#1
Hey allemaal,
Ook ik heb me laten overhalen om te gaan vapen.
Nu gebruik ik wiet echt puur recreatief en misschien 2 keer per maand en dan alleen in het weekend.
Ik rook ze eigenlijk altijd puur en meestal gaat er ongeveer wel 1g in waar ik het hele weekend mee doe. Sindskort merk ik ook dat wanneer ik dit vlak voor het slapen doe, ik hiermee mijn bekende visuals krijg (draaikolk van licht, wolkjes en een soort lichtpoort, maargoed das een ander verhaal), dit even om een idee te geven dat ik wel flink door rook wanneer ik hier aan begin.
Nu heb ik sinds vanmiddag de vaperise2.0 ultimate in mijn bezit, dit na veel onderzoek. Het viel me op dat ik via google nog niet echt het antwoord tegenkom waarna ik op zoek ben (zelfs ik weet dit nog niet helemaal, wellicht hoor ik graag hoe andere dit ervaren qua hoeveelheid).
Dus, zo rest mij de vraag.. wat is jullie ervaring? Hoeveel gebruiken jullie per sessie? Hoelang duurt een sessie? Doe je dit in een ballon of via een tube? En natuurlijk, hoeveel gooien jullie erin per keer? Ik had gelezen dat sommige wel lekker high worden van 0,1g, maar dit goed verdelen, en het soms weinig zin heeft om er meer in te gooien omdat dit minder effectief zou zijn (kan ik natuurlijk nog niet bevestigen, maar kan me wel voorstellen dat qua verdeling de hitte bij meer wiet in de chamber, het misschien langer duurt voordat het gelijkmatig verdampt).
Doen jullie er dan alleen wiet in? Of bijv ook andere kruiden voor die extra smaak?
Ik denk zelf dat het vooral ook veel experimenteren is, qua hoeveelheid en temperatuur, iedereen heeft natuurlijk zijn eigen voorkeur aan een bepaalde 'high', alleen is dat met zo'n vaperizor beter af te stellen lijkt me.
Ze zeggen een goede voorbereiding is het halve werk, dus ik wacht er nog even mee.. ondanks de kriebel hem zometeen uit te willen proberen! (wat ik misschien ook wel ga doen)
Mochten er nog tips zijn, hoor ik dat natuurlijk ook graag.
Thanks!![:)]()
Ook ik heb me laten overhalen om te gaan vapen.
Nu gebruik ik wiet echt puur recreatief en misschien 2 keer per maand en dan alleen in het weekend.
Ik rook ze eigenlijk altijd puur en meestal gaat er ongeveer wel 1g in waar ik het hele weekend mee doe. Sindskort merk ik ook dat wanneer ik dit vlak voor het slapen doe, ik hiermee mijn bekende visuals krijg (draaikolk van licht, wolkjes en een soort lichtpoort, maargoed das een ander verhaal), dit even om een idee te geven dat ik wel flink door rook wanneer ik hier aan begin.
Nu heb ik sinds vanmiddag de vaperise2.0 ultimate in mijn bezit, dit na veel onderzoek. Het viel me op dat ik via google nog niet echt het antwoord tegenkom waarna ik op zoek ben (zelfs ik weet dit nog niet helemaal, wellicht hoor ik graag hoe andere dit ervaren qua hoeveelheid).
Dus, zo rest mij de vraag.. wat is jullie ervaring? Hoeveel gebruiken jullie per sessie? Hoelang duurt een sessie? Doe je dit in een ballon of via een tube? En natuurlijk, hoeveel gooien jullie erin per keer? Ik had gelezen dat sommige wel lekker high worden van 0,1g, maar dit goed verdelen, en het soms weinig zin heeft om er meer in te gooien omdat dit minder effectief zou zijn (kan ik natuurlijk nog niet bevestigen, maar kan me wel voorstellen dat qua verdeling de hitte bij meer wiet in de chamber, het misschien langer duurt voordat het gelijkmatig verdampt).
Doen jullie er dan alleen wiet in? Of bijv ook andere kruiden voor die extra smaak?
Ik denk zelf dat het vooral ook veel experimenteren is, qua hoeveelheid en temperatuur, iedereen heeft natuurlijk zijn eigen voorkeur aan een bepaalde 'high', alleen is dat met zo'n vaperizor beter af te stellen lijkt me.
Ze zeggen een goede voorbereiding is het halve werk, dus ik wacht er nog even mee.. ondanks de kriebel hem zometeen uit te willen proberen! (wat ik misschien ook wel ga doen)
Mochten er nog tips zijn, hoor ik dat natuurlijk ook graag.
Thanks!