#1
Ja ik wil vanaf morgen over gaan op diazepam.Ga je blijven afbouwen met Oxa?
Ik vond het zelf heel vervelend om af te bouwen met een kortwerkende benzo. Huisarts heeft me uiteindelijk op Dia gezet, was echt enorm chil om mee af te bouwen.
Omdat ik daar ook betere afbouw ervaringen mee heb.