#1
Beste lezers,
Afgelopen week, woensdag om precies te zijn is er een goede vriend van me overleden. Heel naar en kut. Opzich kan ik hier best goed mee omgaan. Misschien ook omdat hij al 8 jaar ziek was of omdat ik afgelopen 2.5jaar ook mijn vader en oma ben verloren wat mij gehard heeft. Toch kwam zijn dood erg onverwachts en bekruipt mij soms toch een verdrietig/naar gevoel/rilling aangezien het erg goed ging en we hem nog wel een jaar of 10-15 zouden geven.
Afgelopen 3 dagen heb ik dus alleen maar bij de famillie gezeten. Als troost voor mezelf maar ook om de famillie bij te staan en helpen(zoals ik eerder aangaf kheb het idee dat ik er wel goed mee kan omgaan).
Nu zou ik vandaag met een goede vriendengroep en wat leuke dames naar 18hrs festival gaan. Toen ik had gehoord dat mn vriend was overleden (zou niet meegaan naar het festival) dacht ik fuck it ik ga niet naar de festival. Maar in mn achterhoofd heb ik zo een idee dat afleiding en leuke dingen doen ook goed zijn. Zeker omdat mijn overleden vriend ook iemand was met een pluk de dag instelling. Hij zou zeggen: Stel je niet zo aan pik ga gewoon lekker feesten en genieten van je dag. Zo was hij een echte levensgenieter.
Nu vroeg ik mij af of het verstandig is om xtc/mdma te gebruiken tijdens dit feest. Omdat het misschien kan overslaan in een bad trip?
Vanwege de huidige omstandigheden in mn leven.
Ik hoor het graag
Mvg j
Afgelopen week, woensdag om precies te zijn is er een goede vriend van me overleden. Heel naar en kut. Opzich kan ik hier best goed mee omgaan. Misschien ook omdat hij al 8 jaar ziek was of omdat ik afgelopen 2.5jaar ook mijn vader en oma ben verloren wat mij gehard heeft. Toch kwam zijn dood erg onverwachts en bekruipt mij soms toch een verdrietig/naar gevoel/rilling aangezien het erg goed ging en we hem nog wel een jaar of 10-15 zouden geven.
Afgelopen 3 dagen heb ik dus alleen maar bij de famillie gezeten. Als troost voor mezelf maar ook om de famillie bij te staan en helpen(zoals ik eerder aangaf kheb het idee dat ik er wel goed mee kan omgaan).
Nu zou ik vandaag met een goede vriendengroep en wat leuke dames naar 18hrs festival gaan. Toen ik had gehoord dat mn vriend was overleden (zou niet meegaan naar het festival) dacht ik fuck it ik ga niet naar de festival. Maar in mn achterhoofd heb ik zo een idee dat afleiding en leuke dingen doen ook goed zijn. Zeker omdat mijn overleden vriend ook iemand was met een pluk de dag instelling. Hij zou zeggen: Stel je niet zo aan pik ga gewoon lekker feesten en genieten van je dag. Zo was hij een echte levensgenieter.
Nu vroeg ik mij af of het verstandig is om xtc/mdma te gebruiken tijdens dit feest. Omdat het misschien kan overslaan in een bad trip?
Vanwege de huidige omstandigheden in mn leven.
Ik hoor het graag
Mvg j