Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumshoudbaarheid ketamine

houdbaarheid ketamine

6 antwoorden
25 weergaven
18-5-2026
N
NobodyLid
01-01-2024, 00:00
#1
eej mensen kan iemand mij vertellen hoelang ketamine houdbaar is???
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#2
in de vriezer lang
K
KETA- MOLE !!!Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Ellesdee zei:
in de vriezer lang
Klik om te vergroten...

jee moet het niet in de vriezer bewaren in je neus werkt veel beter

even zonder dollen áls je het in je vriezer bewaard moet je zorgen dat het 100% lucht dicht verrpakt is want anders word het opper vochtig.
W
WartaalLid
01-01-2024, 00:00
#4
Gewoon in je bureaula leggen of in je nachtkastje.
Blijft wel enkele jaren goed neem ik aan. Zowiezo al wel is van een jaar oud op (werkte nog even goed en was nog gewoon hetzelfde) zolang het maar droog ligt. Ook nog wel is een lijn op die misschien al wel 1,5 maand op een plaat in me la lag (helemaal vergeten en wou iets pakken en vond hem ineens)
F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Mijn keta is brokkelig geworden :confused: vet klote. Ik snap het niet heb het de eerste dag meteen verdeeld in porsies van 100mg dat in een pony pack gedaan daar een liuchtdicht zakje omheen en maak hem alleen open als ik het gebruik. En na 1,5 week is het al verneukt.

Ik krijg het niet fijn dus is neit te snuiven. Ik denk gooi het in me drinken maar ik hoorde van keta-mole!! dat orale dosis 4 to6 6 keer zo hoog ligt. Zonde van je keta dus :wink:

Iemand een idee?? hoe of wat ik fout doe:) En ik woon thuis dus vriezer is geen optie.

:)
W
WartaalLid
01-01-2024, 00:00
#6
Fishhead07 zei:
Mijn keta is brokkelig geworden :confused: vet klote. Ik snap het niet heb het de eerste dag meteen verdeeld in porsies van 100mg dat in een pony pack gedaan daar een liuchtdicht zakje omheen en maak hem alleen open als ik het gebruik. En na 1,5 week is het al verneukt.

Ik krijg het niet fijn dus is neit te snuiven. Ik denk gooi het in me drinken maar ik hoorde van keta-mole!! dat orale dosis 4 to6 6 keer zo hoog ligt. Zonde van je keta dus :wink:

Iemand een idee?? hoe of wat ik fout doe:) En ik woon thuis dus vriezer is geen optie.

:)
Klik om te vergroten...
Dit vind ik dus echt heel vreemd en ben bang dat je keta met iets versneden is. Ik heb serieus soms gewoon lijnen van meer als een maand (nog op de plaat) terug gevonden en die waren nog perfect. En heb ook wel is ket op die een jaar in iemands kluisje lag op de sportschool. (Had 50 gram in ze kluisje gelegd om het te verstoppen en is pas na een jaar op het idee gekomen van: Kzal het er is uit pakken en gaan verkopen lol.)

Edit: Gewoon opsnuiven :P Pak een cd hoes gooi het erop. Pak een bankpas, platduwen en hard met je bankpas op de cdhoes alle kanten opgaan en je hebt net poedersuiker zo fijn :P

Miss. beter andere pas als bankpas ik kon een nieuwe halen :P
F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#7
slipperman89 zei:
Fishhead07 zei:
Mijn keta is brokkelig geworden :confused: vet klote. Ik snap het niet heb het de eerste dag meteen verdeeld in porsies van 100mg dat in een pony pack gedaan daar een liuchtdicht zakje omheen en maak hem alleen open als ik het gebruik. En na 1,5 week is het al verneukt.

Ik krijg het niet fijn dus is neit te snuiven. Ik denk gooi het in me drinken maar ik hoorde van keta-mole!! dat orale dosis 4 to6 6 keer zo hoog ligt. Zonde van je keta dus :wink:

Iemand een idee?? hoe of wat ik fout doe:) En ik woon thuis dus vriezer is geen optie.

:)
Klik om te vergroten...
Dit vind ik dus echt heel vreemd en ben bang dat je keta met iets versneden is. Ik heb serieus soms gewoon lijnen van meer als een maand (nog op de plaat) terug gevonden en die waren nog perfect. En heb ook wel is ket op die een jaar in iemands kluisje lag op de sportschool. (Had 50 gram in ze kluisje gelegd om het te verstoppen en is pas na een jaar op het idee gekomen van: Kzal het er is uit pakken en gaan verkopen lol.)

Edit: Gewoon opsnuiven :P Pak een cd hoes gooi het erop. Pak een bankpas, platduwen en hard met je bankpas op de cdhoes alle kanten opgaan en je hebt net poedersuiker zo fijn :P

Miss. beter andere pas als bankpas ik kon een nieuwe halen :P
Klik om te vergroten...

Tja zeker vaag verhaal nu ik dit hoor :confused: maarja eerste paar keer dat ik het gebruikte was het inderdaad heel mooi fijn poeder niets aan de hand. Toen ik het vrijdag wou pakken was het geen poeder meer en kreeg ik het niet fijn :confused: ik zal het nog keer proberen met een pasie en inderdaad nie met me bankpas :P

Ik hoor ook mense over keta kristalle dat lijkt me helemaal handig. :wink:

Heb het nogmaals proberen fijn te maken lukt niet. Dus dit maar snuive voor zover het gaat :P

En volgende keer kristalle zoeken :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."