Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums3-MMC Slammen

3-MMC Slammen

25 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
D
DutchLid
01-01-2024, 00:00
#1
Zoals gezegd niet meer dan 2x stammen. Het lijkt of je steeds meer aankunt maar het is het tegendeel. Gebruik verstandig.
N
NumiahLid
01-01-2024, 00:00
#2
Het bijpakken is inderdaad bijzonder verleidelijk, maar het brengt uiteindelijk niet veel goeds.
hooguit nog twee kleine boofjes en dan is het eigenlijk wel basta toch?
K
Kinkyboy97Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Hey allemaal,
Ik vroeg.me af of er mensen zijn die 3-MMC slammen en wat jullie ervaringen daarvan zijn.
Ik zelf ben sinds een paar maand begonnen met het injecteren van 3-MMC, daarvoor heb ik het altijd gesnoven. Ik moet eerlijk zeggen de rush die je ervan krijgt is echt heerlijk. Heb ook steeds weer drang om een nieuwe slam te zetten dan. Soms ben ik 3 dagen achter elkaar bezig. Maar goed genoeg over mij. Wat zijn jullie ervaringen en wat kunnen jullie mijn nog als extra tip meegeven of wat het net wat intenser maakt?
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#4

Resultaten voor zoekopdracht: 3-mmc iv

drugsforum.nl drugsforum.nl
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#5
Niet steeds maar bijpakken. Twee, hooguit drie keer slammen. En kijk uit! De tweede keer slammen ben je al veel meer gaar dan de eerste, met navenant meer kans op verkeerd/gevaarlijk spuiten.

Met snuiven bleef ik maar doorgaan, maar met spuiten was twee maal al genoeg.

Niet de hele nacht. Met boofen kom je ook een eind, en daar loop je veel minder gezondheidsrisico's mee, dan met spuiten.
b
benniejLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik heb dit duizenden keren lopen slammen, ik deed op een gegeven moment tussen 5-10 keer injecteren per dag.
Rond de 25 gram per week minimaal en heb moeten afkicken in een kliniek..

MIJN ADVIES niet slammen en pas op met dit intraveneus gebruiken want ik heb twee keer gehad dat ik na het spuiten op de grond lag te trillen en lag te stuipen
w
whatamessLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik geef benniej gelijk.
Zwaar verslaafd geraakt aan 3cmc IV
Ik vertrek woensdag aanstaande naar een andere verslavingskliniek in Zuid Afrika omdat ik radeloos ben en mijn laatste centen geef om mijn leven te redden.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#8
Casrus zei:
Nee. Een was mijn vriend, die ik de helft van mijn dosis gegeven heb.
Klik om te vergroten...
Heb echt een verleden met 3 en 4 mmc die niet iets is om trots op te zijn.

Maar out gaan? Next level voor mij 😅
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#9
benniej zei:
Ik heb dit duizenden keren lopen slammen, ik deed op een gegeven moment tussen 5-10 keer injecteren per dag.
Rond de 25 gram per week minimaal en heb moeten afkicken in een kliniek..

MIJN ADVIES niet slammen en pas op met dit intraveneus gebruiken want ik heb twee keer gehad dat ik na het spuiten op de grond lag te trillen en lag te stuipen
Klik om te vergroten...
Ben je weleens out gegaan van de 3MMC?
b
benniejLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ja maar ik denk eerlijk gezegd dat dat kwam omdat het erg warm buiten was en vergeten was om te blijven drinken.
Voordat ik out ging gingen mijn pupillen razendsnel heen en weer en kon ik nauwelijks zien, gevolgd hierdoor wist ik dat het fout ging en was het zwart en eenmaals weer bij bewustzijn was ik mij niet bewust wat er gebeurd was.
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#11
benniej zei:
Ja maar ik denk eerlijk gezegd dat dat kwam omdat het erg warm buiten was en vergeten was om te blijven drinken.
Voordat ik out ging gingen mijn pupillen razendsnel heen en weer en kon ik nauwelijks zien, gevolgd hierdoor wist ik dat het fout ging en was het zwart en eenmaals weer bij bewustzijn was ik mij niet bewust wat er gebeurd was.
Klik om te vergroten...
Je bent al de derde die me hierover verteld heeft i. v.m. 3MMC.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#12
Casrus zei:
Je bent al de derde die me hierover verteld heeft i. v.m. 3MMC.
Klik om te vergroten...
Waarschijnlijk ook de derde met achterlijke hoeveelheden?


25gram...Jezuslief.
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#13
CuriousExplorer zei:
Waarschijnlijk ook de derde met achterlijke hoeveelheden?


