Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Fighter1980 zei: Maar Please zeg me dat methadon echt heftiger is om af te bouwen. Ik ben echt geen watje. Maar oxy gaat toch gewoon lukken? Klik om te vergroten... Oxy werkt niet zo lang als methadon, ik gebruik methadon al 30+ jaar en afkicken is een hel, ik zit op 50 mg per dag. Maar van oxy afkicken is net zo tenenkrommend als methadon lijkt mij. Trouwens methadon is niet uitgevonden voor heroïne verslaafden het middel stopt gewoon de ontwenningsverschijnselen, en je kunt het nemen ipv heroïne."
"De Zandman zei: Daar sluit ik me direct bij aan! Tering, wat word ik ziek als ik deze methadon niet op de juiste tijd inneem..vooral dag twee is verschrikkelijk! Ik zit op 20 mg per dag, haal ik daar 5 mg vanaf, nou, dan is de beer los! Klik om te vergroten... Wees blij dat je op 20 zit, ik zit op 50, en als ik 5 minder neem heb ik ook al een paar dagen het zweet op mijn rug staan etc., je zou naar Subuxone over kunnen stappen als je op 20 mg meet zit, dat zou een wijze keuze zijn"
"Freaky Freggle zei: Ach man, informeer je beter eerst eens ik vind online al direct info dat mijn stelling ondersteunt... Maar als jij die moeite niet doet doe ik geen moeite meer om hier nog verder op in te gaan... Klik om te vergroten... Met heroïne (snuiven of roken) of methadon kun je 90 worden, in die zin geeft het geen hersenschade"
"Donderbus zei: Hallo iedereen, Ik zag dus een flesje met purple en ik zag daar suiker op de bodem? Gekristaliseert zoals honing ongeveer. Is dit nou rotzooi of hoe moet ik het zien? ( ik vraag het voor een vriend) Klik om te vergroten... Ik zou het even goed schudden maar dat zou ik doen"
"Dopemonster zei: My valiummmmm Ik denk dat ie bedoelt dat je met ghb misbruik ook flinke braindamage kan veroorzaken maar ik ben het er wel mee eens dat benzo's echt maar dan ook echt slecht zijn voor je hersenpan Nog nooit zulke heftige klachten gekregen van alcohol of ghb zoals benzo's dat bij me hebben veroorzaakt Ik denk ook als je er aan verslaafd geraakt ben zoals ik was dat je niet zozeer ervaar crave want zo geweldig ist niet maar als je eenmaal een benzo zombie ben blijf je liever zo dan dat je moet ontwennen en je hersenen weer 'normaal' moet krijgen😬 Klik om te vergroten... Valiummmm bestaat niet meer, Valium was de brandname die Roche gaf aan Diazepam, de beste Diazepam die ik heb gehad kwam uit servië"
"Green Dude zei: Beste DF'ers, *modknip: uitleg geven of vragen over het productieproces/recept van drugs is niet toegestaan op het forum* Mvg. Klik om te vergroten... Ik weet wel Promethazine te koop maar mag njet zeggen waar je kunt zelfs met ideal betalen"
"deezlati zei: waar krijg je codeine zonder recept Klik om te vergroten... op dat fenomeen genaamd internet, mag ik dat zeggen of zeg ik dan waar je iets kunt kopen?"
"De Dunne zei: Hello luitjes! Mijn eerste post over benzo’s! In het verleden heb ik wel een paar keer sporadisch een benzo gebruikt. Alprazolam een paar keer na speed en een paar keer zonder andere drug er bij. Ik vond het best wel leuk en ontspannend maar een echte euforie had ik er niet van. Wel fijn dat mijn adhd radartjes stil bleven en ik me nergens druk om maakte. Ook sliep ik makkelijk. De behoefte om het vaak te nemen had ik niet. Het maakt je namelijk emotioneel vlak en dat vind ik een mindere werking er van. Bij 0,125 mg merk ik het al en mijn maximale dosis ooit was 1 mg en dat was al echt best zwaar qua dosering vond ik. Ik had toen een strip met 10 tabletten á 0,5 mg gekregen van een kennis. Geen echte behoefte gehad bij te kopen. Ook een paar keer Temazepam gebruikt. Die heb ik alleen nog maar in 10 mg max genomen en alleen maar puur, zonder andere drug. Oh wel, ik heb er bij geblowd en dat viel vrij goed samen. Geldt trouwens ook voor Alprazolam. Die Temazepam had ik een keer van de huisarts voorgeschreven gekregen tegen piekeren en slecht in slaap kunnen komen toen. Normaal slaap ik eigenlijk 99% van de tijd snel in, binnen 10 minuten tot een kwartier (nuchter) en slaap ook goed door. Tijdens een flinke stress/depri periode dat toen van de dokter gekregen. Ik heb pas weer een nieuwe strip gekregen van de dokter, met de 1e strip van 10 tabletten heb ik zo een jaar of 2 a 3 gedaan. Dus ook daarmee geen behoefte gehad om vaak te pakken. Het werkt goed om te slapen en door slapen lukt ook vaak redelijk er mee. Ook hiermee geen euforie of iets maar wel lekker relax en dromerig. Wel vind ik Temazepam ook lichamelijk flink werken qua zware ledematen krijgen en lichte coördinatie storing. (10 mg) Verder geen ervaring met benzo’s omdat ik meer van de wiet en uppers ben. En ik ook niet over een dealer of iets beschik en via internet ook nog nooit drugs gekocht. Nu vroeg ik mij af of een avondje benzo’en leuk is? Dus echt net als je bv speed een avond doet, een avondje aan de benzo’s. Hier op df lees ik veel benzo gebruikers die het ook recreatief gebruiken. Nu op dit moment beschik ik alleen over Temazepam. Wel op recept dus eigenlijk voel ik met wel lullig er over om het dan recreatief te nemen (misbruiken) ipv het te bewaren voor weer een kut periode of alleen om te slapen. Is het de moeite het eens zelf uit te proberen voor een avondje relaxen en kijken hoe een recreatieve dosis voelt? Merk je een groot verschil als je 20 mg neemt ipv de standaard dosering van 10 mg? Helaas heb ik deze keer softgel capsules gekregen dus breken gaat niet. Oplossen in een beetje water en met een spuitje doseren zou wel kunnen. Hoop vragen hahaha, wie weet de antwoorden? Klik om te vergroten... Lorazepam is momenteel wat het dichtste bij Rohypnol in de buurt komt is mijn persoonlijke mening, probeer Flunitazepam (Rohypnol) te krijgen en neem dan niet meer dan 4 mg eerst, je word er gewoon knetter-stoned van. en er zijn mensen die betalen 250 euro voor 30 stuks. Neem er wat alcohol bij en of je je dan de volgende dag alles nog kunt herinneren is maar de vraag. Maar je moet het zo zien benzo's maken je knetterstoned, maar vrienden van mij die vielen er van in slaap, ik word er dus stoned van."
