Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"gewoon niet doen. Ik snap niet hoe dit nou slim/handig kan zijn. Als je even niks eet val je af, ga je daarna weer eten denkt je lichaam "ik moet veel opslaan" en komt het er net zo hard bij. plus dat het inderdaad voor je hart ook een ramp is."
"ieder weekend pille/speed gebruike en dan zeggen: "ik doe het niet omdat ik verslaafd ben, maar omdat ik het leuk vind!". niet dat ik dat zelf gezegd heb (of af en toe nogsteeds of iig met veel mindere mate) maar het blijft in mijn zicht een ontkenning net zoals mensen die zeggen dat ze roken zo lekker vinden, ook voor de smaak. ik rook zelf ook nog wel, maar de smaak vind ik niet echt lekker ofzo, het is meer van "ff gezellig peukje roken" maar vind het eerlijk gezegd toch niet echt lekker zo'n asbakbek"
"Damien0124 zei: Ik heb vandaag een Vapo2 (vaporizer waar je een vlammetje onder moet houden) gekocht en meteen uitgetest. Het is echt zoveel makkelijker te inhaleren dan bij een bong, maar ik moest fucking veel hoesten van die vape. Het kriebelt gewoon erg in je keel. De high is ook heerlijk, lekker high en energiek. Ik vind het echt een goede aankoop! Klik om te vergroten... ik zit nog te twijfele.. het zou eigenlijk wel moeten, ben overgegaan naar puur of bijna puur omdat ik gestopt ben met roken, dus misschien schaf ik hem ook wel aan maar ik heb al wel geexpirimenteerd met puurpijpjes en bongs en ommetjes weet ik veel wat maar ik blijf terugvalle op een normaal gedraaide joint..."
"gisteravond weer skuff jointje uit mijn grinder dus een mengsel van veel soorten, voornamelijk santa maria en sensi jezus wat word ik altijd knetter als ik alleen blow"
"mijn laatste jointje voor vanavond ga ik nu draaien... want dan is het op of nouja deze smiley past eerder bij mijn gevoel nu gewoon weird"
"lolnoob zei: Santa Maria, maar ik ga niet weer smoken als ik daarna nog met de trein moet :P Klik om te vergroten... is toch noujuist chill"
"een of andere onbekende wiet (denk haze aan de geur/effect) die ik in een binnenzak van mijn oude jas vond"
"verdomd erg! maar nu ik al behoorlijk lang naar mijn muur heb ligge stare met deze hitte in bed ben ik toch al iets minder enthousiast maar geen spijt hoor"
"Moon zei: Wat heb ik een trek in pep niet normaal meer!!! Maar het is hier gewoon onvindbaar Kan het nergens meer krijgen en daar baal ik goed van! Probleem is dat ik m'n vroegere connecties kwijt ben en dat maakt het nog veel lastiger, kan moeilijk zomaar iemand op straat aanspreken 't wordt tijd dat ik weer aan de pep geraak in ieder geval want het is alweer zoooo lang geleden!!! Heb nog wel vakantie nu dus alle tijd om een nachtje (of een paar?) door te halen! Klik om te vergroten... als er weer een keer een feestje is, gewoon 15 min of half uurtje op de wc staan kome zat contacte langs"
"alcoholist zei: knolselderij zei: aah kben nu pas bij gekomen van t weekend en nu begint t nieuwe weekend alweer Klik om te vergroten... hier nog 1 Klik om te vergroten... het gaat ook zo snel he (als je 2 neusgaten hebt)"