Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Sohee, dit klinkt als een leuke ervaring, dat wel. Maarrr, niet geheel zonder risico⦠Oei."
"Dirkjan zei: 3-CMC x 6APBāIn de wiskunde is X een variabele (en niet ākeerā stelletje apen) maar sinds deze variabele nog niet is gedefinieerd is deze vergelijking nog niet op te lossen. Daarbij staan er geen andere berekeningen bij. Klik om te vergroten... Hatsee!"
"FredKroket zei: @Danny46 Knap dat je ergens op wordt aangesproken en dan vervolgens doorgaat alsof er niks gezegd is. Klik om te vergroten... Hij is ook in twee weken ge-upgrade van newbie naar belezen gebruiker š"
"Danny46 zei: in ieder geval mijn lever werkt nog als een tierelier volgens de huisarts bloeduitslagen ,ook mijn nieren zijn oke dat geeft dan weer aan mij vrij spel om door te gaan en zo nu en dan eens een nieuwe test .De huisarts noemt het een wonder mischien moest hij maar liegen over slechte waarden Klik om te vergroten... Danny, je bent vast een geschikte gozer hoor, maar kap alsjeblieft eens met dat oeverloze gespam. Ook het citeren van nota bene je eigen berichten heeft nu al meerdere topics eindeloos vervuild. Niet tof."
"Danny46 zei: Ja als je 80 bent (word,mischien wat moeilijk) hou je die craving klopt Klik om te vergroten... Antwoord je nu ook al jezelf? š¤"
"Ik wist even niet meer dat ie al zo oud was. Zag ie er nog best redelijk uit voor zoān ouwe knakker. Jammer dat ie heen is. Als puber helemaal grijs gedraaid."
"Voor mezelf sprekend zou ik passen met doneren. En wel om twee redenen. 1) Ik weet niet wat er aan stofjes (drugs of versnijding) overblijft in het bloed en wil dat de volgende persoon niet meegeven die wellicht om zijn leven vecht. 2) Ik zit ook niet op een telefoontje te wachten van de bloedbank āMaar meneer, wat hebt u nu gedaan?!ā. Bloed wordt na donatie vaak gesepareerd, plasma, plaatjes etc. Maar dan nogā¦"
"https://drugsforum.nl/threads/1e-keer-3mmc-dosering.72002/"
"Het bijpakken is inderdaad bijzonder verleidelijk, maar het brengt uiteindelijk niet veel goeds. hooguit nog twee kleine boofjes en dan is het eigenlijk wel basta toch?"
"@De Dunne Welke dosering gold hierbij? Mijn laatste keer 150mg 3-cmc boofen bracht tamelijk weinig.."