Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hahaha haha lol"
"klopt"
"Das bij mij net andersom dan.."
"ja"
"raar spul"
"das lekker dan"
"pfff"
"Das nie mis"
"TechNora zei: Boogie! zei: ghb onder je tong gooien en dan wegspoelen.. je proeft het misschien nog een klein beetje maar laaang niet zo erg Klik om te vergroten... Dit lijkt me echt een heel slecht plan... Je kunt veel beter een heel klein slokje cola/vruchtensap ofzo (iets met veel smaak) in je mond nemen, de G erbij gooien, dan wegspoelen met weer die cola etc. Klik om te vergroten... Das dus echt geen slecht plan maar de enige manier om t snel en makkelijk weg te krijgen zonder een vieze smaak.."
"Ik bewaar t tegenwoordig NIET meer in de koelkast !"