Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Een simpele google search levert dit op: http://www.zamnesia.nl/blog-blue-honey- ... elen--n661 Zelf niet bekend mee, dacht dat ik de meeste dingen onderhand wel kende. Misschien iets voor de toekomst."
"Haha voel me inderdaad wel een klein beetje Captain Obvious hier nu. Kan zelf niet wachten om dit te proberen. Juiste verhoudingen heb je hier niet echt bij denk ik, aangezien ik niet weet hoeveel psilocybine er in je truffels/paddos zitten. Ik denk dat je er gewoon een flinke hoeveelheid in moet gooien. Als in echt een grote hoeveelheid. Dan kan je waarschijnlijk jaren met je potje honing doen zonder dat er echt afbraak is van de psilocybine en dan heb je maar een beetje nodig! Laat weten hoe je experiment uit eindelijk is verlopen. Ik ben hartstikke benieuwd Denk dat ik het zelf ook wel is ga proberen. Dat ik hier nooit op ben gekomen zeg..."
"Aangezien truffels net als jij en ik voor 90% uit vocht bestaan is het meer dan logisch dat er een gedeelte zal verdampen. Dat gebeurt zelfs bij lage temperaturen zoals in een koelkast alleen een stuk minder snel dan wanneer je het bij 20 graden bewaard. Als je het Vacuüm niet hebt verbroken zal er helemaal niks aan het handje zijn en zijn je truffels nog prima te consumeren! Als ik jou was zou ik ze juist weer zo snel mogelijk weer terug in de koelkast leggen!!! Zo voorkom je dat de (mogelijke) aanwezige bacteriën zich niet kunnen voortplanten en blijft het dus langer houdbaar. In de smartshop worden truffels ook in de koelkast bewaard. Ik heb laatst ook iets gelezen dat je ze heel goed in de vriezer kan bewaren: ''http://www.psychonaut.com/mushrooms/39144-best-way-store-prepare-mushrooms-w-o-potency-loss.html'' Hoewel ik het me ook heel goed kan voorstellen dat de kou de werkzame stof in truffels zou stuk maken, dat weet ik niet. Ik heb het nooit geprobeerd namelijk, zij zeggen dat het werkt TLDR: Ja je truffels zijn nog prima te consumeren, stop ze alleen even snel weer terug in de koelkast"
"Mindless zei: Ik denk dat je er altijd je trip mee limiteert. Een ingestudeerde speech loopt ook nooit zo lekker en spontaan als het allemaal in the moment bedenken. Psychedelica stuurt je vanzelf dieper het nu in, het enige "moment" waar er überhaupt iets gebeurd en zeker het enige moment waar magie is te vinden. Ga je dat zitten plannen en proberen te sturen dan ben je in feite bezig te proberen die magie tegen te houden. Voor de meeste mensen draait het dagelijks leven al constant om de boel proberen te controleren/sturen, verpest die tijd waarin je relatief makkelijk die controle los kunt laten dan alsjeblieft niet voor jezelf. Klik om te vergroten... Ik ben het helemaal met je eens hiermee. Echter voor een beginnende tripper ben ik het er niet mee eens. Psychedelica kunnen nogal overweldigend zijn, tot op zo'n niveau dat je niet meer weet wat werkelijkheid is en wat niet. Iets hebben om aan vast te houden tijdens zo'n ervaring heb ik altijd als heel prettig ervaren toen ik ben begonnen met trippen. Zo heb ik altijd kleine notitieblokjes op mijn mobiel gebruikt waarin ik van alles en nog wat opschreef. Mocht het het doel van mijn trip zijn, wat ik wilde doen tijdens de trip of bemoedigende woorden tegen jezelf dat het maar een trip is voor als de verkeerde kant op gaat. Bovendien zijn die notities altijd ontzettend grappig om te lezen achteraf dus heb je een soort van souvenir eraan over gehouden ook! En ik moet zeggen door dergelijke stappen te ondernemen heb ik nog nooit een echt slechte trip gehad. Gedachtenloops? Zeker, maar die kon ik hier door verbreken. Duistere gedachtes of emoties? Ik las de leuke woordjes die ik aan het begin van mn trip heb opgeschreven en waarom ik wilde trippen en ik was instaat om het altijd weer om te buigen. Ga zo maar door, dit is de oplossing voor mij geweest tenminste en hoop dat het Hermes en vele andere beginnende truffelaars nog van nut mag zijn! Later is er altijd nog ruimte voor verbetering en inderdaad het gevoel maar op je af laten komen en zien wat er allemaal uit komt."
