Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Al een aantal keer gemeld, maar kan geen kwaad het nog een te zeggen denk ik. De cocaine die gesnoven wordt is in zijn meest pure vorm een kristal zout. Je zou het kunnen vergelijken met sneeuwvlokjes. Natuurlijk is een zak vlokjes moeilijk te transporteren als je die structuur wil behouden. Dus wordt cocaine hcl in blokken geperst. Daar leent het zich ook toe want het is een stof die vocht opneemt en graag klontert. Vanaf de eerste weging van die blok mag je ervan uitgaan dat er iets toegevoegd wordt om het gewicht te verhogen. In de eerste stappen meestal minimaal. Maar omwille van zijn structuur (hcl) is coke nooit zuiverder dan 89%. Dus geloof nooit verhalen van mensen die zeggen dat ze 95% pure coke gebruikt hebben. Is gewoon onmogelijk. Ook farmaceutische kwaliteit kan daar niet boven. Wat farma coke wel uitzonderlijk maakt is dat ze de alkaloïden die de coca bladeren ook vrijgeven bij het productieproces (meestal) eruit gehaald worden. Althans uit de farma cocaïne die ik gezien heb en ook uit de laboanalyse die beschikbaar was. Maar bijna iedere stap die "straatcoke" maakt zal vergezeld worden van een toevoeging van een versnijmiddel. De dealer doet dat ook nog eens, de ene al meer dan de andere, en neemt zich soms nog de moeite om opnieuw een blok te persen. Zo'n pers vindt je op ebay voor de prijs van enkele gr. Coke. Wat ik wel merk is dat vele dealers gewoon wat brokjes in zakjes doen en er supermix bijknallen om op het gewenste gewicht te komen. Zo ver is het gekomen. Dus op dat vlak is de "snuif" variant meestal minderwaardig dan de blok. Maar in 90% van de gevallen: laat je niks wijsmaken dat cocaine "recht van het blok" zuiverder is dan gruis in een zakje. Is niks van waar. En die "fishscale" is nog zo'n legende. Omdat zuivere cocaine hcl een zout is met kristalstructuur glinstert het wat. Dus wat doen de dealers, persen tot blok en wat haarlak of vernis op spuiten zodat het lijkt of de kristallen glinsteren. Als je de coke goed kan malen met bv. een gladde porseleinen mortier (gebruik aub geen uit de woonwinkel uit ongepolijst marmer) dan kan je die echte kristallen wel een terug vinden. Bovendien je versneden coke terug herkristaliseren, maar dat is een heel gedoe."
"Meneer Koekepeer zei: Mensen die kilo’s verkopen die haarlak erop spuiten Hoe krijg je het verzonnen. Klik om te vergroten... Lastige klant jij. Niet mensen die kilo's per stuk verkopen. Maar de gewone dealer die wil pochen met zijn product? Zonder twijfel. Er zijn zeker en vast nog andere trucs om dit effect te verkrijgen, maar dit wordt wijdverspreid toegepast, al jaren. Fishscale is tegenwoordig zowat synoniem geworden voor kwaliteit. Je bent toch niet zo naïef dat een drugsdealer dit niet zou doen?"
