#1
Zoals gezegd niet meer dan 2x stammen. Het lijkt of je steeds meer aankunt maar het is het tegendeel. Gebruik verstandig.
drugsforum.nl
Heb echt een verleden met 3 en 4 mmc die niet iets is om trots op te zijn.Nee. Een was mijn vriend, die ik de helft van mijn dosis gegeven heb.
Ben je weleens out gegaan van de 3MMC?Ik heb dit duizenden keren lopen slammen, ik deed op een gegeven moment tussen 5-10 keer injecteren per dag.
Rond de 25 gram per week minimaal en heb moeten afkicken in een kliniek..
MIJN ADVIES niet slammen en pas op met dit intraveneus gebruiken want ik heb twee keer gehad dat ik na het spuiten op de grond lag te trillen en lag te stuipen
Je bent al de derde die me hierover verteld heeft i. v.m. 3MMC.Ja maar ik denk eerlijk gezegd dat dat kwam omdat het erg warm buiten was en vergeten was om te blijven drinken.
Voordat ik out ging gingen mijn pupillen razendsnel heen en weer en kon ik nauwelijks zien, gevolgd hierdoor wist ik dat het fout ging en was het zwart en eenmaals weer bij bewustzijn was ik mij niet bewust wat er gebeurd was.
Waarschijnlijk ook de derde met achterlijke hoeveelheden?Je bent al de derde die me hierover verteld heeft i. v.m. 3MMC.
Nee. Een was mijn vriend, die ik de helft van mijn dosis gegeven heb.Waarschijnlijk ook de derde met achterlijke hoeveelheden?
25gram...Jezuslief.
De allereerste keer, toen ik nog aan illegale stuff zat, gingen we op een binnenhuisfeestje allemaal om coke. Er lagen 2 dikke grote lijnen mephedrone klaar (3-MMC dus, 4-MMC wordt ook nog mephedrone genoemd). Naar wat ik hoor is 3-MMC een stuk meer kortwerkend, minder speedy en zou de eufory toch wel wat vlakker zijn dan 4-MMC? Ik ben nog altijd op zoek naar een goeie RC die me euforie bezorgd (geen enkele heeft dat tot nu toe kunnen geven aan mijn fucked up brain, sommigen gaven me echt wel rust.... Maar het nadeel dat ik ALTIJD ondervind is het lang wakker blijven.... de voelbare effecten zijn eruit maar de energie zit er nog in..... Dit is wat vele mensen hier zoeken, ik heb energie genoeg en slaap al slecht genoeg.Hey allemaal,
Ik vroeg.me af of er mensen zijn die 3-MMC slammen en wat jullie ervaringen daarvan zijn.
Ik zelf ben sinds een paar maand begonnen met het injecteren van 3-MMC, daarvoor heb ik het altijd gesnoven. Ik moet eerlijk zeggen de rush die je ervan krijgt is echt heerlijk. Heb ook steeds weer drang om een nieuwe slam te zetten dan. Soms ben ik 3 dagen achter elkaar bezig. Maar goed genoeg over mij. Wat zijn jullie ervaringen en wat kunnen jullie mijn nog als extra tip meegeven of wat het net wat intenser maakt?
Succes en sterkte! Goed dat je inziet dat je hulp nodig hebt en dat accepteert!Ik geef benniej gelijk.
Zwaar verslaafd geraakt aan 3cmc IV
Ik vertrek woensdag aanstaande naar een andere verslavingskliniek in Zuid Afrika omdat ik radeloos ben en mijn laatste centen geef om mijn leven te redden.
