Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTripping with kitties.

Tripping with kitties.

11 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
K
KlaasVaakLid
01-01-2024, 00:00
Ik denk dat het wel gezellig is om te trippen met je katten. Tenzij ze aggressief zijn ofzo. Wel opletten dat je met je vage hoofd niet op je kitten gaat zitten.
O
OrbitLid
Heyhey!
Het is al even geleden dat, ik hier weer wat gepost heb haha.
Maar ik zat met een vraagje! Na mijn examens wil ik eens weer eens een keer lekker gaan trippen en wij hebben 2 katten (1 hyperactieve ADHD kitten😅.) Ik vroeg mij af of die een negatieve invloed gaan hebben op je trip.
Ik heb wel eens getript met mijn hond en bij @Rupsen God ❤ en haar vriend die ook katten hebben, maar 1 zie je niet veel en de andere is z'n chonki goodboi haha.
Mij lijkt het ergens wel grappig hoor, z'n stuiterbolletje in je trip, maar ik vroeg me af of dat soms niet eng kan worden ofzo?
Cheers♡
i
inner_searchLid
Accuraat zei:
Heyhey!
Het is al even geleden dat, ik hier weer wat gepost heb haha.
Maar ik zat met een vraagje! Na mijn examens wil ik eens weer eens een keer lekker gaan trippen en wij hebben 2 katten (1 hyperactieve ADHD kitten😅.) Ik vroeg mij af of die een negatieve invloed gaan hebben op je trip.
Ik heb wel eens getript met mijn hond en bij @Rupsen God ❤ en haar vriend die ook katten hebben, maar 1 zie je niet veel en de andere is z'n chonki goodboi haha.
Mij lijkt het ergens wel grappig hoor, z'n stuiterbolletje in je trip, maar ik vroeg me af of dat soms niet eng kan worden ofzo?
Cheers♡
Klik om te vergroten...
Is net super om ge trippen met je huisdieren of andere betrouwbare dieren !
als ik aan het trippen ben komt men hond altijd extra aandacht vragen (wat hij met veel plezier krijgt).

als ze echt te actief doen en je vind het niet meer leuk kan je ze altijd nog ergens anders zetten of zelf even een tourtje wandelen ofzo eh 😊
i
inner_searchLid
Of 😂
D
DirkdirkLid
Ik ben niet echt een casanova’s dus ik trip niet zo gemakkelijk met pussy.
T
Trippy langkousLid
Ik heb zelf vorige week ook getript op truffels, en heb zelf een kat. Ik vond het zo geweldig om mijn kat te aaien en zijn vacht voelde zo lekker aan!
R
Roze OlifantLid
Dieren worden tijdens trippen nóg mooier en bijzonderder dan ze al zijn. Mijn kat is een lui, rustig oudje 😻 dus beweegt weinig :wink: maar ik kan me niet voorstellen dat een kat een negatieve invloed zal hebben op je trip, integendeel. Heerlijk om naar ze te kijken en hun vacht te voelen (als de kat het op prijs stelt natuurlijk). ^^
L
Let It HappenLid
Ik kan de hele avond wel samen met mijn kat trippen, geweldig om te doen. Krijg zelf de indruk dat we zelfs een betere band hebben opgebouwd. Vachtje lekker zacht, mooie patronen over hem heen tijdens het aaien, heerlijk.:smiley::smilecat:
D
Diablo69Lid
Ga bijna voor het eerst lsd doen met mijn vriendin. We willen echt een kennismakingsdosis (50 ug) dit op aanraden van een vriend die al meer ervaring heeft. Wat zijn jullie ervaringen met een dosis van die sterkte?
A
ApeLid
Diablo69 zei:
Ga bijna voor het eerst lsd doen met mijn vriendin. We willen echt een kennismakingsdosis (50 ug) dit op aanraden van een vriend die al meer ervaring heeft. Wat zijn jullie ervaringen met een dosis van die sterkte?
Klik om te vergroten...
Dat verschilt per persoon. Kan ik niks over zeggen. Zijn wel ervaringen te vinden hier. De laatste die ik las met soortgelijke dosis is deze (staat 20 maar uiteindelijk 40), ik zou zeggen lees hem door. Het lijkt me een prima start dosering

Live report testrun 20 ug 1p-lsd!

Nou, daar gaat ie dan! Heb m op mijn tandvlees geplakt! Lets goooooo! Woeiiiii! I did it! Het is nu 14.05 Moet wel even mijn nagels schoonmaken zie ik hahahahah! (Vuilnisvrouw he als beroep..l)
drugsforum.nl drugsforum.nl
O
OrbitLid
Dankjewel allemaal voor jullie leuke en lieve reacties! Ik kan niet beloven dat ik een tripreportje ga maken, maar ik laat jullie wel zeker weten hoe ik de kitties heb ervaren!
Diablo69 zei:
Klik om te vergroten...
40 ųg is prima hoor! Dan kan je ook even aanvoelen hoe heftig ze erop reageert.
Ik pak normaal halfjes en die ene keer dat ik een hele pakte, ging ik ook goed hard😅.
O
OrbitLid
Een update! Ik ben vannacht op avontuur gegaan en ze waren alles behalve een negatieve invloed😍. Het waren echt net van die magische sprookjeswezens uit een film😁.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."