Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"spacelord zei: Fresh zei: Misschien komt het er ook wel door dat je ogen en hersenen op het moment zelf zo ontzettend veel te verwerken hebben (zijn ze normaal niet gewend) dat het na afloop een soort van na-wee is en alles zich we er moet ontspannen van je zintuigen. Klik om te vergroten... Het is echt het licht dat zeer doet, lachgas helpt wel heb ik gemerkt maar dan heb je achteraf nog meer hoofdpijn Klik om te vergroten... But its worth it. OT: NorthernLightBE zei: Ik heb een soort pijn van ergens net achter mijn oog van die lsd. grrrrrrrrrrrrrrrrrrrr. Zo een soort pijn dat je voelt als een zenuw bloot ligt, ja dat soort. Klik om te vergroten... Ik had er tijdens m'n laatste trip ook ENORM veel last van. Sindsdien ook niet meer getript, want die pijn aan m'n ogen werd zo erg dat ik op sommige momenten begon te overwegen om echt mijn oog uit te snijden op zoek naar die pijnbron ( ). Heb na 4 uur ofzo mijzelf toch nog in slaap weten te krijgen, maar dat was echt 4 uur stérven. Ik zou dus graag weten wat het verband tussen LSD en oogpijn is. Iemand dat ik ken, begint altijd enorm scheel te kijken als hij tript ( blijkt nu lui oog te hebben) en ik had ook tijdens die ene trip ook enorm de indruk dat ik niet 'normaal' kon kijken maar alleen scheel bleef kijken. Dus als iemand hier iets over weet..."
"Bijna elke trip dat ik gedaan heb heb ik een groot deel alleen doorgebracht. Solo trip je echt veel harder. Dan is er ook zo'n donker LSD kantje aan, veel meer dan alleen een trip waar je plezier hebt. Met groep heb je dan weer plezier, maar gaat het toch veel minder diep dan alleen."
"Het grappige is, je zal dit nooit precies weten . Toch denk ik wel dat intelligentie er wel degelijk aan toe doet tijdens een LSD-trip. Ik heb deels ervaren dat mensen die 'slimmer' zijn ( in de trend van algemene kennis, snel doorhebben van dingen, grote woordenschat hebben..) vaak 'dieper' trippen dan mensen die wat 'dommer' zijn. En dat de 'slimmere' mensen veel vaker psychedelica als favoriete drugs beschouwen, de andere vinden het niet zo speciaal. Dit is natuurlijk wel heel erg over 1 kam geschoren, maar ik denk toch dat het in grote lijnen klopt dat slimmere mensen vaker psychedelica verkiezen en dat ze er 'dieper' in gaan."
"5-6 uur toppen, dan ga vlug minder wazig worden. Als je dan goed gaat slapen dan ben je de volgende dag weer oké. Maar nog beter is om de volgende dag geen verplichtingen te hebben en gewoon rustig voor DF je opgedane ervaringen wat de verwerken. Ook ga ik helemaal akkoord met azgaza, zolang je niet geslapen hebt zul je nog steeds niet helemaal nuchter zijn. Ook kun je de dag erna wel last hebben van humeurwisselingen. Althans is dat bij mij wel zo."
