@Spyro
Oh wat heerlijk, 😀
Ik hopelijk ook🙏
Vandaag zit ik op 0,5 en morgen ben ik clean🤗
Jeeeehhhh
Maar ff tegenvallertje vandaag...
De verslavingsinstantie waar ik het traject bij volg. (detox is niet bij hun).
Blijkt een zero beleid te hebben op benzo's
Dus mag niet aan deeltijd beginnen, zolang ik deze als medicatie gebruik.
Ik slik sinds 2 maanden oxazepam op voorschrift van huisarts.
Maar de oxazepam had niks/niet direct met mijn verslaving te maken 😮
Dat betekend dat ik dat eerst ook afgebouwd moet hebben...
Voordat ik verder kan gaan met mijn traject.
Maar ja heb ze niet voor niks.
Natuurlijk wil ik ook van die rommel af... maar weet niet hoe ik daar op ga reageren. Als ik dat in zo'n korte tijd moet gaan doen
Ik slik ze niet voor mijn plezier (klein beetje wel natuurlij). Maar dat is niet de mainreason
Maar wordt nog verder naar gekeken of er misschien iets vervangend is.
Maar hadden ze wel even wat eerder mogen zeggen☹️
Nu moet ik hier misschien nog langer blijven voor dat.
Juist zo blij dat ik morgen g vrij ben 🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗😀😀😀😀😀😀😀
Maar die overwinning heb ik maar weer mooi😍
En weer heerlijk kunnen slapen straks en alle andere dingen die in de weg stonden door g🤗