"Narayani zei: Kunnen we alsjeblieft een gezellige DF merchandise lijn uitbrengen met deze spreuk op een tegeltje? Klik om te vergroten... Ik zou dit ontzettend graag op mijn kamer hangen. Psychedelibee zei: Het lijkt trouwens wel of er steeds meer mensen denken dat het echte MDMA gevoel is dat je er bij loopt als een stroopwafel, zolang je maar hard gaat zeg maar. Ik verbaas me er ook vaak over, maar aan de andere kant is het denk ik ook gewoon natuurlijke selectie die tot uiting komt. Klik om te vergroten... Je haalt me de woorden uit de mond psych. Zeker met het hard gaan gedeelte. Hard gaan en complete onzin uitkramen tegen iedereen die je tegen komt, vrienden of complete vreemden. Maar ach ik ben de lulligste niet en kan er wel om lachen meestal, soms tikkeltje storend though. En kinders wat is het moraal van het verhaal? Gebruik en geniet, maar met matiging! (want anders zal je nooit meer zo lekker kunnen rollen als dat je vroeger deed omdat je je gehele serotonine systeem omzeep hebt geholpen) Iets wat de oude baardmans Aristoteles al 2000 jaar geleden had bedacht."
"Psychedelibee zei: vanwyngarden zei: Ik zou zeggen ga voor XTC. Heb laatst met oud en nieuw 2CB gebruikt op een feestje en hoewel ik me erg vermaakt heb, had dat niks met de muziek te maken. Ik hoorde de muziek niet eens en het boeide me weinig. Je zegt dat een van je favoriete artiesten daar optreedt en ik denk dat je die kans misschien gaat verspillen door 2CB te nemen, omdat je minder in de danssfeer zit en er naar mijn idee minder van zal genieten. Klik om te vergroten... Dat verschilt erg per persoon denk ik. Ik kan met 2C-B op een feest ook heerlijk van de muziek genieten hoor, maak het zelfs bewuster mee als met MDMA op. Wel vind ik dansen met 2C-B op wat lastig vanwege de zware benen. Een heel klein beetje pep bied voor mij dan wel uitkomst. Klik om te vergroten... Het pep idee van Bobsacamano leek mij ook een goede oplossing voor het bekende bodyload probleem. Heb pep maar 1 keer eerder gedaan (ben niet zo'n snuiverd) en vond er toen bijzonder weinig aan. Had ook niet veel dus kan ook wel daar aanliggen. Ik ben redelijk zeker dat ik niet voor de XTC zal gaan aangezien ik dat moment speciaal wil houden. Ik heb al eerder zitten steggelen met de 3 maanden regel dus ik trek bij deze een lijn in het zand waar ik niet overheen ga. Ik voel me erook gewoon niet fijn bij als ik het nu nog een keer ga doen. Het feit dat ik het waarschijnlijk niet eerst 2C-B in de thuissetting kan doen is storend. Wat nog veel spijtiger is, is dat ik niet weet of ik het wel op tijd binnen heb of niet en zelfs ALS ik het krijg dat het waarschijnlijk niet op tijd is om te testen. Tot nu toe zijn al mijn XTC pillen altijd meteen herkend en ik zit te duimen dat hetzelfde gebeurt met deze 2C-B pillen. Beetje off topic en ik zat te twijfelen om er een aparte topic op te maken bij de RC sectie aangezien ik zelf niet een antwoord op mijn vraag vond over redosing (de meeste reacties die ik zag waren met stof x en redose 2cb of andersom) en het hier toch al een beetje over 2C-B op een feest gaat stel ik het maar hier. Wanneer is het een goed moment om 2C-B bij te nemen als in hoeveel uur? Mocht het allemaal niet lukken om het op tijd te bemachtigen en te testen dan wordt het mogelijk een bezoekje met mijn oude vertrouwde vrienden: truffels + wiet. Ontzettend aparte combinatie om dat te doen op een feest, geef ik zo