Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNYE: geen sneeuw maar wel sos

NYE: geen sneeuw maar wel sos

1 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
O
OldskoolStonerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Whaaatuuuuppp DFers,


Het volgende is niet echt een tripreport, aangezien je niet 'tript' van coke, maar 't was toch een grappige ervaring.

Op oudejaarsavond hadden we dus het plan om speed te fixen, maar dit leek maar niet te lukken. Tijdens het indrinken bij een maat thuis baaldde ik ervan, want ik had me de vorige keer zo geamuseerd op de snelle. Uiteindelijk dan toch goed gedronken, maar ik was vastberaden om IETS te nemen, en niet heel de avond te zuipen. We waren ondertussen al met een hele groep aan het indrinken, toen opeens de deurbel ging.
Twee vrienden van die ene bij wiens thuis we zaten kwamen binnen. Na wat gepraat en nog wat gedronken te hebben, gingen we met een klein groepje naar boven. De rest bleef achter...

Eens boven werd mij een lijn coke aangeboden en deze snoof ik met plezier op, aangezien het dronken zijn me nu al verveelde, en het nog niet eens 11 uur 's avonds was. Een van die gasten vertelde me dat als ik het goed vond, ze me een gram konden verkopen. Ook zeiden ze dat het tegen de 90% puur was, maar daar geloofde ik niks van. Toch kocht ik een gram, want ik voelde me wel goed van dat ene lijntje.

Toen we aankwamen, regende het met bakken en onze groep was al opgesplitst. We moesten even een chill-plek vinden om te schuilen, en dit is nogal moeilijk in het centrum. Uiteindelijk toch een droge, warme plek gevonden. Dit was in een gang in een appartementsblok. Ik stelde met mijn dronken kop voor om nog een lijntje te doen, en dit deden we ondanks de paranoia.

Ik open het papiertje en kap perongeluk de helft op mijn gsm. Juist op dat moment komt er een groep mensen van de trap in de gang gewandeld. Ik kijk rond me en zie de paniek in de ogen van de mensen rondom mij. Iedereen snuift vlug zijn/haar lijn, buiten ik. Op mijn gsm ligt namelijk een miniatuur Mount Everest en die groep mensen komt dichter en dichter. Ik pak een opgerold briefje en stofzuig die handel.

Eens we aankomen bij ons stamcafé/club vinden we de rest van de groep terug begint een meiske van onze groep tegen me te praten. Ze weet op dat moment niet dat ik gesnoven heb en verteld me een heel emotioneel verhaal waar ik helemaal in opga. Juist op dat moment hakt de sos erin; ik begin helemaal te trillen en te klappertanden en begin oversociaal te worden, en te praten aan 100km/u. Gelukkig is ze te dronken om te merken dat ik ongelooflijk strak sta.

Naar binnen gaan en feesten is de enige oplossing. Als ik binnenkom n de club voel ik me de baas en dans ik gelijk een pro (zo voelt het tenminste...). De rest van de avond heb ik lijntjes gesnoven en gefeest.

Het was een toffe ervaring maar coke raak ik nooit meer aan, het is zo klote als je down komt en opnieuw moet gaan snuiven, en het effect is eigenlijk maar zwakjes in vergelijking met de andere feestdrugs zoals speed en XTC.

Greets.
d
dernaelLid
01-01-2024, 00:00
#2
OldskoolStoner zei:
Whaaatuuuuppp DFers,

Het was een toffe ervaring maar coke raak ik nooit meer aan, het is zo klote als je down komt en opnieuw moet gaan snuiven, en het effect is eigenlijk maar zwakjes in vergelijking met de andere feestdrugs zoals speed en XTC.

Greets.
Klik om te vergroten...

Helemaal mee eens! Ik heb zelf 4 jaar regelmatig sos gebruikt, en eigenlijk vond ik het maar 1 jaartje ervan écht leuk.. Afblijven van dat poedertje, er zijn zoooo veeel leukere dingen.. ^^

Enjoy life!
Dernael.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."