#1
we hoorden net van een goede vriend dat coke stukken beter is en veel heviger werkt als je hem
verwarmt en dan gebruikt.
iemand ervaringen mee?
verwarmt en dan gebruikt.
iemand ervaringen mee?
[/slechtnederlands]2pack zei:we hoorden net van een goede vriend dat coke stukken beter is en veel heviger werkt als je hem
verwarmt en dan gebruikt.
iemand ervaringen mee?

Het is 'volgens' mij.Paddo100 zei:[slechtnederlands]
[/slechtnederlands]2pack zei:we hoorden net van een goede vriend dat coke stukken beter is en veel heviger werkt als je hem
verwarmt en dan gebruikt.
iemand ervaringen mee?
coke=coke temperatuur maakt niet uit volges mij![]()

Lost zei:als je coke verwarmt heb je crack kan je dus basen zal het je niet aanraden
is idd wel een stuk heviger
Paddo100 zei:Lost zei:als je coke verwarmt heb je crack kan je dus basen zal het je niet aanraden
is idd wel een stuk heviger
verwarmen is iets anders als koken jongeman![]()
verwarmen denk ik aan dat hij het op de kachel legt ofso...![]()

Ivo zei:Paddo100 zei:Lost zei:als je coke verwarmt heb je crack kan je dus basen zal het je niet aanraden
is idd wel een stuk heviger
verwarmen is iets anders als koken jongeman![]()
verwarmen denk ik aan dat hij het op de kachel legt ofso...![]()
Het enige dat slecht was aan 2pack zijn Nederlands was dat hij geen hoofdletters gebruikte... Als je hem wilt verbeteren, doe het dan zelf goed![]()
we hoorden net van een goede vriend dat coke stukken beter is en veel heviger werkt als je hem verwarmt en dan gebruikt.


Nope, stukken hoorde bij betergeekos zei:en volgens mij bedoelt hij met "coke stukken" geen coke stukken maar coke crunchen/fijnhakken of hoe je dat ook zegt, dus daar gaat je theorie over meervouden
Had het zelfs zo nog niet gelezen terwijl we dat hier ook wel zeggenIvoos zei:Nope, stukken hoorde bij betergeekos zei:en volgens mij bedoelt hij met "coke stukken" geen coke stukken maar coke crunchen/fijnhakken of hoe je dat ook zegt, dus daar gaat je theorie over meervouden
Coke (enkelvoud, zie je?) IS stukken beter als je het verwarmt.
Niks mis mee toch? Behalve dan natuurlijk die het-hem.
@EI: Ik denk ook dat het een fabeltje is, maar de moleculen gaan wel meer trillen bij opwarming en kunnen misschien voor betere opname zorgen? Weet niet of het zo is though.
geekos zei:Had het zelfs zo nog niet gelezen terwijl we dat hier ook wel zeggenIvoos zei:Nope, stukken hoorde bij betergeekos zei:en volgens mij bedoelt hij met "coke stukken" geen coke stukken maar coke crunchen/fijnhakken of hoe je dat ook zegt, dus daar gaat je theorie over meervouden
Coke (enkelvoud, zie je?) IS stukken beter als je het verwarmt.
Niks mis mee toch? Behalve dan natuurlijk die het-hem.
@EI: Ik denk ook dat het een fabeltje is, maar de moleculen gaan wel meer trillen bij opwarming en kunnen misschien voor betere opname zorgen? Weet niet of het zo is though.
mjah, 't zal de stonedheid geweest zijn of de drang om paddo te verbeteren![]()
Ivoos zei:Nope, stukken hoorde bij betergeekos zei:en volgens mij bedoelt hij met "coke stukken" geen coke stukken maar coke crunchen/fijnhakken of hoe je dat ook zegt, dus daar gaat je theorie over meervouden
Coke (enkelvoud, zie je?) IS stukken beter als je het verwarmt.
Niks mis mee toch? Behalve dan natuurlijk die het-hem.
@EI: Ik denk ook dat het een fabeltje is, maar de moleculen gaan wel meer trillen bij opwarming en kunnen misschien voor betere opname zorgen? Weet niet of het zo is though.

leppeh zei:Lees hem nog maar eens dan![]()
Stukken beter is een uitdrukking die bij jou in de buurt misschien niet veel gebruikt wordt, maar hier wel. Stukken is in dit geval een versterking van beter. In voor jou begrijpelijke taal:
Cool = positief
Vet cool = nog positiever!
Beter = positief
Stukken beter = nog positiever!
Je hoeft me niet te bedanken, ik haal mijn voldoening al uit het feit dat je weer wat geleerd hebt.

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."