Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"eej mensen kan iemand mij vertellen hoelang ketamine houdbaar is???"
"Eej kan iemand mij vertellen waar ik wiet zaadjes kan kopen en niet op het internet. Want ik ben laatst in een grow-shop geweest en die verkochte geen zaadjes of is dit per grow-shop verschillend???"
"voor binnen kweek moet ik zaadjes hebben"
"ik heb van ervaren kwekers gehoord dat een (binnen) Plant 20gr opbrengt en als je dat heb dat je dan al een hele goeie bent. Hoe komt het dan dat als ik op internet kijk dat er overal minstens 350 gr per m2. staat???"
"ik wil een paar plantjes gaan kweken. en wat is de makkelijkste soort om mee te beginnen ik ga ze binnen en buiten zetten. alleen buiten moeten ze geen meters hoog worden."
"wat moet je nou allemaal bij buiten kweek doen gewoon zaadje planten en water geven en wachten of moet je nog meer doen net als bij binnen kweek. over binnen kweek kan ik van alles vinden op internet maar van buiten kweek niks."
"wat zijn de beste zaadjes voor buiten volgens jullie. ik zoek zaadjes die makkelijk te kweken zijn goede opbrengst. En ze moeten goed tegen schimmels kunnen en tegen toprot. Ik ga voor het eerst buiten kweken dus heb er geen ervaring mee."
"ik heb effe een vraagje als je gedroogde pep dus poeder wilt bewaren, kan je dit dan ook gewoon in de vriezer leggen en is het dan hetzelfde als met pasta dat dit jaren goed blijft of niet??"
"ja ik wil er wel zekerheid van hebben want gaat nie om een 10 of 20gr snapie om veel meer"
"ja ik de mijne ook alleen die ik nu heb is pasta dus nog ''natte pep''.... maar nu was mijn vraag of je ''gedroogde pep'' dus poeder ook net zo lang in de vriezer kan bewaren als ''pasta pep''"