toe, maar heb daar wel ontzettend veel ervaring me en voel me eerlijk gezegd totaal op mijn gemak bij de gedachte waar andere mensen mij actief voor gek verklaren. Ergens ook wel thematisch met het Infected Mushroom gedeelte. Zucht tot andere alternatieven heb ik weinig tot geen toegang behalve dan pep, maar alweer ben niet zo'n snuiverd. En mocht ik later bedenken dat ook dit een ontzettend stom plan is om te doen (wat ook redelijk waarschijnlijk is, t spookt alleen in mn hoofd op het moment) ga ik wel aan het bier. Moet zeggen ik was ook enig sinds verleid om het spul BK-2C-B te bemachtigen, maar aangezien dat 10 uur duurt en ik naast truffels geen psychedelica heb gedaan is dat ook een ontzettende no-go. De lengte van de trip is wel echt precies goed voor een dergelijk feest en de effecten vergelijkbaar aan die van 2C-B. Blijft vreemd al die RC handel en het feit dat dat wel legaal is maar goed. Bedankt voor alle snelle reacties van iedereen! Ze zijn zeer behulpzaam en ben blij dat ik dit niet als groentje op psychedelica dit in m'n eentje allemaal moet uitvogelen."
"Ignorance is indeed bliss! Shouldn't have clicked it. Menselijke nieuwsgierigheid... Overwint het toch altijd. Maar ik ben denk ik liever miserabel met kennis over wat wel en niet werkt dan straks 4 liter cola met het restant van mijn pillen erin uitkotsen op de wc!!"
"Is ook meteen wel een nadeel aan 2C-B, de piek duurt echt maar een uurtje of 2 ofzo. Klik om te vergroten... Klinkt misschien dom, maar als je tijdens of vlak voor de piek bij doseert, dat zou toch je piek moeten verlengen als ik de logica volg dat bijnemen alleen verlengd en niet intenser maakt? Edit: ach wat denk ik ook. Liever 2 piekjes dan 1 iets langere piek en dan niks om naar uit te kijken. Ik heb niks gezegd maar kan de post niet deleten helaas"
"Yomabo zei: Ik moet toch zeggen dat in afgelopen zomer, het boekje: ''Veilig gebruik'' toch wel uit het raam heb gegooid Stom, ik weet het, daarom probeer ik ook steeds meer hier actief te zijn en andere (en stiekem ook mezelf) te behoeden voor de zelfde fouten. Klik om te vergroten... Om de 1 of andere reden had ik je reactie compleet over het hoofd gezien, terwijl je één van de eerste was, oeps. Ja ik was er al enig sinds achter gekomen tijdens een van mijn vroegere escapades met dit spul, dat meer zeker niet meer is en je op en gegeven moment alleen maar jaagt naar het begin gevoel wat er niet meer zal zijn. De reden dat ik gisteren nog hier tussen zat te dobben was omdat ik wist dat je serotonine na een week of 2-3 weer op peil is, dus dacht ergens: ''Mwah dat kan wel.'' Maar ik ben zo ontzettend blij met de verhalen die jij en andere mensen hier op dit forum dumpen, want anders had ik het zo gedaan en waarschijnlijk 3 weken later weer nog een keer bij t volgende feest. Hoop je misbruik hiervan niet de toekomstige ervaring heeft verpest, en geloof me, ik heb ook mijn demons hierin gehad..Nog wel een leuk verhaal voor later misschien. High worden op MDMA op de meest onwaarschijnlijke manier die je kan bedenken. Enfin blij dat ik van jullie fouten kan leren nu het nog kan!"
"De begin dosis zou ook de hoogste van de avond moeten zijn in mijn mening. Immers je neemt bij, niet precies dezelfde dosis als je eerste dosis (kwartje + kwartje). Maar iedereen verschilt hierin. Als je het niet vaak doet kan ik me goed voorstellen dat je van een klein beetje al meer dan genoeg euforie krijgt."