Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoe bewaren ?

Hoe bewaren ?

19 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#1
We willen allebei het laatste woord hebben. Maarja aangezien ik wat langer online blijf dan slipje, heb ik dat regelmatig :P
b
buzzyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Moet GHB ook op een speciale manier bewaard blijven i.v.m eventuele kwaliteitsverlies :confused: Ik denk ik vraag het maar even :)
W
WortelLid
01-01-2024, 00:00
#3
Sommigen mensen bewaren het in de koelkast ik zelf zet het gewoon in een donkere kast waar zo beetje altijd de temp. rond de 20 - 22 ligt.
O
OetjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik bewaar t tegenwoordig NIET meer in de koelkast !
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#5
je hoeft het niet op de verwarming te leggen je kan het ook onder de warme kraan houden.
W
WortelLid
01-01-2024, 00:00
#6
BobG zei:
je hoeft het niet op de verwarming te leggen je kan het ook onder de warme kraan houden.
Klik om te vergroten...
Boeiend :confused: Warmte is warmte maakt toch geen reet uit hoe iemand het opwarmt?
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#7
Damn jij zit echt op het puntje van je stoel om commentaar op mij te leveren, en zelf heb je commentaar op mijn commentaar op een ander.

Als je het onder de warme kraan houd gaat het veeeeeeel stukken sneller.
Ik geef alleen maar advies.
W
WortelLid
01-01-2024, 00:00
#8
BobG zei:
Damn jij zit echt op het puntje van je stoel om commentaar op mij te leveren, en zelf heb je commentaar op mijn commentaar op een ander.
Als je het onder de warme kraan houd gaat het veeeeeeel stukken sneller.
Ik geef alleen maar advies.
Klik om te vergroten...
Ik zit op mijn hele stoel hoor :confused:
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#9
slipperman zei:
BobG zei:
Damn jij zit echt op het puntje van je stoel om commentaar op mij te leveren, en zelf heb je commentaar op mijn commentaar op een ander.
Als je het onder de warme kraan houd gaat het veeeeeeel stukken sneller.
Ik geef alleen maar advies.
Klik om te vergroten...
Ik zit op mijn hele stoel hoor :confused:
Klik om te vergroten...

Je bent behoorlijk goed in jezelf voor gek zetten :wave:
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#10
BobG zei:
Damn jij zit echt op het puntje van je stoel om commentaar op mij te leveren
Klik om te vergroten...

Misschien herkennen jullie iets in elkaar?? :mrgreen:
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ja ik vind het echt prachtig.
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#12
Hahaha, jij nar! Meestal komt ie later toch wel weer op een onverwacht moment iets terug zeggen.
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#13
Wie weet :P
W
WortelLid
01-01-2024, 00:00
#14
BobG zei:
We willen allebei het laatste woord hebben. Maarja aangezien ik wat langer online blijf dan slipje, heb ik dat regelmatig :P
Klik om te vergroten...
Gek he had het hele weekend lopen freaken en had vandaag examens :P
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#15
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Als je het in de vriezer legt,dan heb je een ghb ijsje :smoke:

Maar kan toch niet volgens mij. :rolleyes:
b
boyLid
01-01-2024, 00:00
#17
Zout is een conserveringsmiddel, dus het lijkt mij dat je het gewoon in een afgesloten fles kunt bewaren. Uit het zonlicht houden is altijd handig. Gewoon in de kast zetten ofzo.
s
slunseLid
01-01-2024, 00:00
#18
Oetje zei:
Ik bewaar t tegenwoordig NIET meer in de koelkast ! Omdat de ghb helemaal verklontert als ie te koud staat en dan moet ik m op de kachel leggen om m weer vloeibaar te maken.. Misschien dat iemand dat weet hoe dat komt en of dat normaal is ?
Het is denk ik zout of zo wat dan drab wordt of zo...Het is overigens Wit van kleur ! Vandaar dat ik m tegenwoordig gewoon in n keukenkast bewaar.. Misschien iemand die weet wat t is en hoe dat komt ? Groet van Oet
Klik om te vergroten...

vind je dat zo abnormaal.. ghb is niets meer dan een oplossing van een vaste stof in water.
als je soep in de koelkast zet word die toch ook vaster, en als je water in de vriezer zet word het toch ook ijs..
edit: maar zoals boy al zei, je kan het dus gewoon ergens op kamertemperatuur zetten. misschien best op een donkere plaats, zonlicht heeft bij vele stoffen nogal een negatieve invloed.
w
wausie91Lid
01-01-2024, 00:00
#19
BobG zei:
Klik om te vergroten...
prachtig :grin: :stoned:
maar ghb kan je inderdaad gewoon in een kast zetten ofzo
en buiten bereik van kinderen bewaren :wink:
W
WaterLid
01-01-2024, 00:00
#20
Het ligt eraan met wat voor een water het is gemaakt. Klinkt raar maar als het kraanwater is, waar mineralen en kalk inzit kan het naar enige tijd op kamer temparatuur bederven. Dat is ook de reden dat je kraanwater altijd koeler is.

Het bederver proef je niks van, het kan wel zo zijn dat je de dag erna buikpijn of buikloop krijgt. Vooral als je een zwakkere maag hebt.

Heb je dus makers die het goedkoopste van het goedkoopste maken, met kraanwater en je laat het lang op kamer temparatuur staan dan kan dat de reden zijn van je buikloop of buikpijn.

Is het gedaan met gedestileerd water maakt het niet uit, dit is puur water zonder bacterien en mineralen enz. Dit bederft dus veel moeilijker en later als gewoon kraan water.

:wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."