#1
ik rol wel op de belgische manierSvali zei:Een goeie hoor, voor de eerste keer.
![]()
ik rol wel op de belgische manierSvali zei:Een goeie hoor, voor de eerste keer.
![]()

ik rol wel op de belgische manier
met de plak aan de zijde van het vloeitje dat het dichtst bij jezelf is, dus je moet hem naar binnen dichtrollen ipv naar buitenSvali zei:ik rol wel op de belgische manier
En hoe is dat anders?
ah... white widow...Punk_addict_ zei:ik heb hem btw gemaakt met white widow en tigra tabak
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."