Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Probeerenleer zei: Space_Girl zei: mdma daar wordt ie pas hard en groot van en speed de eerste dag de dagen ernaar wordt het inderdaad wat moelijker Klik om te vergroten... Bedoel je dan kristallen? Klik om te vergroten... Wat Space-Girl schrijft geloof ik niet. Zelf krijg ik bij MDMA slechts moeilijk een erectie, en ik hoor van andere mannen bijna niet anders. Hoe geil je ook bent. Het wordt ook vaak gezegd dat klaarkomen bij mannelijke gebruikers van mdma al helemaal moeilijk is. Ongetwijfeld zullen er enkele uitzonderingen zijn. Het maakt trouwens niet uit of je MDMA in pilvorm neemt of als kristallen (mits de pillen naast mdma alleen vulstoffen bevatten)."
"Hey, bedankt! Dat van die 6-8 weken zal inderdaad kloppen. Toevallig kwam ik gisteren wat informatie over LSD-gebruik tegen, en daarin stond dat je na een LSD trip minimaal 5 weken moet wachten voordat je weer een volle trip kunt ervaren. Dus dit zal dan ook voor andere hallucinogenen gelden na een MDMA-trip. Want inderdaad wordt in beide gevallen een groot beroep gedaan op je serotonine-receptoren, zoals jij zegt. Maak je over die tryptofaan bij mij geen zorgen. Ik heb al een half jaar Tryptofaan-capsules in huis. Daarmee gaat het veel sneller dan met melk, chocola of bananen! Bedankt voor je meedenken (en de link)!"
"Je kan (oa.) terecht bij Jellinek: http://www.jellinek.nl Op de site staat ook een telefoonnummer waar je gratis met een hulpverlener kan praten."
"Beste Jakkez, Hoewel ik zelf nog nooit coke heb gebruikt, weet ik wel dat het spul een zware belasting op je hart veroorzaakt. Dat is ook de reden dat ik er niet aan begin, want ik weet van mezelf dat ik een minder sterk hart heb. Ik lees me altijd eerst een beetje in via het internet, voordat ik stofjes ga nemen, en deze waarschuwing over coke ben ik erg vaak tegengekomen. Het klopt dat MDMA en Speed wat milder zijn voor je hart en je bloeddruk. Hoewel ook MDMA in elk geval je bloeddruk nog twee dagen lang verhoogt. Dat weet ik omdat ik zelf thuis een bloeddrukmeter heb. Maar met coke moet je beslist uitkijken als je hartproblemen hebt! En ook als je last heb van hoge bloeddruk. Hoe lang geleden ben jij gestopt met je bloeddrukverlagende medicatie?"
"Re: XTC, maar deze keer XXXTC. Hahahaha. Geweldig dit!! Ik heb echt GENOTEN bij het lezen van dit report. MDMA is amazing stuff. Het maakt mensen inderdaad gelukkiger en blijer (én zelfbewuster). Het is eigenlijk onbegrijpelijk (en bijna misdadig) dat de overheid dit wondermiddel tot een verboden stofje heeft gemaakt. Alsof je andere mensen mag verbieden om te ervaren wat het is om je echt gelukkig en zo liefdevol te voelen... Grappig dat je die knuffels miste van die meiden, als ze weg gingen. Dat is typisch MDMA. Maar als je dan wel een knuffel krijgt (of geeft) is dat juist weer ongelooflijk fijn. Volgens mij had je aan het eind inderdaad een te lage suikerspiegel in je bloed. Als je zo lang zo hard gaat, en zo actief blijft, dan heeft je lichaam wel wat extra brandstof nodig, lijkt mij. Dit was waarschijnlijk wel dé trip van je leven. Maar ach, wie weet kan je het nog eens herhalen. Zou leuk zijn natuurlijk. Echt cool dit report! Ik krijg al weer zin (maar ja, ik moet nog even wachten)."
"Re: 2e x XTC ''WOW factor expanded!'' Ik sluit me aan bij de vorige post. Maar ook dit: bij MDMA moet je ervoor oppassen dat je lichaam het niet te warm krijgt. Een omgevingstemperatuur van 36 graden (!), en dan ook nog eens lichamelijk erg actief zijn (dansen) is behoorlijk riskant. Als je dan ook nog eens weinig vocht binnenkrijgt, en veel transpireert, dan trekt je lichaam het gewoon niet meer. Het verbaast me nog dat je niet knock-out bent gegaan. Gelukkig is het op het laatste moment goed gekomen. Advies voor volgende keer: houd je lichaam koel, en drink. Verder wel aanstekelijk verhaal overigens."
"Krijg je van 6-APB ook dat kauwen? (bruxisme)"
"Wat raar dat niemand dit weet. Ik stel de vraag nog maar eens. Ga je van 6-APB ook kauwen?"
"Je schrijft erg genuanceerd (en zorgvuldig). Volgens mij hebben we weer een schrijver in spe op het forum. Leuk report. Blijkens jouw poëtische (en filosofische) instelling ga je nog meer mooie dingen ervaren op psychedelica, denk ik. Bij je filosofische overdenking: Over 'boos worden' had ik deze gedachte: je reageert eigenlijk altijd op je eigen emoties. Als jij ergernis of emotionele pijn voelt wordt je boos. Best logisch. Het verschil met je trip was, dat je binnen je trip geen ergernis of emotionele pijn voelt, bij dat soort dingen. Je hebt er gewoon helemaal geen oordeel over. En dat laatste is nu precies wat spirituele leiders als Gandhi (maar ook Osho, dacht ik) propageren. Het niet oordelen, omdat alles goed is zoals het is. Acceptatie. Ik meende dat je hier al analyserend zelf ook al was beland. Fijn dat het al met al zo'n mooie ervaring voor je is geworden. En nou vasthouden (zal niet altijd lukken, denk ik, maar je kan de ervaring waarschijnlijk wel weer opnieuw oproepen met een volgende trip). By the way: heb je ook al eens LSD gedaan?"
"Nou, nu kom ik op dit asperger draadje even mijn duit in het zakje doen. Ja, inderdaad, ook ik heb Asperger. Ik vond het eerste antwoord in dit topic, dat van mrflame, nog het beste. MDMA helpt. Punt! Dat heb ik toch zelf mogen ervaren. Eén keer maakt al een verschil (ook de tijd erna), maar het is best raadzaam om het wat vaker in het jaar te doen, mits anti-depressiva-gebruik niet in de weg zit (wat ik overigens zelf niet gebruik). Ik irriteer me hier een beetje aan de onnodige bangmakerij en hypocriete voorzichtigheid. Zo lees ik bij een van de antwoorden eerst dat LSD hem (of haar?) geholpen heeft, maar dat hij het niemand wil adviseren (terwijl je dat dan juist wel moet doen!). Vervolgens zegt dezelfde persoon dat hij 'ook' (?) tripmiddelen afraadt, maar zet er in héél kleine lettertjes achter dat hij vindt dat het positieve invloed kan hebben. De persoon die dit post is zo bang dat zijn positieve mening gelezen wordt, dat hij er angstvallig bij zet dat het maar zijn bescheiden mening is. Jongens, waar zijn we hier mee bezig?! Is dit forum ervoor om elkaar te helpen, of is dit forum bedoeld om iedereen op een betuttelende manier van drugs af te helpen? We durven hier toch wel onze eigen oprechte mening te geven???"