25gram...Jezuslief.
Klik om te vergroten...
Nee. Een was mijn vriend, die ik de helft van mijn dosis gegeven heb.
A
AartsbokLid
01-01-2024, 00:00
#14
Kinkyboy97 zei:
Hey allemaal,
Ik vroeg.me af of er mensen zijn die 3-MMC slammen en wat jullie ervaringen daarvan zijn.
Ik zelf ben sinds een paar maand begonnen met het injecteren van 3-MMC, daarvoor heb ik het altijd gesnoven. Ik moet eerlijk zeggen de rush die je ervan krijgt is echt heerlijk. Heb ook steeds weer drang om een nieuwe slam te zetten dan. Soms ben ik 3 dagen achter elkaar bezig. Maar goed genoeg over mij. Wat zijn jullie ervaringen en wat kunnen jullie mijn nog als extra tip meegeven of wat het net wat intenser maakt?
Klik om te vergroten...
De allereerste keer, toen ik nog aan illegale stuff zat, gingen we op een binnenhuisfeestje allemaal om coke. Er lagen 2 dikke grote lijnen mephedrone klaar (3-MMC dus, 4-MMC wordt ook nog mephedrone genoemd). Naar wat ik hoor is 3-MMC een stuk meer kortwerkend, minder speedy en zou de eufory toch wel wat vlakker zijn dan 4-MMC? Ik ben nog altijd op zoek naar een goeie RC die me euforie bezorgd (geen enkele heeft dat tot nu toe kunnen geven aan mijn fucked up brain, sommigen gaven me echt wel rust.... Maar het nadeel dat ik ALTIJD ondervind is het lang wakker blijven.... de voelbare effecten zijn eruit maar de energie zit er nog in..... Dit is wat vele mensen hier zoeken, ik heb energie genoeg en slaap al slecht genoeg.

Er wordt hier veel gelachen met 3-CMC en 3-MEC. Ik heb ze beide gekocht en zal 3-CMC zo onmiddellijk gaan proberen daar een vorige forumpost iemand uitlegde dat 3-CMC meer op euforie zou werken, veel minder op uithouding of zin en capaciteit om lang te feesten en vrij snel is uitgewerkt;... hopelijk slaat deze wel aan.

*Modknip* . Slechts 1X coke gekregen van iemand om te proeven die me zooooooo relaxed maakte en het wakkere gevoel was ook binnen de perken. kon gerust 's avonds om 8 uur lijntje snuiven, super rustig voelen vanbinnen zonder mezelf iets wijs te maken, was precies therapeutisch, en 2-3 uur later gaan slapen zonder issues..... Jammer dat het illegaal is en zo duur..... een goeie batch NEP, daar geniet ik wel eens van nu, maar is ook weer niet iets waarnaar ik op zoek ben. Die forumpost gaf me hoop, so let's see what it does :) kga eraan beginnen zie, ik volg hier op met m'n bevindingen.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#15
whatamess zei:
Ik geef benniej gelijk.
Zwaar verslaafd geraakt aan 3cmc IV
Ik vertrek woensdag aanstaande naar een andere verslavingskliniek in Zuid Afrika omdat ik radeloos ben en mijn laatste centen geef om mijn leven te redden.
Klik om te vergroten...
Succes en sterkte! Goed dat je inziet dat je hulp nodig hebt en dat accepteert!

Je bent het waard.
M
MysteriousMysteryLid
01-01-2024, 00:00
#16
Mijn ervaring met 3mmc en 3cmc slammen is eigenlijk altijd positief. Wel heb ik een BIG registratie en kan ik dus intraveneus prikken, waardoor ik eigenlijk nooit blauwe plekken heb of mis prik. Ook houd ik mijn dosering altijd op 0.3ml (= 0.3g). Out gaan is hierdoor bijna onmogelijk. Had je hierbij ook iets anders gebruikt? Ik vind het wel altijd lastig om te zien als mensen overtuigd zijn dat ze kunnen slammen en ondertussen desperate in hun arm aan het graven zijn. Voor mij is het teken dat het klaar is als ik niet meer goed kan slammen. Wel slam ik meerder keren achter elkaar maar laat er zeker 1.5 uur tussen zitten. Dan is 3mmc zeker uitgewerkt, vooral in je bloedbaan. Slammen is een stuk minder schadelijk dan snuiven omdat het direct in je bloedbaan is. Wel is het indd zwaar op je lichaam en moet je uiteraard goed prikken. 3cmc daarintegen grijpt enorm naar je keel en je hapt echt even naar adem de eerste paar seconde van de slam. Maar indd, gebruik bewust en weet ook de gevaren ervan en hoe verslavend het kan zijn
M
MysteriousMysteryLid
01-01-2024, 00:00
#17
MestV zei:
De allereerste keer, toen ik nog aan illegale stuff zat, gingen we op een binnenhuisfeestje allemaal om coke. Er lagen 2 dikke grote lijnen mephedrone klaar (3-MMC dus, 4-MMC wordt ook nog mephedrone genoemd). Naar wat ik hoor is 3-MMC een stuk meer kortwerkend, minder speedy en zou de eufory toch wel wat vlakker zijn dan 4-MMC? Ik ben nog altijd op zoek naar een goeie RC die me euforie bezorgd (geen enkele heeft dat tot nu toe kunnen geven aan mijn fucked up brain, sommigen gaven me echt wel rust.... Maar het nadeel dat ik ALTIJD ondervind is het lang wakker blijven.... de voelbare effecten zijn eruit maar de energie zit er nog in..... Dit is wat vele mensen hier zoeken, ik heb energie genoeg en slaap al slecht genoeg.

