Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTramadol EG 50mg + Diazepam 5mg + Arcoxia 90mg

Tramadol EG 50mg + Diazepam 5mg + Arcoxia 90mg

2 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
N
Nighty_89Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Hey allen,

Mijn berichtje is de eerste op het forum en dit niet voor misbruik maar om mensen te helpen. Ik zelf heb Pouchtis en de ziekte van Bechterew. Pouch al jaren ontstoken en alle studie medicatie al gehad. Maandag word ik terug op Stellara gezet en is Leuven met J&J aan het onderhandelen om de dosis te mogen verhogen. Tijdelijk voor mijn bechterew naar pillen gezet inplaats van mijn vertrouwde biologische Humira injectie. Ik neem dus een combi van Tramadol EG 50mg (pijn) + diazepam 5mg (stijfheid) + Arcoxia 90mg (ontstekingsremmer) dit werkt voorlopig goed. Vocht op mijn linker heup maakt het moeilijk. Heb bij mijn 1 baxter remicade anti stoffen aangemaakt en kreeg ik van Leuven Alprazolam EG 0,5mg (tegen angst en paniek) verkeerde diagnose toen gesteld. Blijf van Alprazolam als je kunt want dit wist delen van je korte termijn geheugen. Zelf merk je het niet maar mijn vriendin wel heel erg. Dat effect heb ik niet met de combi in de titel en dat fixt me top. Hierdoor slaap je ook als een Engeltje. 👍
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#2
Welkom op het forum. Goed te horen dat bij jouw deze medicatie werken. Ik heb Perifere AsP. Berchterew valt ook onder de SA groep. Waarschijnlijk ben jij dan ook positief getest op HLAB27?

Sta momenteel op benepali inspuitingen en relatief tevreden mee. Voor beter slapen bij opstoten krijg ik nu lorazepam 1mg. Tramadol is een no-go zone. Val al snel op hoge doseringen en de pijn is nog steeds aanwezig. Arcoxia bij ondersteuning van Benepali met lorazepam wanneer maakt het wel terug leefbaar.
N
Nighty_89Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Ja was positief op HLAB27:
Nieuwe update nu is dat de tramadol naar 100mg retard en 50mg gwn + 10mg diazepam mij wakker houd ‘s nachts.
In leuven wilde ze mij terug naar 50mg retard zetten maar dit doet niets aan de pijn en stijfheid in het bekken.

huisarts start nu Palladon op, hij is tegen ocycodon. Themgesic werkte niet echt…
Ben eens benieuwd wat die Palladon gaat doen.
Heb jaren 40mg Humira Gespoten en bij opstoot tramadol 50mg en 5mg diazepam gestaan zonder problemen.
nu 80mg Humira omdat het lichaam de Humira al begon af te breken.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."