Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Een pers is een pers... of die nou piecemaker of gewoon pers heet. Als je een pers gebruikt voor datgene wat jij wilt doen, dan zal dit ook kunnen met een piecemaker. Even de fabrikant mailen?"
"Straffen zijn in de VS veel hoger dan in NL wat betreft drugs. Dat zou een indicatie kunnen zijn om het meer te versnijden dan hier. Maar denk dat de meeste cokedealers even gretig zijn, waar dan ook ter wereld. Je zal toch overal op zoek moeten gaan naar een goede leverancier."
"flipkonijn zei: Ik snap niet hoe mensen zoveel kunnen blowen, ik doe het terug rustiger aan en hou het bij een paar jointjes per week Klik om te vergroten... Houden zo, is prima toch? Iedereen is anders en reageerd verschillend. En je bent 17... we praten wel verder als je wat ouder bent, misschien denk je er dan wel heeel anders over."
"Jezelf en je baby goed in de gaten laten houden tijdens de zwangerschap en nu alles doen wat je kan voor het kind, meer kan je niet doen. Hoe meer je zorgen gaat maken om het kind, hoe slechter het is voor jezelf en je ongeboren kind. Zet je schuldgevoel opzij en zet je nu goed in voor jullie twee, speel open kaart met medisch personeel en zorg voor goede voeding voor jezelf, hopelijk komt alles goed, gebruik je energie en verstand op de juiste manier en trap jezelf de grond niet in. Heeft niemand wat aan. Wel goed dat je meteen bent gestopt! Is erg knap van je en laat zien hoeveel je om de zwangerschap geeft. Je bent op de goede weg, nu doorzetten met de juiste hulp, heb vertrouwen en zet 'm op! Succes!"
"Ligt eraan hoeveel en hoe lang je hebt gebruikt. Als je wilt slapen moet je tijdig stoppen met speed. Als je dan niet in slaap kan komen kan cannabis helpen, qua benzos raad ik je diazepam (valium) aan eventueel in combinatie met temazepam. Diazepam is op vele manieren effectief, het ontspant niet alleen psychisch, ook is het spierontspannend, wat erg prettig kan zijn na speed gebruik. Dat zou naar mijn mening je basis moeten zijn als je benzo's wilt geruiken. Temazepam is echt een benzo om mee in slaap te komen. Ipv temazepam zijn zolpidem en zopiclon ook goede alternatieven. Echt goede inslapers die behoorlijk snel werken, in ieder geval sneller dan temazepam en diazepam."
"Je kan niet zomaar zeggen dat tramadol niet omhoog komt bij een drugtest, de ene drugtest is de andere niet. Ik zou het er zeker niet op wagen! Tramadol werkt deels als opiaat en deels als SSRI. Er zijn drugtests die een positief opiaat resultaat zullen geven na tramadol gebruik. Welke dat zijn weet ik niet. Maanzaad kan je ook een positief resultaat geven, maar omdat de concentraties dan zeer laag zijn, zal dat misschien gedoogd worden bij een drugtest. Tenzij er een zero-tolerance beleid is, maar volgens mij zijn er dan nog altijd maximale waardes vastgesteld welke aangeven hoeveel je van welke stof je in je systeem mag hebben."
"Dex van de apotheek gaat je niet hetzelfde gevoel geven als "straat-pep". Dat is namelijk meestal een mix van verschillende amfetamines, een racemix (google)."
"Zijn het deze? http://www.pharmer.org/files/images/79b ... f12-68.jpg Dat is diazepam (Valium). Of het XTC is zou je moeten testen. Misschien tabs op de markt die er net zo uit zien als diazepam tabletten? Zou kunnen. 200 mg per tablet lijkt me sterk, dergelijke waardes worden heel vaak zwaar overdreven."
"Ik was niet van plan om het te gaan doen, maar was benieuwd. Naar wat googlen heb ik al een hoop informatie gevonden (ipv injecting tramadol gezocht op injecting valium of injecting pills). Kwam ik een paar dagen geleden niet op..."
"Ja dat kan zeker. Als je opium hebt gebruikt en je kleuren anders ziet dan normaal, dan spreek je in feite al over hallucineren, al is dit niet te vergelijken met hallucinaties van psychedelica."