Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"MR_CHIP zei: Gelukkig heb ik een Wlz voor een reden die krijg je niet zomaar van CIZ maar goed om me dan maar te beledigen/ shameb Ik snap dat ik dingen vaak verkloot en ook de inzet verpest vanuit mensen om me heen maar ik ben blij en dank iedereen dat ik niet op straat terecht kan komen al laat ik dat niet altijd blijken Klik om te vergroten... Je mag van geluk spreken dat wij in Nederland dit soort vangnetten hebben. Anders lag je nu ergens onder een brug, en dat is misschien ook de enige manier om jou nuchter te krijgen. Ik wens je het beste toe"
"MR_CHIP zei: Doe ff normaal joh mafklapper Klik om te vergroten... heeft hij ongelijk dan?"
"_shikantaza zei: Geweldige noten. Klik om te vergroten... walnoten of ben je meer van de gezouten noten?"
"Er zijn niet echt middelen die je 12 uur lang een piek serotine 'rush' geven. Of je moet als een malloot aan de mmc'tjes gaan, maar dan is comedown geen pretje"
"Pagina uit de bijbel, amen en sorry."
"Ik wacht op een pakketje met daarin 2 g DMP. Ik laat later wel weten wat ik ervan vind."
"Bengozy zei: Als hij nog bestaat wil ik er graag in ! Klik om te vergroten... same"
"3mmc"
"1. Wiet 2. 6APB 3. MDMA 4. 2fdck 5. 3mmc"
"MR_CHIP zei: en ik zal altijd hulp krijgen ik heb immers curatele en een wlz indicatie (zwaarste die je kan hebben ) Klik om te vergroten... En wij maar werken voor bloedzuigers zoals als jij."