Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBuiten/Binnen Kweek

Buiten/Binnen Kweek

7 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
N
NobodyLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik wil een paar plantjes gaan kweken. en wat is de makkelijkste soort om mee te beginnen ik ga ze binnen en buiten zetten.
alleen buiten moeten ze geen meters hoog worden.
B
BengtLid
01-01-2024, 00:00
#2
Buitenkweek: Ga voor nirvana zaadjes.
http://www.nirvana.nl/-c-24_7.html

- De early-soortjes zijn wel nice voor beginners.

Van binnenkweek weet ik niet veel.
http://www.wietforum.nl

Zijn ze meer op weed gefocust dan hier.
N
NobodyLid
01-01-2024, 00:00
#3
wat moet je nou allemaal bij buiten kweek doen gewoon zaadje planten en water geven en wachten of moet je nog meer doen net als bij binnen kweek. over binnen kweek kan ik van alles vinden op internet maar van buiten kweek niks.
B
BengtLid
01-01-2024, 00:00
#4
Kun je duidelijk niet goed zoeken...

http://www.wietforum.nl/Outdoor-f59.html
N
NobodyLid
01-01-2024, 00:00
#5
wat zijn de beste zaadjes voor buiten volgens jullie. ik zoek zaadjes die makkelijk te kweken zijn goede opbrengst. En ze moeten goed tegen schimmels kunnen en tegen toprot.
Ik ga voor het eerst buiten kweken dus heb er geen ervaring mee.
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#6
Voor buitenkweek moet je nog een aantal maanden wachten. Dus nog genoeg tijd omdat zelf uit te zoeken.

Op internet zijn genoeg zaden te vinden, met beschrijving. Kies dan geen witte soort, zoals White Widow bijvoorbeeld die zijn wat moeilijker.

Ik zou zeggen zoek het zelf eerst even uit en kies er dan een stuk of 5 uit en kom dan terug voor vragen. Daar leer je ook veel meer van.

:stoned:
m
mattskovicLid
01-01-2024, 00:00
#7
die lowryder #2 zaadjes van azarius zijn zeer goed voor beginnent kweker ook omdat je niet met die licht cyclus moet zitten klooien ( beetje kunstlicht kan voor gen enkele plant kwaad) de plant word niet zo groot maar als je er goed voor zorgt heb je zeer goede wiet :stoned:
W
WillemijnLid
01-01-2024, 00:00
#8
Nobody zei:
ik wil een paar plantjes gaan kweken. en wat is de makkelijkste soort om mee te beginnen ik ga ze binnen en buiten zetten.
alleen buiten moeten ze geen meters hoog worden.
Klik om te vergroten...

als je ze buiten in de volle grond steekt , dan zullen ze zowiezo veel veel groter worden dan binnen

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."