4mmc is inderdaad heel anders dan 3mmc. 3mmc is veel meer vergelijkbaar met speed en 4mmc is veel meer trippy en dichtbij xtc.De allereerste keer, toen ik nog aan illegale stuff zat, gingen we op een binnenhuisfeestje allemaal om coke. Er lagen 2 dikke grote lijnen mephedrone klaar (3-MMC dus, 4-MMC wordt ook nog mephedrone genoemd). Naar wat ik hoor is 3-MMC een stuk meer kortwerkend, minder speedy en zou de eufory toch wel wat vlakker zijn dan 4-MMC? Ik ben nog altijd op zoek naar een goeie RC die me euforie bezorgd (geen enkele heeft dat tot nu toe kunnen geven aan mijn fucked up brain, sommigen gaven me echt wel rust.... Maar het nadeel dat ik ALTIJD ondervind is het lang wakker blijven.... de voelbare effecten zijn eruit maar de energie zit er nog in..... Dit is wat vele mensen hier zoeken, ik heb energie genoeg en slaap al slecht genoeg.
Er wordt hier veel gelachen met 3-CMC en 3-MEC. Ik heb ze beide gekocht en zal 3-CMC zo onmiddellijk gaan proberen daar een vorige forumpost iemand uitlegde dat 3-CMC meer op euforie zou werken, veel minder op uithouding of zin en capaciteit om lang te feesten en vrij snel is uitgewerkt;... hopelijk slaat deze wel aan.
*Modknip* . Slechts 1X coke gekregen van iemand om te proeven die me zooooooo relaxed maakte en het wakkere gevoel was ook binnen de perken. kon gerust 's avonds om 8 uur lijntje snuiven, super rustig voelen vanbinnen zonder mezelf iets wijs te maken, was precies therapeutisch, en 2-3 uur later gaan slapen zonder issues..... Jammer dat het illegaal is en zo duur..... een goeie batch NEP, daar geniet ik wel eens van nu, maar is ook weer niet iets waarnaar ik op zoek ben. Die forumpost gaf me hoop, so let's see what it doeskga eraan beginnen zie, ik volg hier op met m'n bevindingen.
Wat was je dosering dan. Want het kan eigenlijk niet anders dat het teveel was of te snel achter elkaar. Of een reactie ergens opNee. Een was mijn vriend, die ik de helft van mijn dosis gegeven heb.
Ik weet niet of dat je echte foto is en echte gebruikersnaam maar het is vrij makkelijk te herleiden naar een bestaand profiel op andere websites. Pas daar daar mee opMijn ervaring met 3mmc en 3cmc slammen is eigenlijk altijd positief. Wel heb ik een BIG registratie en kan ik dus intraveneus prikken, waardoor ik eigenlijk nooit blauwe plekken heb of mis prik. Ook houd ik mijn dosering altijd op 0.3ml (= 0.3g). Out gaan is hierdoor bijna onmogelijk. Had je hierbij ook iets anders gebruikt? Ik vind het wel altijd lastig om te zien als mensen overtuigd zijn dat ze kunnen slammen en ondertussen desperate in hun arm aan het graven zijn. Voor mij is het teken dat het klaar is als ik niet meer goed kan slammen. Wel slam ik meerder keren achter elkaar maar laat er zeker 1.5 uur tussen zitten. Dan is 3mmc zeker uitgewerkt, vooral in je bloedbaan. Slammen is een stuk minder schadelijk dan snuiven omdat het direct in je bloedbaan is. Wel is het indd zwaar op je lichaam en moet je uiteraard goed prikken. 3cmc daarintegen grijpt enorm naar je keel en je hapt echt even naar adem de eerste paar seconde van de slam. Maar indd, gebruik bewust en weet ook de gevaren ervan en hoe verslavend het kan zijn
Thx voor de toelichting! 4-MMC zal wss niet/nooit meer aan de orde zijn en 3-MMC heb ik laten liggen kort nadat het niet meer legaal te verkrijgen was. M'n gebruik is heden de dag vrijwel miniem, ik zie een complete RC-stop heel dichtbij gezien wat ik nog maar verbruik de laatste tijd. Ik gebruik nooit (meer) alleen, enkel ter gelegenheid met even onregelmatige gebruikers die eens los gaan op een avond (zonder redosen) en heb me bij 2 rc's strikt gehouden die ik gemakkelijk kan laten liggen zonder cravings.4mmc is inderdaad heel anders dan 3mmc. 3mmc is veel meer vergelijkbaar met speed en 4mmc is veel meer trippy en dichtbij xtc.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."