gaan stelen om mij van mijn behoeften te voorzien trouwens coke en speed valt niet echt met elkaar te vergelijken..in tegenstelling zelfs De meeste coke gebruikers vinden speed te heftig en andersom.. Ik denk dat het weinig met de prijs te maken heeft.. En coke is misschien wat minder slecht voor je lichaam,maar er zijn toch echt meer coke'junks'dan speed'junks'"