"Je manier van reageren (althans nadat ik je eigen reactie las die je nadien over jezelf schreef) komt ook mij erg bekend voor. Niet in verband met het gebruikt van GBL (waar ik ooit overigens wel zwaar aan getwijfeld heb) maar door het gebruik van cocaïne. Ik heb een tijd echt veel te veel gebruikt. Dagelijks van ochtend tot avond, weken na elkaar, de grammen vlogen erdoor alsof het niets was. Om de 2 of 3 dagen stond ik bij men dealer om alweer 10gr te halen. Na een 2-tal weken was ik helemaal overtuigd van mijn eigen ideeën en theorieën, waarvan ik nadien dacht "What the fuck gast! Hoe komt ge erbij te denken dat dit juist was en ook nog eens goed zou overkomen bij anderen?" Maar mijn vrouw heeft toen wel ingegrepen en alles afgepakt (smartphone, sleutels, portefeuille, laptop, alles) een week verlof aangevraagd per email bij mijn werkgever wegens medische redenen en me 2 dagen in bed gestoken en ervoor gezorgd dat ik na een week min of meer normaal kon functioneren. Heb nog nooit zo afgezien als die week. Geslapen als gek, depressief, slap, geen zin, echt hele rare dromen, etc. Maar dit heeft er wel voor gezorgd dat ik de laatste 6 jaar geen enkele binge meer heb gedaan. Stop altijd netjes na een avond of 1 "sessie" en steeds met vrienden, nooit meer alleen. Soit, dit maar om te zeggen dat bepaalde drugs (dus oa. GBL en coke) je tijdelijk totaal kunnen veranderen, ook nadat de rush/high weg is. Sommige extreme gebruikers (kijk naar wat een heroïne verslaving kan aanrichten, zelfs jaren nadien). Maar je denkwijze, perceptie van jezelf, zelfs je wereldbeeld word soms aangetast tijdens die intense periode. Nadien is het echt beschamend om zaken te lezen die je geschreven hebt. Zie je meteen; "OK dit ben ik niet. Hoe ben ik zo zeker geweest van wat ik schrijf dat zeer duidelijk fout is. En die reacties naar anderen... Wat een eikel kan ik zijn." Anyway !... Success met je herstel man! Ik kom in ieder geval nooit ik de buurt van het spul. Lijkt wel op de reactie van zoutzuur! WTF..."
"Eik zei: Stoere vrouw heb jij! Klik om te vergroten... Heel lief, kan ontzettend veel aan, maar als het tijd wordt grijp ze in. Maar goed ook, heb ik nogal eens nodig"
"Gewoon een grammetje per deelnemer eigenlijk"
"Voor zij die geïnteresseerd zijn (en open staan om eventueel hun mening aan te passen); bij deze een foto van 2 lijntjes Cocaine hoe hij echt is. Ph.Eur. Cocaini Hydrochloridum https://i.ibb.co/kxqmzVx/F1-EC1-BAA-177-B-42-C1-A4-D7-1-C5-B0-A7-F4577.jpg Brokken, flakes, gelig, vettig, etc.? Nope Allemaal legendes ontstaan door de jaren. De visuele kwaliteitskenmerken die zovele conaisseurs vermelden wanneer het om goede coke gaat zijn gewoon het gevolg van het rampzalige productieproces dat gebruikt wordt, de omstandigheden waarin het gemaakt wordt, de slechte kwaliteit van filtratie en de onzuivere producten die gebruikt worden als vervanging van pure analytische chemicaliën. *modknip: geen info over productie* Het zijn dus vaak neveneffecten of eigenschappen die goede straatcoke een tijdje had (door bv. een maandenlange instroom van een bepaalde soort uit eenzelfde lab) waardoor het dat kenmerk toegewezen kreeg als visueel bewijs van kwaliteit (of zelfs een ervaring die nu als basis voor de kwaliteit van cocaïne wordt gebruikt). Zoals je kan zien bestaat Cocaine HCL gewoon uit witte kristallen, zijn geurloos, licht bitter, verdoven vrijwel meteen plaatselijk en dus niet na 1 minuut of later (dat is een eigenschap van de andere *caines) en zijn redelijk vochtig. Cocaine heeft de slechte eigenschap water op te willen nemen terwijl het nog eens zeer oplosbaar is in water ook. Dus een beetje zelfdestructief. Bij het verwerken van de coca bladeren komen nog andere alkaloïden vrij die in zuivere farmaceutische cocaine niet meer zitten. Dat is ook de reden Waarom het zo duur is. 1 gram kost ongeveer *modknip: prijzen noemen is niet toegestaan*, excl. belastingen, bij de groothandel. Opvallend is wel dat er weinig euforie te vinden is na gebruik hiervan. Alle andere effecten dan weer wel. Ook de gejaagdheid, effect op het hart en ga maar voort, krijg je hier ook van. Dus ook de opmerking dat ja van kwaliteit coke geen opgejaagd gevoel krijgt of geen hoge hartslag en dat je je er relaxt van voelt zijn absoluut niet correct. Ik heb nog nooit zo snel een bloedende neus gehad als na gebruik hiervan en het pikt enorm. Wat wel een voordeel is; geen neus vol witte rommel na wat lijntjes. De dag nadien wel flink gezwollen en geïrriteerde slijmvliezen. Voor de neus vond ik het erger dan de coke die ik meestal van men plug krijg en die steeds goed test in het labo. Dus misschien moet de discussie niet steeds gaan over hoe goed het effect is van zeer zuivere cocaïne. Maar eerder over de effecten van verschillende soorten, zoals dat ook gedaan wordt met wiet."
