Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDeel jou stash plek/doosje ( foto )

Deel jou stash plek/doosje ( foto )

19 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
H
HansklokLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik ben wel is benieuwd toen ik nog blowde had ik altijd een brillen doosje waar ik al mijn long vloei,tip, wiet, shag, grinder en tabak in bewaarde. Hoe zag/ziet jullie opberg doosje tasje eruit ?
Ben wel heel erg benieuwd naar die van jullie 😋
Dit was de mijne
(Orginele herkomst is crep schoenschoonmaak kit)
A
AnunnakiLid
01-01-2024, 00:00
#2
Gooide het vroeger gewoon ergens onderin een doos en tegenwoordig berg ik het op ergens in een kastje ofzo.

Voor mij part ligt het op tafel maar mensen vinden dat blijkbaar toch raar als ze op bezoek komen op de een of andere manier
P
PoederpretLid
01-01-2024, 00:00
#3
Heb al mijn draaispullen in een tasje zitten, andere bende bewaar ik in een oud zonnebrillen hoesje
H
HansklokLid
01-01-2024, 00:00
#4
Poederpret zei:
Heb al mijn draaispullen in een tasje zitten, andere bende bewaar ik in een oud zonnebrillen hoesje
Klik om te vergroten...
Fotooooooo
O
OunbuRaLLid
01-01-2024, 00:00
#5
Onder de stoel van mijn auto
A
AnunnakiLid
01-01-2024, 00:00
#6
VunzigeBeer zei:
Onder de stoel van mijn auto
Klik om te vergroten...
In mn auto is wel de laatste plek waar ik drugs zou willen bewaren, vreemde keuze 😂
H
HansklokLid
01-01-2024, 00:00
#7
Anunnaki zei:
In mn auto is wel de laatste plek waar ik drugs zou willen bewaren, vreemde keuze 😂
Klik om te vergroten...
Wel handige verstopplek 😋
O
OunbuRaLLid
01-01-2024, 00:00
#8
Anunnaki zei:
In mn auto is wel de laatste plek waar ik drugs zou willen bewaren, vreemde keuze 😂
Klik om te vergroten...
Ik zou niet weten waarom iemand onder mijn auto stoel zou willen kijken
A
AnunnakiLid
01-01-2024, 00:00
#9
VunzigeBeer zei:
Ik zou niet weten waarom iemand onder mijn auto stoel zou willen kijken
Klik om te vergroten...
Gaat er meer om dat als er drugs aangetroffen word in je auto je 100x meer fucked bent dan wanneer het thuis ligt.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#10
111FFBF2-34F2-4BC7-B27E-C29BB74282B7.jpeg 678BDA48-2261-45C3-BF70-009A88F594D5.jpeg
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#11
inside-amazons-chaotic-storage-warehouses-3.jpg
O
OunbuRaLLid
01-01-2024, 00:00
#12
Anunnaki zei:
Gaat er meer om dat als er drugs aangetroffen word in je auto je 100x meer fucked bent dan wanneer het thuis ligt.
Klik om te vergroten...
Ja oke maar ik bewaar alleen wiet in mijn auto. Harddrugs heb ik nooit langer dan een dag in huis liggen.
H
HierEnDaarEenFuifjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
In een klein kistje met een cijferslot erop :grin:
H
HierEnDaarEenFuifjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Anunnaki zei:
Gaat er meer om dat als er drugs aangetroffen word in je auto je 100x meer fucked bent dan wanneer het thuis ligt.
Klik om te vergroten...

Neehoor, dat maakt niet echt uit. Of nou 10 gram coke in je huis ligt of in je auto. Het ligt eraan wat je aan het doen was :)
A
AnunnakiLid
01-01-2024, 00:00
#15
HierEnDaarEenFuifje zei:
Neehoor, dat maakt niet echt uit. Of nou 10 gram coke in je huis ligt of in je auto. Het ligt eraan wat je aan het doen was :)
Klik om te vergroten...
Dat ligt er aan of jij zelf ook in de auto zit of niet.

Dat is dan ook vrijwel de enige manier dat ze het gaan vinden in je auto, tenzij ze reden hebben om je auto te doorzoeken.
H
HierEnDaarEenFuifjeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Anunnaki zei:
Dat ligt er aan of jij zelf ook in de auto zit of niet.

Dat is dan ook vrijwel de enige manier dat ze het gaan vinden in je auto, tenzij ze reden hebben om je auto te doorzoeken.
Klik om te vergroten...

Dat zeg ik, het ligt er dus aan wat je aan het doen was. In je huis zitten met drugs in je huis of in de auto zitten met drugs in je auto. In je auto zitten met drugs in je huis of in je huis zitten met drugs in de auto. Naar het buitenland rijden etc...

Maar gepakt worden met drugs in huis of in de auto is geen andere straf. Je hebt zelfs grotere problemen als er thuis bij je een aardige stash wordt aangetroffen en je hebt een huurwoning.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#17
HierEnDaarEenFuifje zei:
Dat zeg ik, het ligt er dus aan wat je aan het doen was. In je huis zitten met drugs in je huis of in de auto zitten met drugs in je auto. In je auto zitten met drugs in je huis of in je huis zitten met drugs in de auto. Naar het buitenland rijden etc...

Maar gepakt worden met drugs in huis of in de auto is geen andere straf. Je hebt zelfs grotere problemen als er thuis bij je een aardige stash wordt aangetroffen en je hebt een huurwoning.
Klik om te vergroten...
De kans dat je een random controle inrijdt is wel groter dan dat een paar agenten ineens in je woonkamer staan
A
AnunnakiLid
01-01-2024, 00:00
#18
HierEnDaarEenFuifje zei:
Maar gepakt worden met drugs in huis of in de auto is geen andere straf. Je hebt zelfs grotere problemen als er thuis bij je een aardige stash wordt aangetroffen en je hebt een huurwoning.
Klik om te vergroten...
Dat klopt, maar je hoeft niet perse te rijden enkel en alleen in je auto zitten terwijl ze het vinden ben je al de lul.
H
HierEnDaarEenFuifjeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Anunnaki zei:
Dat klopt, maar je hoeft niet perse te rijden enkel en alleen in je auto zitten terwijl ze het vinden ben je al de lul.
Klik om te vergroten...
Dan ken je het strafrecht en de rechters nog niet😜. Wel gegarandeerd gezeik met de politie haha..

@FredKroket zeker waar, als ze in je huis gaan zoeken heb je wel iets gedaan wat niet zo slim was haha
A
AnunnakiLid
01-01-2024, 00:00
#20
HierEnDaarEenFuifje zei:
Dan ken je het strafrecht en de rechters nog niet😜. Wel gegarandeerd gezeik met de politie haha..
Klik om te vergroten...
Je hebt gelijk ik heb het even snel opgezocht, mijn fout!

Maar ja, dat word wel een kut dag🤣

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."