Er wordt hier veel gelachen met 3-CMC en 3-MEC. Ik heb ze beide gekocht en zal 3-CMC zo onmiddellijk gaan proberen daar een vorige forumpost iemand uitlegde dat 3-CMC meer op euforie zou werken, veel minder op uithouding of zin en capaciteit om lang te feesten en vrij snel is uitgewerkt;... hopelijk slaat deze wel aan.

*Modknip* . Slechts 1X coke gekregen van iemand om te proeven die me zooooooo relaxed maakte en het wakkere gevoel was ook binnen de perken. kon gerust 's avonds om 8 uur lijntje snuiven, super rustig voelen vanbinnen zonder mezelf iets wijs te maken, was precies therapeutisch, en 2-3 uur later gaan slapen zonder issues..... Jammer dat het illegaal is en zo duur..... een goeie batch NEP, daar geniet ik wel eens van nu, maar is ook weer niet iets waarnaar ik op zoek ben. Die forumpost gaf me hoop, so let's see what it does :) kga eraan beginnen zie, ik volg hier op met m'n bevindingen.
Klik om te vergroten...
4mmc is inderdaad heel anders dan 3mmc. 3mmc is veel meer vergelijkbaar met speed en 4mmc is veel meer trippy en dichtbij xtc.
M
MysteriousMysteryLid
01-01-2024, 00:00
#18
Casrus zei:
Nee. Een was mijn vriend, die ik de helft van mijn dosis gegeven heb.
Klik om te vergroten...
Wat was je dosering dan. Want het kan eigenlijk niet anders dat het teveel was of te snel achter elkaar. Of een reactie ergens op
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#19
timm.chloe zei:
Mijn ervaring met 3mmc en 3cmc slammen is eigenlijk altijd positief. Wel heb ik een BIG registratie en kan ik dus intraveneus prikken, waardoor ik eigenlijk nooit blauwe plekken heb of mis prik. Ook houd ik mijn dosering altijd op 0.3ml (= 0.3g). Out gaan is hierdoor bijna onmogelijk. Had je hierbij ook iets anders gebruikt? Ik vind het wel altijd lastig om te zien als mensen overtuigd zijn dat ze kunnen slammen en ondertussen desperate in hun arm aan het graven zijn. Voor mij is het teken dat het klaar is als ik niet meer goed kan slammen. Wel slam ik meerder keren achter elkaar maar laat er zeker 1.5 uur tussen zitten. Dan is 3mmc zeker uitgewerkt, vooral in je bloedbaan. Slammen is een stuk minder schadelijk dan snuiven omdat het direct in je bloedbaan is. Wel is het indd zwaar op je lichaam en moet je uiteraard goed prikken. 3cmc daarintegen grijpt enorm naar je keel en je hapt echt even naar adem de eerste paar seconde van de slam. Maar indd, gebruik bewust en weet ook de gevaren ervan en hoe verslavend het kan zijn
Klik om te vergroten...
Ik weet niet of dat je echte foto is en echte gebruikersnaam maar het is vrij makkelijk te herleiden naar een bestaand profiel op andere websites. Pas daar daar mee op :)
A
AartsbokLid
01-01-2024, 00:00
#20
MysteriousMystery zei:
4mmc is inderdaad heel anders dan 3mmc. 3mmc is veel meer vergelijkbaar met speed en 4mmc is veel meer trippy en dichtbij xtc.
Klik om te vergroten...
Thx voor de toelichting! 4-MMC zal wss niet/nooit meer aan de orde zijn en 3-MMC heb ik laten liggen kort nadat het niet meer legaal te verkrijgen was. M'n gebruik is heden de dag vrijwel miniem, ik zie een complete RC-stop heel dichtbij gezien wat ik nog maar verbruik de laatste tijd. Ik gebruik nooit (meer) alleen, enkel ter gelegenheid met even onregelmatige gebruikers die eens los gaan op een avond (zonder redosen) en heb me bij 2 rc's strikt gehouden die ik gemakkelijk kan laten liggen zonder cravings.

Het enige wat me lastig blijft vallen, is een korte inslaper zoals zolpidem, dit op voorschrift... Was al 20 jaar zo voor ik ooit met iets anders geëxperimenteerd had. Nu moet ik er kanttekening bij maken dat ik minder dan een half jaar totaal met rc's in aanraking ben geweest en minder dan een maand met minder illegale dingen, misschien telt dat wel bij het gemakkelijk laten liggen/afbouwen tot stoppen of HEEL occasioneel in het juiste gezelschap eens RC gaan. Ik blijf dit forum wel volgen, enorm interessant!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."