"De Dunne zei: Hello luitjes! Mijn eerste post over benzo’s! In het verleden heb ik wel een paar keer sporadisch een benzo gebruikt. Alprazolam een paar keer na speed en een paar keer zonder andere drug er bij. Ik vond het best wel leuk en ontspannend maar een echte euforie had ik er niet van. Wel fijn dat mijn adhd radartjes stil bleven en ik me nergens druk om maakte. Ook sliep ik makkelijk. De behoefte om het vaak te nemen had ik niet. Het maakt je namelijk emotioneel vlak en dat vind ik een mindere werking er van. Bij 0,125 mg merk ik het al en mijn maximale dosis ooit was 1 mg en dat was al echt best zwaar qua dosering vond ik. Ik had toen een strip met 10 tabletten á 0,5 mg gekregen van een kennis. Geen echte behoefte gehad bij te kopen. Ook een paar keer Temazepam gebruikt. Die heb ik alleen nog maar in 10 mg max genomen en alleen maar puur, zonder andere drug. Oh wel, ik heb er bij geblowd en dat viel vrij goed samen. Geldt trouwens ook voor Alprazolam. Die Temazepam had ik een keer van de huisarts voorgeschreven gekregen tegen piekeren en slecht in slaap kunnen komen toen. Normaal slaap ik eigenlijk 99% van de tijd snel in, binnen 10 minuten tot een kwartier (nuchter) en slaap ook goed door. Tijdens een flinke stress/depri periode dat toen van de dokter gekregen. Ik heb pas weer een nieuwe strip gekregen van de dokter, met de 1e strip van 10 tabletten heb ik zo een jaar of 2 a 3 gedaan. Dus ook daarmee geen behoefte gehad om vaak te pakken. Het werkt goed om te slapen en door slapen lukt ook vaak redelijk er mee. Ook hiermee geen euforie of iets maar wel lekker relax en dromerig. Wel vind ik Temazepam ook lichamelijk flink werken qua zware ledematen krijgen en lichte coördinatie storing. (10 mg) Verder geen ervaring met benzo’s omdat ik meer van de wiet en uppers ben. En ik ook niet over een dealer of iets beschik en via internet ook nog nooit drugs gekocht. Nu vroeg ik mij af of een avondje benzo’en leuk is? Dus echt net als je bv speed een avond doet, een avondje aan de benzo’s. Hier op df lees ik veel benzo gebruikers die het ook recreatief gebruiken. Nu op dit moment beschik ik alleen over Temazepam. Wel op recept dus eigenlijk voel ik met wel lullig er over om het dan recreatief te nemen (misbruiken) ipv het te bewaren voor weer een kut periode of alleen om te slapen. Is het de moeite het eens zelf uit te proberen voor een avondje relaxen en kijken hoe een recreatieve dosis voelt? Merk je een groot verschil als je 20 mg neemt ipv de standaard dosering van 10 mg? Helaas heb ik deze keer softgel capsules gekregen dus breken gaat niet. Oplossen in een beetje water en met een spuitje doseren zou wel kunnen. Hoop vragen hahaha, wie weet de antwoorden? Klik om te vergroten... Probeer flunitrazepam te krijgen en begin met 2mg. Anders Lorazepam dat komt dicht in de buurt van Flunitrazepam is mijn persoonlijke mening. Wacht een uurtje want zo lang kan het duren voordat het werkt. Ga het niet shotten zoals ze met katteogen doen svp, ik word er stoned van, vrienden van mij vallen als een blok in slaap, clonazepam geeft ook een heftige kick en is volop te krijgen, niet die van Sandoz nemen elk ander fabrikaat is ok."
"Kevin761990 zei: Ik ben omdat het als enige mag van de GGZ afdeling, weer aan de oxazepam begonnen, terwijl ik sinds 3 maanden gestopt ben met de diazepam. En ik vond het toch verlijdelijk om 1 50mg oxazepam per dag te nemen. Ik ga echt mijn best doen om het op max 2 weken te houden mijn innamen, maar mezelf kennende word ik weer afhankelijk. Toen ik de diazepam met 5 mg per keer afbouwde van een dagelijkse dosis van 20mg was slapen de 1e Week wel moeilijk, de nacht duurde zo lang. We zullen zien. Klik om te vergroten... Da's opmerkelijk want diazepam houd het wel een dag vol maar Oxazepam nou 8-10 uurtjes, dus ben je een groot gedeelte van de dag benzo vrij met Oxazepam"