"Ik voelde me op sommige momenten echt GEK tijdens m'n laatste trip. Maar echt een schizofrene gek. Op dat moment zelf minder prettige dingen meegemaakt, zeer overweldigend. Maar achteraf gezien heel veel van geleerd. Ik heb sindsdien het gevoel veranderd te zijn. Volwassener, misschien wel. Andere prioriteiten stellen, materiele dingen worden minder belangrijk. Ik heb het gevoel dingen anders te bekijken dan de meeste mensen. Heel moeilijk uit te leggen. Ik voelde me plots geopenbaard aan inzichten dat ik niet kan beschrijven, de wereld die zo enorm mooi is, met een heel donker kantje aan. Ook had ik dat ik op een bepaald moment plots alles wegviel uit m'n geheugen. Dat ik in m'n brein zat en dus alles wat ik kende als een soort zwevende kubussen, en dat ik plots kon zien hoe een menselijk brein werkt, via aanknopingspunten. Een soort schema waar je adhv tijd en ruimte je herinneringen kon terugvinden. En aangezien ik toen alles vergat zat ik wanhopig die 'aanknopingspunten' weer terug te vinden. Echt totale paniek. Nooit meer trippen met zo'n grote groep waarbij niemand ervaring had met psychedelische middelen en er bovendien geen slaapplaats voor me was...Als spiegel werkt het wel enorm goed, ik zat op de trein van de stad naar dorp 3 . Dus ik ben geboren en lagere school in dorp drie, dan de eerste 3 jaar van middelbaar in dorp 2 en dan als laatste in de stad. Aangezien ik de trein nam van de stad naar dorp 3 en deze allemaal op dezelfde spoorlijn ligge, kreeg ik plots een inzicht dat ik terugblikte in m'n leven. Vanaf het station naar m'n huis passeer ik onder andere mijn basischool en de weg dat ik altijd moest fietsen van dorp 2 naar m'n huis, hierdoor versterkte het gevoel dat ik terug ging in de tijd nog meer. Ik zag plots welke enorme fouten ik maakte, hoe ik m'n leven verklootte. Ik zag mezelf dan weer als klein jochie stappen van de basischool naar m'n huis. Een heel aparte belevenis, maar wel erg leerrijk. Hoewel ik het jammer vind dat ik niet kan verwoorden wat ik precies voelde/en voel. Alsof je 'dood' bent en naar je eigen leven terug reflecteerd...LSD kan enorme inzichten geven, zonder twijfel."
"Sneu om er een thread van te maken, maar zou eff mensen hun mening willen. Dus: , ik heb 2 weken geleden getript ( 1 shiva). Nu zaterdag is het elements en daar zou ik graag candyflippen, maar volgende week ga ik een vriend lsd-ontmaagden. Ik ga niet echt 3x in 4 weken trippen, want ik wil dat het speciaal blijft. 1: Denk je dat ik nog altijd goed ga trippen moest ik toch beide keren doen? 2: Als ik elements oversla, dus volgende week pas weer trip, denk je dat ik nog altijd zo'n goeie trip ga hebben als 2 weken geleden op dezelfde dosis? Of zal dit minder zijn? Wat zou dan een goeie dosis zijn, 1.5 Shiva? Thx bij voorbaat"
"TOP thx all"
"Vraagje; Zou dit aan te raden zijn om een soort spirituele religieuze ervaring te triggeren op LSD. Ik bedoel dan om bv om eerst een map te maken voor High Res achtergronden van het heelal, enz en misschien ook soort van duivel-god. Dat laatste puur hypothetisch gezien, maar dan vooral over ruimtes en sterren, de maan enzo. Zou dit aan te raden zijn? Wat voor effect zou dit hebben? !discussie en ervaringen"
"IK GELOOF JE PASCAL!!!"
"+1 Voor Langeman. Ik denk als ik zo je verhaal lees dat het niet echt de LSD is. Blow je nog veel? LSD is slechts een spiegel dat je karakter uitvergroot. Een trip vergroot dus ook de 'negatieven' in je leven. Toch denk ik niet dat je je klachten hebt door de LSD trip. Ik moet nu weg, zal morgen nog even een langere reactie typen. Maar ik denk dat het vooral door het blowen komt. Je geeft aan dat je al last had van derealisatieverschijnselen. Dit is normaal bij vaak blowen, en zeker als jongere ben je er extra vatbaar voor. Ik merk het bij mezelf ook, als ik een langere tijd vaak blow dan wordt je een apatische ongeinterreseerde zombie. Let er mee op want op het moment zelf heb je dat helemaal niet door. Zoek eens derealisatie op, blow je nog veel?"