ja als je truffels al leuk vindt , dan heb je een zeeeeer grote kans dat je LSD even leuk zoniet nog veel leuker gaat vinden.
Ik vind alle psylocibinevarianten iets donkerder van kleur tijdens de trip. terwijl bij LSD dat eerder neonkleuren en hyper 8k fluorkleuren zijn die je ziet.
zelfs met ogen dicht, het is ook een stuk moeilijker vind ik persoonlijk om mindere momenten te krijgen op LSD ... maarja
doseer voorzichtig , neem ook niet een "net niet "dosis, dan kan meer met je mind fucken ( had vaak zat dat mensen zich dan LSD voor probeerden stellen als iets veel engers dan het was in grote dosissen terwijl ze op die kleine dosis zaten )
terwijl het omgekeerde waar is, als je in de flow van een grotere of middelmatige dosis zit. is het net veel leuker en zit je niet de ganse tijd te analyseren zoals op een kleinere dosis.
ik kan geen adviezen geven over 1P -LSD doseringen , omdat de ene zegt dat de microgrammen overeenkomen met echte LSD echter denk ik dat er iets meer 1P nodig is om het zelfde effect te hebben van een LSD dosering van pakweg 160 microgram . (wat op de goede zegels de gangbare hoeveelheid is
dus bv ik neem 80 mics LSD _25 dan kan ik daar al een mooie milde trip op hebben, maar not sure of 80 mics 1P lsd hier door iemand zou gewaardeerd worden
want lees vaak 300 mics 1P-lsd en zelfs ik na 22 jaar LSD gebruik , krijg verdorie nog fikse klappen hoor van zo'n dosissen.(3OO mics echte LSD 25)
dus opteer ergens rondom de 100 mics zou ik zeggen , hou een tripsitter bij de hand, benzooi liggen hebben kun je doen als dat je geruststelt .
have a nice and safe trip en laat het ons weten