"Meneer Koekepeer zei: Die foto bijvoorbeeld kun je net zo goed meteen weer vergeten. Klik om te vergroten... Wat scheelt er met de foto? Omdat het niet overeenkomt met wat jij kent als coke? Ben geen professionele fotograaf, misschien vind je deze beter? affbeeldingen"
"Meneer Koekepeer zei: Een foto zegt niets omdat het slechts een afbeelding is. Roept enkel speculatie op. Met wat ik ken als coke? Haha of wat jij kent als coke? Klik om te vergroten... OK .... Dit beter voor je? Weet niet dadelijk wat je wil bereiken door te ontkennen dat dit echt is. Maar goed, meer info post ik niet."
"שמש zei: Dat je geen euforie voelt is terug te voeren op het feit dat bepaalde alkaloïden uit medische coke is gehaald. Ik verzeker je, dat normale, pure coke dat effect wel heeft. Dit kan je trouwens overal in onderzoeken lezen, dus wees wat meer terughoudend in je stellingname. Verder heeft cocaïne wel degelijk een graduele opbouw in effect na gebruik. Dus ook dat is niet correct. Het begint weliswaar meteen te werken na opname door het slijmvlies, de opbouw van de effecten gebeurt gradueel. Klik om te vergroten... Als ik die indruk gaf was das inderdaad fout. In bedoelde net hetzelfde als wat je schrijft, nl. dat Farma producenten er bepaalde alkaloïden uit halen die niet van toepassing zijn voor geneeskundig gebruik, maar die mogelijks wel een grote impact kunnen hebben op recreatief gebruik. Overigens is niet alle Farma coke hetzelfde schijnbaar. Vraag maar aan Keith Richards die een grote voorkeur had voor cocaïne van Merck pharma. Andere vond hij niet zo geweldig. Ik kan alleen maar zeggen dat de ontwennig na 2 weken alleen maar Farma coke te snuiven, 's ochtends tot 's nachts, behoorlijk klote was. Na 2 weken "goede" straatcoke voel ik me niet top, maar dit was een hemelsbreed verschil. Misschien belangrijk te melden is dat mijn ouders me op 11 jaar aan de rilatine hebben gezet, waarmee ik nu een goed jaar mee gestopt ben (37). Maar ik ben 100% overtuigd dat het mijn dopamine en serotonine werking volledig om zeep geholpen heeft. Euforie dmv drugs is bijna onmogelijk voor me, of de dosis wordt zo hoog dat andere werkingen het volledig verneuken. Je ziet dit overigens vaak terug komen. ADHD patiënten die cocaïne of mdma of... Gebruiken en geen of zeer weinig euforie ervaren. Hetgeen ik bijzonder interessant vind. Wat je schrijft over de opbouw kan ik niet meteen kaderen waarop dit een reactie is, excuus. Mezelf zei: Telt dit grafiek voor coke? Werkt coke oraal in verhouding zoveel langer? Waarom snuiven wij het allemaal dan Klik om te vergroten... Werkt langer, maar het effect is anders, minder intensief. Komt veel trager op gang, piekt is lager, bouwt traag af. Allemaal dingen die je eigenlijk niet wil. שמש zei: https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/10954344 Nasal mucosal versus gastrointestinal absorption of nasally administered cocaine. Klik om te vergroten... Op zich een goed artike, geeft passend antwoord op de gestelde vraag. Maar ben ik de enige die na het lezen van de titel dacht dat het enkel zou gaan over absorptie in de neus en maag/darm van gesnoven coke? Niet gedacht dat dit bijna elke ROI zou analyseren."
"silkroad zei: in belgie is het rampzalig , ieder hoekjz heb je een wannabe dealertje maar ze zijn uit op je geld. voordeel bij jullie, labtest vind dat ze in ieder land ( hoofdsteden) zoiets moeten hebben, het zou veel problemen oplossen en de jeugd weet teminste wat ze nemen. Klik om te vergroten... Hebben we ook in België, bestaat overigens al een tijdje. In Vlaanderen wil de politiek er niet van weten ... https://www.modusvivendi-be.org/spip.php?rubrique42"