Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOpbrengst?

Opbrengst?

6 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
W
WillemijnLid
01-01-2024, 00:00
#1
de opbrengst kun je nooit voorspellen
het hangt af van de weeromstandigheden
en vooral van de kweker zelf!
N
NobodyLid
01-01-2024, 00:00
#2
ik heb van ervaren kwekers gehoord dat een (binnen) Plant 20gr opbrengt en als je dat heb dat je dan al een hele goeie bent.
Hoe komt het dan dat als ik op internet kijk dat er overal minstens 350 gr per m2. staat???
B
BengtLid
01-01-2024, 00:00
#3
Yeet,

Volgend jaar wil ik mijn eerste buiten kweek gaan plaatsen.
1 plantje, die me voor heel het jaar zal moeten voorzien.
Ik reken op minimum 200 gram.

Nu heb ik al wat seedshops afgespeurd maar de opbrengsten die vermeld staan zijn zo vaag.

Neem nu deze http://www.azarius.nl/headshop/cannabis_seeds/greenhouseseeds/white_widow_greenhouse_feminised/

Vanwege de grote hars, lijkt me dit wel schikkend.
Maar wat mag ik nu geloven van die opbrengst?
Wat mag ik in het geheel geloven van de vermelde opbrengsten die op shops vermeld worden?

Alvast Bedankt :wave:
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#4
900gram is wel heel extreem, daar zou ik niet op rekenen.

Begin in maart met een potje in de vensterbank, zet hem begin mei buiten. Zet hem in de tuin daar waar de zon de hele dag vol op je plantje kan schijnen. Zorg dat hij genoeg grond heeft, bij voorkeur in de tuin dus, maar als je hem in een pot zet, laat het dan een cementkuip zijn.

Dan hopen op een goede zomer, dan kun je vast wel een paar 100 gram verwachten.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#5
200 gram schimmel zal het worden .......
p
pythregiusLid
01-01-2024, 00:00
#6
lysergine25 zei:
200 gram schimmel zal het worden .......
Klik om te vergroten...

Deze soort bevat enorm veel hars en is bovendien resistent tegen schimmel.
Klik om te vergroten...

laten we maar hopen dat ze niet liegen :beer:
H
HypeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Nobody zei:
ik heb van ervaren kwekers gehoord dat een (binnen) Plant 20gr opbrengt en als je dat heb dat je dan al een hele goeie bent.
Hoe komt het dan dat als ik op internet kijk dat er overal minstens 350 gr per m2. staat???
Klik om te vergroten...
dat is met de sea of green methode, google daar eens op :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."