Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Not sure if serious... Het gaat niet om het gewicht van de pil maar om het gewicht MDMA wat er in zit, pannekoek"
"Als je 16 jaar bent moet je helemaal nog niet aan die zooi zitten en al helemaal niet wekelijks. Ga eens even heel snel in de spiegel kijken en als je wat wilt maken van je leven ben je daar nu heel ver vandaan. tuurlijk is xtc leuk op een feestje of met uitgaan. maar om het nou 3x per week te gebruiken op je 16de ? snap dat het allemaal nieuw en leuk is maar dit gaat echt te ver. Dus maximale hoeveelheid is eigenlijk 0 in mijn ogen. Als je het dan toch doet doe het dan 1x in de 3 maanden en dan 100mg ofzo..."
"neem gewoon 1x je lichaamsgewicht in mg om mee te beginnen... dit is meestal een halve pil of net iets meer. Licht er natuurlijk aan hoe sterk ze zijn. Begin gewoon met een halfje kijk hoe je je voelt. doe na 2 uur dat hij is ingeslagen nog een kwartje en dan iets later dat laatste kwartje . Dat zou ik aanbevelen..."
"dat eeuwige gestress altijd. ik ben laatste 3 jaar naar stuk of 10 grote hardstyle feesten geweest. 1x honden gezien op de trappen bij het Gelredome bij hardbass. die rook bij me kruis waar ik 4 pillen had maar hij rook het niet... Als ze iedereen controleren wordt de helft niet binnengelaten. dus gewoon goed verpakken met 2 plastic zakjes en dan folie eromheen en wat parfum ofzo. Dat doe ik altijd en nooit gezeik mee gehad. succes"
"Giorgo zei: Kan het dat er schade aan je tong komt. Tandenkanrsen heb ik vaak en wondjhs aan kaken. Maar mijn tong zelf doet erg veel pijn als ik eet, drink, rook alles gewoon. Het maakt niet veel uit maar het is wel kut. Klik om te vergroten... gozer , jij hebt echt altijd wat, dan weer je lever dan ben je weer geel.. nu je tong... volgens mij ben je er: 1. of nog niet klaar voor 2. niet voor geschikt/allergisch"
"was het wel xtc dan? hartslag van 90 valt volgens mij wel mee toch? Heb je die dealer nog ff aangesproken of wat?"
"Volgende keer gewoon in een zak snoep stoppen die je zelf heb geschept bij de etos. Da vinden ze nooit"
"25tolife zei: Paddo100 zei: Volgende keer gewoon in een zak snoep stoppen die je zelf heb geschept bij de etos. Da vinden ze nooit Klik om te vergroten... Zou er niet zeker van zijn persoonlijk. Drugshonden ruiken dat zo lijkt me.. Klik om te vergroten... Ik heb het op die manier vaak zat gedaan. Gewoon in je handbagage doen. deze wordt gecontroleert door een scanner waar ze dit nooit kunnen zien. Die drugshonden, laten ze alleen de koffers controleren. Sowiezo zijn er bijna geen drugshonden die die koffers controleren. Alleen op die hoge risico vluchten uit curacao, suriname e.d."
"gewoon die paar pillen die je heb, in een grip zakje. dan afdekfolie strak er omheen zodat het wat kleiner word. ducktape en onder je zak plakken(wel zorgen dat je m geschoren hebt, anders doet het pijn met lopen en opstaan, lol) succes"
"ADutchNightmare zei: Wat is nog meer leuk/vergelijkbaar? Klik om te vergroten... Op dit moment zijn er Roze eekhoorns, Q-dance en Speakers die goed zijn. Vast nog wel wat meer maar deze zijn weer in miljoenen gedrukt als ik het zo hoor"